Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Seaworld

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Frannie
Amerika-ontdekker

Seaworld

Bericht door Frannie »

Hallo Allemaal,

Wilde jullie iets vragen over Dine wih Shamu.
Leek mij hartstikke leuk om dat te doen, alleen zag ik tot mijn verbazing dat dit niet meer op de site te boeken is. Hebben jullie enig idee hoe dat komt? Dacht zelf misschien dat het komt i.v.m. de dood van één van de trainsters. Maar dat is inmiddels al weer een tijdje geleden. Iemand enig idee of en wanneer Dine with Shamu weer doorgaat?
Alvast bedankt!
Francis
sunshine state
Amerikakenner

Re: Seaworld

Bericht door sunshine state »

Dat zal nog wel enige tijd duren vermoed ik.
Het herstarten zal pas zijn, wanneer er weer interactie is tussen mens en dier, wanneer deze weer tegelijkertijd in het basin gaan tijdens de show.

Wanneer dit is ... geen idee.
Florida oktober 2024 http://www.oldersom.nl

Afbeelding
jmvdc
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jmvdc »

Zijn deze week 2x in Seaworld geweest en er werd reklame gemaakt om te "dine'n met shamu", maar weten niet of het te boeken is.
Frannie
Amerika-ontdekker

Bericht door Frannie »

Ow dat is goed nieuws!
Kunnen we hopelijk ter plaatse boeken :)
Teleton
Amerika-ontdekker

Bericht door Teleton »

Frannie schreef:Ow dat is goed nieuws!
Kom ik helaas even roet in het eten gooien: wij waren de afgelopen weken meerdere keren in Seaworld. Er wordt absoluut niet geadverteerd met Dine with Shamu. Ter plekke hangt een bord waarmee naar een ander restaurant wordt verwezen en soms is de stand bemand waar je voor de Makahiki Luau kunt boeken.

Het incident wordt doodgezwegen en er is nu geen enkele aanwijzing dat de interactie tijdens de shows en d.m.v. het Dine with Shamu programma weer wordt hervat. In de televisiereclame zijn nog wel beelden uit de 'oude' shows te zien, dus wellicht gaan de trainers ooit nog eens met de dieren in het water. Toen wij er waren was er een media-offensief waaruit zou blijken dat bezoekers de interactie-shows niet zouden missen.
Afbeelding
http://tussenhaloweenenthanksgiving.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
cloggie68
Amerikafan

Bericht door cloggie68 »

Ik heb ook geen aanwijzingen gezien dat er Dine with Shamu was! Vorig jaar hebben we dit gedaan, ik heb er nu dus nog wel even op gelet.

Erg jammer hoor want ik vond het een erg leuk 'rustpunt' in het dagje Seaworld.
Frannie
Amerika-ontdekker

Bericht door Frannie »

Dat is wel erg jammer. Ben nu ook bang dat het er niet meer inzit.
Je hoort inderdaad helemaal niet of de shows (met trainers in het water) ooit nog worden hervat. Hoop het wel!
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Jammer, wij vonden de Shamu show altijd erg gaaf. Ik kan me niet voorstellen dat het hetzelfde is zonder de trainers in het water.

Ik snap dat het een risico is, maar dat geldt voor wel meer beroepen ... misschien zijn ze bang voor de negatieve reacties als er ooit iets zou gebeuren tijdens een live show die door vele mensen gefilmd werd?
Afbeelding
cloggie68
Amerikafan

Bericht door cloggie68 »

Ik heb zowel vorig jaar gezien als dit jaar en inderdaad is het niet meer hetzelfde. Ik heb niet op de klok gekeken maar had ook het idee dat de show is ingekort. We vonden het nog steeds leuk maar minder indrukwekkend.

Ben heel blij dat we vorig jaar genoten hebben van de show én Dine with Shamu, maar gelukkig heeft Seaworld meer te bieden.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer