Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Uitgaan in Las Vegas !
Uitgaan in Las Vegas !
Heey Allemaal,
Wie heeft er tips voor ons wat uitgaan in Las Vegas betreft?
Welke clubs zijn hot? Wat kost de entre? Wat kost drank gemiddeld?
Hoorde dat studio 54 erg leuk zou zijn....
Ben benieuwd, groetjes Ivy
Wie heeft er tips voor ons wat uitgaan in Las Vegas betreft?
Welke clubs zijn hot? Wat kost de entre? Wat kost drank gemiddeld?
Hoorde dat studio 54 erg leuk zou zijn....
Ben benieuwd, groetjes Ivy
Re: Uitgaan in Las Vegas !
Ben 2x in JET (Mirage) en LAX (Luxor) geweest.
Beide veruit de beste discotheken als je dat vergelijkt met wat België te bieden heeft. Eigenlijk zijn bijna alle discotheken in Las Vegas goed: al heel goede reviews gelezen van The Bank (Bellagio), Pure (Ceasars), XS (Encore), Tabu (Venetian), ...
Inkom voor vrouwen is meestal gratis (zeker met "free admission cards" die ze op de strip uitdelen), voor mannen varieert het tussen 20 - 30 $, maar soms kan je free admission krijgen (of korting) met deze kaartjes. Je dient wel meestal voor 24h00 binnen te zijn. Als je in het hotel zelf logeert is het zelfs gratis.
Drank (Sterke + fris) ligt rond de 10 - 12 $ en volgens mij voor 24h00 ook iets goedkoper (6$ dacht ik in JET, maar ik herinner me er niet zoveel meer van
). Ze zijn zeker niet zuinig op de sterke!
Kijk goed uit wanneer je uit wil gaan. Niet alle discotheken zijn altijd open: tijdens iedere weekdag is er wel minstens 1 topclub open, wat wil zeggen dat er altijd wel genoeg volk aanwezig is!!!JET is bvb als enige op maandag open.
Beide veruit de beste discotheken als je dat vergelijkt met wat België te bieden heeft. Eigenlijk zijn bijna alle discotheken in Las Vegas goed: al heel goede reviews gelezen van The Bank (Bellagio), Pure (Ceasars), XS (Encore), Tabu (Venetian), ...
Inkom voor vrouwen is meestal gratis (zeker met "free admission cards" die ze op de strip uitdelen), voor mannen varieert het tussen 20 - 30 $, maar soms kan je free admission krijgen (of korting) met deze kaartjes. Je dient wel meestal voor 24h00 binnen te zijn. Als je in het hotel zelf logeert is het zelfs gratis.
Drank (Sterke + fris) ligt rond de 10 - 12 $ en volgens mij voor 24h00 ook iets goedkoper (6$ dacht ik in JET, maar ik herinner me er niet zoveel meer van

Kijk goed uit wanneer je uit wil gaan. Niet alle discotheken zijn altijd open: tijdens iedere weekdag is er wel minstens 1 topclub open, wat wil zeggen dat er altijd wel genoeg volk aanwezig is!!!JET is bvb als enige op maandag open.
kijk even op deze website,hier kan je van alles vinden over uitgaan en clubs,prijzen de hottest girls etc in Las Vegas
http://forums.jackcolton.com/
http://forums.jackcolton.com/
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Wij zijn afgelopen jaar gaan stappen bij Studio 54 in het MGM Grand. Volgens mij was dit op een woensdagavond en was er toen een promo met entree voor 10 dollar per persoon als je voor 12 uur binnen was. Drankjes waren redelijk prijzig, biertje was destijds 8 USD per fles en wijn meen ik 12 USD per glas.
Al met al wel een hele leuke avond gehad hoor, maar als je elke dag op stap wil in Vegas zou ik toch aanbevelen om niet elke dag naar een club te gaan maar gewoon naar een van de hotelbars, die zijn vaak ook erg gezellig en daar zijn de prijzen wat schappelijker.
De club van Mandalay Bay op de 63ste (?) verdieping schijnt ook erg hip te zijn met een fantastisch uitzicht op de Strip. Ben even de naam kwijt.
Al met al wel een hele leuke avond gehad hoor, maar als je elke dag op stap wil in Vegas zou ik toch aanbevelen om niet elke dag naar een club te gaan maar gewoon naar een van de hotelbars, die zijn vaak ook erg gezellig en daar zijn de prijzen wat schappelijker.
De club van Mandalay Bay op de 63ste (?) verdieping schijnt ook erg hip te zijn met een fantastisch uitzicht op de Strip. Ben even de naam kwijt.
Twee weken geleden zijn we in Blush geweest, Wynn hotel. Wij sliepen toen in dit hotel, geweldige avond gehad, was niet echt goedkoop maar ja je moet toch wat als je in Vegas bent.
Was wel behoorlijk druk daar die avond.
Was wel behoorlijk druk daar die avond.
Ligt ook een klein beetje aan de dag waarop je wilt stappen en waar je van houdt qua muziek....Dinsdagavond is Pure in het Ceasers erg leuk, XS is op zaterdag en maandag erg in trek, zondag overdag Hard rock hotel poolparty (Rehab) en `s avonds "Body Englisch" (volgens mij net een nieuwe naam gekregen)....Maar er is inderdaad genoeg keus en voor elk wat wils in Vegas! Ik zit er begin September weer voor een weekje "los gaan"!
Veel plezier!
gr.
Veel plezier!
gr.
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Tryst is HOT! Deze club zit in de Wynn.
Wij hadden vorig jaar met 4 personen een table gereserveerd. Dat houd in dat je je eigen bank met tafeltje hebt. Deze is de hele avond alleen voor jou en je gezelschap! Daarbij krijg je onbeperkt drank en je eigen serveerster die de cocktails voor je maakt (echt zo'n bimbo! Haha!!). Leuke bijkomstigheid is dat je niet in de rij hoeft te staan. Je mag langs de lange rij lopen en wordt direct de club in gebracht. Geeft echt een celebrity gevoel. Ik geloof dat dit alles bij elkaar ruim boven de 100 dollar kostte maar als je met z'n 4-en bent is dat eigenlijk niets aangezien drankjes inbegrepen zijn.
De club ziet er verder best spectaculair uit. Er is een balkon buiten van waaruit je uitkijkt op een grote waterval. In de toiletten lopen dames rond die je handdoekjes aanrijken en deodorant enzo. Grappig vond ik dat.
Wat mij wel opviel was het hoge foute gehalte van andere clubbers. Vrouwen zien er uit als hoeren, mannen als pooiers. Anders dan in Nederland.
Wij hadden vorig jaar met 4 personen een table gereserveerd. Dat houd in dat je je eigen bank met tafeltje hebt. Deze is de hele avond alleen voor jou en je gezelschap! Daarbij krijg je onbeperkt drank en je eigen serveerster die de cocktails voor je maakt (echt zo'n bimbo! Haha!!). Leuke bijkomstigheid is dat je niet in de rij hoeft te staan. Je mag langs de lange rij lopen en wordt direct de club in gebracht. Geeft echt een celebrity gevoel. Ik geloof dat dit alles bij elkaar ruim boven de 100 dollar kostte maar als je met z'n 4-en bent is dat eigenlijk niets aangezien drankjes inbegrepen zijn.
De club ziet er verder best spectaculair uit. Er is een balkon buiten van waaruit je uitkijkt op een grote waterval. In de toiletten lopen dames rond die je handdoekjes aanrijken en deodorant enzo. Grappig vond ik dat.
Wat mij wel opviel was het hoge foute gehalte van andere clubbers. Vrouwen zien er uit als hoeren, mannen als pooiers. Anders dan in Nederland.
