Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 2 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Tickethulp deel 2 (eerste hulp bij boeken van vliegticke
Dit is niet standaard. Je kunt niet één boeking doen en je moet ook zorgen om heen allebei op dezelfde vlucht te komen. En dan blijkt de goedkoopste aanbieder van de retour met de enkele vlucht weer veel duurder te zijn etc. Misschien kun je via een reisbureau (Connections?) één boeking laten maken?
Succes.
Succes.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Waarom niet twee retourtickets kopen en dan één niet gebruiken voor retour?
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- Old Faithful
- Amerika-expert
Dat is nog duurder.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- inge67
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik zou mijn zoon wel een retour kunnen geven voor december. Misschien wordt het dan goedkoper?
De laagste prijs die ik op dit moment vind voor 1 retour London-LA is €945 (met Continental). Kan dan met de eurostar of met Ryanair goedkoop naar London
De laagste prijs die ik op dit moment vind voor 1 retour London-LA is €945 (met Continental). Kan dan met de eurostar of met Ryanair goedkoop naar London
Maar hoe komt hij dan in December weer terug
?
Meestal is een retour goedkoper dan een enkeltje... maar dat is niet altijd
.

Meestal is een retour goedkoper dan een enkeltje... maar dat is niet altijd

9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- Old Faithful
- Amerika-expert
@inge67 : Dat kan voor die prijs ook vanaf Brussel. Bij budgetair.nl met KLM/Delta zelfs nog enkele tientjes goedkoper en bij connections.be met American Airlines voor een tientje meer (6/8 heen en 14/8 - 20/12 terug).
Misschien een goed idee om voor december een retour te kopen, zeker als de datum van de terugvlucht al vaststaat.
Succes.
Misschien een goed idee om voor december een retour te kopen, zeker als de datum van de terugvlucht al vaststaat.
Succes.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
De planning is om op 6 augustus naar Las Vegas te vliegen en om op 25 augustus vanaf Los Angeles weer terug te gaan (liefst van en naar Amsterdam). Het goedkoopste ticket wat ik heb kunnen vinden was €999,21 per persoon (via wtc.nl, we gaan met twee personen). Hebben jullie nog tips voor websites die ik misschien heb gemist?
Volgende heb ik gehad:
Cheaptickets.nl (was iets goedkoper, maar dan komt er nog zo'n verzekering tegen het failliet gaan bij, is dat eigenlijk nodig?)
Klm.nl
Kayak.com
Wordticketcenter.nl
Volgende heb ik gehad:
Cheaptickets.nl (was iets goedkoper, maar dan komt er nog zo'n verzekering tegen het failliet gaan bij, is dat eigenlijk nodig?)
Klm.nl
Kayak.com
Wordticketcenter.nl
AZ, CA, CT, DC, MA, NJ, NV, NY, PA, VA
http://www.ebookers.nl is ook een goeie om nog even op te kijken! 

