Dat is voorbij gevlogen zeg ... Maar dagen in New York zijn altijd druk ! Dat hoort bij de stad ! Mooi te lezen dat jullie het goed naar je zin hebben gehad; aswolk is geen issue meer volgens mij, dus moet goedkomen met de vlucht !
We hebben al ingecheckt, alles ziet er normaal uit!
We gaan nu eerst nog even naar de outlets.......(we hebben ook nog geen 2 koffers vol p.p. )
Daarna helemaal langs de kust terug richting JFK. Het is nog steeds schitterend weer, dus weer genieten!
Een hele goede en vlotte terugreis gewenst zonder gekke oponthoud. Wat is die week snel voorbij gegaan, maar dat is altijd zo als je het erg naar de zin hebt en dat hebben jullie wel gehad zo te lezen....
De terugvlucht was perfect! Geen oponthoud en we vlogen haast in een rechte lijn.
Ik heb vannacht ruim 12 uur achter elkaar geslapen, dus ik denk dat het meevalt met de jetlag.
Nu heb ik eerst een flink aantal reisverslagen te lezen, want ik loop achter
pyca schreef: en wat heerlijk dat je zo goed hebt kunnen slapen in het vliegtuig.
Die 12 uur dat ik achter elkaar heb geslapen was niet in het vliegtuig met in mijn eigen bed.
Maar in het vliegtuig heb ik ook zeker de helft van de tijd geslapen.
Zelfs ik heb in het vliegtuig geslapen! Dat is wel bijzonder!
En ook nu nog geen last van jetlag!
Ik kijk terug op een hele gezellige en geslaagde vakantie!!
En ook het shoppen is prima gelukt! 1 koffer was niet genoeg
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.