Dit viel mij ook al meteen op. Vooral de vrouwen/meisjes: Wij zeiden meteen al dat ze eruit zien als sloeries. En dan vooral het rond de 20-25 jaar gehalte.Wat mij wel opviel was het hoge foute gehalte van andere clubbers. Vrouwen zien er uit als hoeren, mannen als pooiers. Anders dan in Nederland.
Ik ben in in The Bank in het Bellagio in Las Vegas geweest. Het was een leuke club. Idd de vrouwen kleden zich een beetje hoerig
- MichelH
- Amerikakenner
- Contacteer:
Als je dan toch wil 'clubben' in stijl:
http://www.mandalaybay.com/dining/mixlounge.aspx
Tenzij je hoogtevrees hebt natuurlijk...
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
MIX is echt zalig... Ik heb nochtans een bloedhekel aan clubs (nu ja, met m'n 31 jaar begin ik er wat (veel) te oud voor te wordenMichelH schreef:Als je dan toch wil 'clubben' in stijl:

Ghostbar op het Palms is nog zo'n locatie... http://www.palms.com/nightlife_4.php
Iedereen onwijs bedankt voor de tips wat betreft het uitgaan !!!
Kan er zeker wat mee !!
Groetjes Ivy
Kan er zeker wat mee !!
Groetjes Ivy
Mijn favoriet is Moon op de bovenste verdieping van The Palms, zeker op dinsdag, donderdag en vrijdag. Zoals gezegd op de bovenste verdieping en compleet met dakterras waardoor je een fantastisch uitzicht hebt. Ik ben er elke keer weer even stil van!! Bijkomend voordeel is dat de rij er vaak minder lang is dan bij bijvoorbeeld Jet. Pure kan ik je ook zeker aanraden, maar ga dan wel wat vroeger zodat je de drukte een beetje voor bent. Studio 54 ben ik ook 1 keer geweest en heb daar een prima avond gehad. Jet is ook leuk, maar zoals ik al zei kan het daar erg druk zijn. Dan nog een afrader: Rockhouse bij Imperial Palace is echt het afvoerputje van de Strip. Je lacht je rot om de idioten die je daar ziet lopen, maar eigenlijk is het een verloren Vegas avond.
Tip: je bent gek als je entree gaat betalen voor bijvoorbeeld Pure of Jet. Vaak staan mensen van de club zelf vrijkaartjes uit te delen en anders zijn er op de Strip tientallen mensen bij wij je voor een kleine vergoeding die vrijkaartjes kunt kopen (helaas werken ze bij Moon tegenwoordig met sms codes). De entree begint vaak bij een dollar of 30, dus als je deze mensen dan een tientje fooi geeft, ben je nog steeds een stuk goedkoper uit (zeker als je met meerdere mensen bent)
Tip: je bent gek als je entree gaat betalen voor bijvoorbeeld Pure of Jet. Vaak staan mensen van de club zelf vrijkaartjes uit te delen en anders zijn er op de Strip tientallen mensen bij wij je voor een kleine vergoeding die vrijkaartjes kunt kopen (helaas werken ze bij Moon tegenwoordig met sms codes). De entree begint vaak bij een dollar of 30, dus als je deze mensen dan een tientje fooi geeft, ben je nog steeds een stuk goedkoper uit (zeker als je met meerdere mensen bent)
@ DrSmoke, thnx voor je tip om met een fooitje een entre kaartje te krijgen!
@ Iedereen, hoe is de dresscode in de meeste cubs ?
@ Iedereen, hoe is de dresscode in de meeste cubs ?
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
@ Iedereen, hoe is de dresscode in de meeste cubs ?[/quote]
HOT!!! Glitter, Glamour, tikkeltje sletterig
Voor mannen; geen sportschoenen, beter een overhemd, geen t-shirts.
HOT!!! Glitter, Glamour, tikkeltje sletterig

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 2661 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73
-