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
als je vertrekt vanuit Antwerpen centraal station komt het via klm.be op 933€, maar ik weet niet of die verplaatsing van 120km je 130€ waard is.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
- inge67
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hoi,
De goedkoopste vlucht die ik gevonden heb is vanuit Antwerpen met KLM op 4/8 naar Los Angeles en terug op 10/8 voor €864. Alternatief zou zijn om langer te blijven van 5/8 tot 15/8 voor €1000.22
Is dit een goede deal?
Inge
De goedkoopste vlucht die ik gevonden heb is vanuit Antwerpen met KLM op 4/8 naar Los Angeles en terug op 10/8 voor €864. Alternatief zou zijn om langer te blijven van 5/8 tot 15/8 voor €1000.22
Is dit een goede deal?
Inge
Ik ben nieuw hier en heb ook een vraagje over het zoeken naar goedkope vliegtickets naar Las Vegas.
Overal lees ik dat vroegboeken het voordeligst is. Toch vraag ik me dan af of je ook té vroeg kunt zijn.
De plannen zijn om in april of mei 2011 (ik ben dus echt heel erg vroeg) naar Amerika te gaan. Voor mei 2011 zijn er zelfs nog geen tickets te vinden, maar als ik kijk voor data in april dan zijn deze duurder dan bijvoorbeeld maart 2011.
Hoe ver van tevoren kan ik het beste boeken? Of moet ik gewoon wekelijks of maandelijks de prijzen gaan vergelijken.
Alvast bedankt voor de hulp!
Overal lees ik dat vroegboeken het voordeligst is. Toch vraag ik me dan af of je ook té vroeg kunt zijn.
De plannen zijn om in april of mei 2011 (ik ben dus echt heel erg vroeg) naar Amerika te gaan. Voor mei 2011 zijn er zelfs nog geen tickets te vinden, maar als ik kijk voor data in april dan zijn deze duurder dan bijvoorbeeld maart 2011.
Hoe ver van tevoren kan ik het beste boeken? Of moet ik gewoon wekelijks of maandelijks de prijzen gaan vergelijken.
Alvast bedankt voor de hulp!
- Old Faithful
- Amerika-expert
Hoi Nonnie,
Dit schreef ik enige tijd gelden als reactie op een soortgelijke vraag.
Dit schreef ik enige tijd gelden als reactie op een soortgelijke vraag.
Succes bij het vinden van de tickets.Old Faithful schreef:In de bewegingen van vluchtprijzen zijn voor zover ik weet geen vaste patronen te herkennen. De meesten kijken regelmatig en slaan toe op het moment dat zij denken een goede prijs gevonden te hebben. Een vaak gehoorde tip is om daarna niet meer te kijken om een gevoel van teleurstelling te voorkomen als de prijzen toch nog zakken.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Hi Nonnie, ik kijk ook voor die periode en ik denk dat er gewoon een seizoenswissel zit want April is inderdaad duurder dan Maart. Het wordt dus bedenken wat je graag wilt en kunt.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Goedenmiddag,
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een zo goedkoop mogelijke ticket voor 2 personen.
Vertrek amsterdam 25 juli en 13 augustus weer terug
Ik zie door de bomen het bos niet meer
We wilden eerst op San Francisco of Los angeles vliegen(1050-1100pp)en nu zie ik dat het wat scheelt om op Phoenix (938pp) te vliegen.
We willen 21 dagen rondtrekken.
Het rondje San Francisco - Los Angeles met de daarbijhorende bezienswaardigheden (Los angeles, Grand Canyon, Bryce Canyon, Zion, Las Vegas, Death Valley, Yosemith, San Francisco)
Is het dan niet onhandig om op Phoenix te vliegen of kom je daar (met misschien een kleine omweg) toch wel langs??
Graag jullie reacties!!
Alvast bedankt!
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een zo goedkoop mogelijke ticket voor 2 personen.
Vertrek amsterdam 25 juli en 13 augustus weer terug
Ik zie door de bomen het bos niet meer
We wilden eerst op San Francisco of Los angeles vliegen(1050-1100pp)en nu zie ik dat het wat scheelt om op Phoenix (938pp) te vliegen.
We willen 21 dagen rondtrekken.
Het rondje San Francisco - Los Angeles met de daarbijhorende bezienswaardigheden (Los angeles, Grand Canyon, Bryce Canyon, Zion, Las Vegas, Death Valley, Yosemith, San Francisco)
Is het dan niet onhandig om op Phoenix te vliegen of kom je daar (met misschien een kleine omweg) toch wel langs??
Graag jullie reacties!!
Alvast bedankt!
- Old Faithful
- Amerika-expert
Je zou de route van dag tot dag uit moeten schrijven om te zien wat wel en niet mogelijk is.
Er is ook nog de mogelijkheid van een "open jaw." Bijvoorbeeld aankomen in Los Angeles en vertrekken uit Phoenix of Las Vegas.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Er is ook nog de mogelijkheid van een "open jaw." Bijvoorbeeld aankomen in Los Angeles en vertrekken uit Phoenix of Las Vegas.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Hoi Marcom,
Een voorbeeld van een goede route Phoenix - Los Angeles vind je hier : viewtopic.php?f=7&t=25923#p416596.
Onze route !
Wel net een paar dagen langer, maar die zul je dan ergens moeten skippen.
Succes,
Marianne.
Een voorbeeld van een goede route Phoenix - Los Angeles vind je hier : viewtopic.php?f=7&t=25923#p416596.
Onze route !

Wel net een paar dagen langer, maar die zul je dan ergens moeten skippen.

Succes,
Marianne.
Seizoenswissel in april? Begint dan het hoogseizoen al? Of worden die vliegtickets nog goedkoper in de loop van het jaar en zijn dit nu gewoon de uiterste prijzen, omdat het nog wel erg vroeg is om nu al voor april 2011 te boeken?Corry schreef:Hi Nonnie, ik kijk ook voor die periode en ik denk dat er gewoon een seizoenswissel zit want April is inderdaad duurder dan Maart. Het wordt dus bedenken wat je graag wilt en kunt.
Wij hebben natuurlijk die kindervakanties dan. Ik heb gemerkt dat het dan meestal duurder is.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
vakantie periodes zijn inderdaad duurder dan gewone periodes. Ik persoonlijk denk dat je best begint met prijzen te vergelijken voor lente en zomer 2011 in augustus ofzo, en dan even wekelijks controleren.
Soms zijn er met St. Niklaas nog leuke promo's en met nieuwjaar ook. Echter dit jaar waren die promo's niet goedkoper dan de prijzen in November b.v.b.
Sommige vluchtplanners laten je ook toe om x aantal dagen te schuiven automatisch in je geplanda data om zo goedkopere opties te kunnen zien die op jouw specifieke dag niet beschikbaar zijn.
Soms zijn er met St. Niklaas nog leuke promo's en met nieuwjaar ook. Echter dit jaar waren die promo's niet goedkoper dan de prijzen in November b.v.b.
Sommige vluchtplanners laten je ook toe om x aantal dagen te schuiven automatisch in je geplanda data om zo goedkopere opties te kunnen zien die op jouw specifieke dag niet beschikbaar zijn.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
Het blijft gewoon erg moeilijk te voorspellen. We hebben vandaag onze tickets geboekt voor 2 weken oostkust, beginnend op 16 augustus (2010). We zijn al enkele weken de ticket prijzen in de gaten aan het houden, en de prijzen verschillen soms letterlijk per uur. Ik had een soort schema bijgehouden van wanneer de reis goedkoop was (welke dag van de week, welk moment van de dag), maar ook hier was geen touw aan vast te knopen. Vandaag dan eindelijk geboekt nadat we de goedkoopste prijs in een paar weken zagen langskomen; voor 479 euro p.p. vliegen we op NYC.
Het is overigens erg duidelijk te zien dat dit jaar op 16 augustus het van hoog, naar laag-seizoen shift, de prijzen op 15 augustus zijn bijna een keer zo hoog namelijk.
Het is overigens erg duidelijk te zien dat dit jaar op 16 augustus het van hoog, naar laag-seizoen shift, de prijzen op 15 augustus zijn bijna een keer zo hoog namelijk.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 12945 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 14 Reacties