Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe laag kan de dollar nog vallen?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Hoe laag kan de dollar nog vallen?
uitzichten de komende 12 maanden, nieuwe technische steun bij de 1,12, laten we hopen voor de reizigers naar usa dat dit niet te snel gaat...
Maar er zijn heel veel onzekere faktoren nu......
Maar er zijn heel veel onzekere faktoren nu......
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Dat zou dan het 61,8% Fibonacci retracement niveau van de stijging 0,8231 (oktober 2000) tot 1,6041 (juli 2008) zijnRoyBergen schreef: nieuwe technische steun bij de 1,12

Als je steun-/weerstandsniveau's bepaalt m.b.v. Fibonacci retracements, dan zou er eerst nog steun kunnen liggen op het 50% niveau van 1,2136. Hoop doet leven.
Mocht dat niveau de daling niet kunnen stoppen, dan richt ik mijn hoop in eerste instantie op 1,1638. Dat was in november 2005 de bodem van de wat grotere correctie in de stijging van 2000 tot 2008.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Amerika-expert
Ik hoop dat je gelijk hebt old faithfull, ik zie op de laatste cijfers dat het weer ietsie beter gaat.
Ik lees alleen de artikelen van de noorse bank en die zeiden inderdaad 1,16, hoe ze daar bij komen weet ik niet...
Maar eerder gaven ze ook aan de 1,22, waarom ze dan weer mening veranderen......
Ik lees alleen de artikelen van de noorse bank en die zeiden inderdaad 1,16, hoe ze daar bij komen weet ik niet...

Maar eerder gaven ze ook aan de 1,22, waarom ze dan weer mening veranderen......
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Het is allemaal maar gegis .Ik herinner me nog niet zolang geleden dat men beweerde dat de dollar naar 2 zou gaan .Uiteindelijk is hij maar tot 1,50 geraakt ergens einde vorig jaar .
Ik herinner me jaren terug als we nog in Belgisch geld hadden ,dat we toen moesten wisselen aan 56 fr .Hetgeen heel duur was
zolang hij maar niet onder de 1 gaat.
Ik herinner me jaren terug als we nog in Belgisch geld hadden ,dat we toen moesten wisselen aan 56 fr .Hetgeen heel duur was

van de koers vandaag word ik wel een beetje verdrietig
maar idd hoop doet leven

maar idd hoop doet leven

waar kopen jullie dollars? Ik ga in september 2 maanden naar de USA, daarna nog naar Midden Amerika... ik word nu toch wel zenuwachtig dat mijn zuurverdiende eurootjes straks weinig waard zijn.
Zolang de koers boven de 1 dollar blijft, zit je altijd nog aan de goede kant. Pas onder de 1 zijn je eurootjes daar minder waard dan hier. Ik denk dat het zo'n vaart niet zal lopen, maar die mening kan ik nergens op baseren haha. Blijft giswerk 

Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
volgens mij wastie weer n stukkie omhoog?? 

van mij mag dat zo blijven...
alstie maar niet weer veel lager gaat.. (voor ons dan)
alstie maar niet weer veel lager gaat.. (voor ons dan)
-
- Amerika-expert
de olieprijs is ook gedaald, dat betekent dus goedkopere benzine....
Het ziet er naar uit dat er een deel stabiliteit is ontstaan.....

das dan weer positief 

- Color01
- Amerika-expert
bij ons is de benzine sinds vorige week 15 Cent per gallon goedkoper.RoyBergen schreef:de olieprijs is ook gedaald, dat betekent dus goedkopere benzine....
- Bandido
- Amerika-expert
Hoewel er natuurlijk echt weinig zinnigs over te zeggen valt, vond ik in dit kader dit artikel wel interessant.
"Keep Georgia On Your Mind"
-
- Amerika-expert
Ja die had ik ook al gezien............ geeft een leuk gemiddeld beeld....Bandido schreef:Hoewel er natuurlijk echt weinig zinnigs over te zeggen valt, vond ik in dit kader dit artikel wel interessant.
Wat gebeurt er nu? De euro is in een uur meer dan 10 cent gezakt en blijft gaan!
Staat nu op $1,2043
http://www.beurs.nl/indices/eurusd
Staat nu op $1,2043
http://www.beurs.nl/indices/eurusd
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Volgens mij is hij het laatste uur maar 1 cent gezakt hoor, van 1,21 naar 1,20. En hij gaat alweer omhoog.
Marjon
Marjon
Wel weer laagste stand in 4 jaar...dook onder de $1,21
Onder de $1,20 nu 

- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij zijn tweeënhalve week op vakantie geweest en kregen gisteren de CC afschriften. De koers ging van 1,30 op 30-04 tot 1,21 op 17-5. Best een verschil....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1266 Weergaves
-
Laatste bericht door robinthart