Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2011: winnaar nr. 5: Jeroen (en Sten)
DV-2011: winnaar nr. 5: Jeroen (en Sten)
OMG Jeroen heeft een brief gekregen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik dacht altijd al dat hij hem zo krijgen niet ik. Ja, we hebben een envelop!!! Maar zijn casenummer is niet erg goed begrijp ik: 2011EU00025XXX
Wat betekent dit Elke? Wat zijn onze kansen nu???
OMG!
Wat betekent dit Elke? Wat zijn onze kansen nu???
OMG!
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: DV-2011: winnaar nr. 5: Jeroen (en Sten)
Met dat nummer zou ik me nog geen zorgen maken. Je moet eens zoeken naar de Visa Bulletins, daar kan je de nummers zien die 'current' gekomen zijn, dus welke nummers men uitnodigt voor interview. Zo krijg je er een zicht op.
Ik kijk even tot aan welk nummer men bijvoorbeeld momenteel bezig is voor Europa, en dat is > 29.000:
http://travel.state.gov/visa/frvi/bulle ... _4805.html
Maar zeker nu er toch nog heel wat mensen zullen afhaken onderweg omwille van de crisis, denk ik dat je je niet teveel zorgen moet gaan maken. Dus: proficiat!
(vul jij -of Jeroen- op het overzicht van deelnemers/winnaars ook even de gegevens aan?)
Ik kijk even tot aan welk nummer men bijvoorbeeld momenteel bezig is voor Europa, en dat is > 29.000:
http://travel.state.gov/visa/frvi/bulle ... _4805.html
Maar zeker nu er toch nog heel wat mensen zullen afhaken onderweg omwille van de crisis, denk ik dat je je niet teveel zorgen moet gaan maken. Dus: proficiat!
(vul jij -of Jeroen- op het overzicht van deelnemers/winnaars ook even de gegevens aan?)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Hoi Elke,
dank je wel. Ik ben door het dolle heen, ik dacht vandaag nog terwijl Jeroen en ik in de auto zaten... zou er een envelop komen? Mijn intuïtie zei altijd al dat Jeroen de kans had niet ik, geen idee waarom. Maar jij denkt dus dat dit een goede kans is?
Dit verandert alles, we moeten heel veel gaan sparen en ik zal er een baan bij nemen (als dat lukt). Het huis t.z.t. verkopen?! Als alles los loopt.
Wat wil je weten van ons? Jeroen heeft de MAVO en een voltooide MBO opleiding. Dit kwalificeert voor 'Highschool' neem ik aan toch.
OMG, dit hoopte ik al jaren, ik was zelfs mijn huis al helemaal aan het inperken met het idee van 'verhuizen' en dan natuurlijk het liefste naar Amerika. Ik stuurde er al op aan, schreef op Twitter alleen in het Engels... ik wilde het zo graag.
dank je wel. Ik ben door het dolle heen, ik dacht vandaag nog terwijl Jeroen en ik in de auto zaten... zou er een envelop komen? Mijn intuïtie zei altijd al dat Jeroen de kans had niet ik, geen idee waarom. Maar jij denkt dus dat dit een goede kans is?
Dit verandert alles, we moeten heel veel gaan sparen en ik zal er een baan bij nemen (als dat lukt). Het huis t.z.t. verkopen?! Als alles los loopt.
Wat wil je weten van ons? Jeroen heeft de MAVO en een voltooide MBO opleiding. Dit kwalificeert voor 'Highschool' neem ik aan toch.
OMG, dit hoopte ik al jaren, ik was zelfs mijn huis al helemaal aan het inperken met het idee van 'verhuizen' en dan natuurlijk het liefste naar Amerika. Ik stuurde er al op aan, schreef op Twitter alleen in het Engels... ik wilde het zo graag.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Gefeliciteerd!
je moet je inderdaad geen zorgen maken om het vrij hoge nummer. WIj hadden ook een nummer dik in de 24XXX en kijk we zitten ondertussen in de States!
Heeft het voordeel dat je enorm veel tijd hebt vooraleer je op interview moet en dus ruim de tijd hebt om over alles na te denken, rustig beslissingen te nemen in zake sparen (jammer dat de dollar steeds sterker wordt) en huis.
Success!
Bart1
je moet je inderdaad geen zorgen maken om het vrij hoge nummer. WIj hadden ook een nummer dik in de 24XXX en kijk we zitten ondertussen in de States!
Heeft het voordeel dat je enorm veel tijd hebt vooraleer je op interview moet en dus ruim de tijd hebt om over alles na te denken, rustig beslissingen te nemen in zake sparen (jammer dat de dollar steeds sterker wordt) en huis.
Success!
Bart1
Bezoek onze blog: http://www.bloggen.be/ineke_en_bart/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gefeliciteerd 

The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
Hoi Bart,
dank je wel, dat is een hele geruststelling. Jeroen is nuchterder dan ik ("We zien wel of het lukt" ), maar wil er ook helemaal voor gaan, net als ik. Ik kan het nog steeds niet geloven, ik heb gedroomd van deze envelop. Zo erg verlangd naar Amerika dat het pijn deed. En nu dit! We zijn overigens sinds 2005 getrouwd en sinds 2003 samen. We waren er nog vorig jaar, een maand lang rond getrokken.
dank je wel, dat is een hele geruststelling. Jeroen is nuchterder dan ik ("We zien wel of het lukt" ), maar wil er ook helemaal voor gaan, net als ik. Ik kan het nog steeds niet geloven, ik heb gedroomd van deze envelop. Zo erg verlangd naar Amerika dat het pijn deed. En nu dit! We zijn overigens sinds 2005 getrouwd en sinds 2003 samen. We waren er nog vorig jaar, een maand lang rond getrokken.
@ Grandu
Dank!
Hoop dat er nog meer winnaars volgen onder leden van dit forum!
Dank!

Hoop dat er nog meer winnaars volgen onder leden van dit forum!
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
De gegevens om dit lijstje aan te vullen: viewtopic.php?f=12&t=24587#p390177Sten schreef:Wat wil je weten van ons?
Elke
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Congratz Guys!!!
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Proficiat!
De winnaars druppelen langzaam binnen...

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Hoi Elke,
ik had die vragen toch al ingevuld? Zie ik iets over het hoofd?
Still can't believe it, am I awake?!

---
Aha dit:
5. Notification Letter ontvangen op:
6. Case Number EU
7. Wanneer stuurde jij de documenten terug?
8. Datum ontvangst 2de brief
9. Datum en plaats interview
10. Wanneer vertrek je en in welke staat ga je je (voorlopig) vestigen?
5. 14 mei 2010
6. Case number 252XX
7. 25 mei 2010
8. Idem
9. Idem
10. Idem, we are heading for (hopefully) California
ik had die vragen toch al ingevuld? Zie ik iets over het hoofd?
Still can't believe it, am I awake?!

---
Aha dit:
5. Notification Letter ontvangen op:
6. Case Number EU
7. Wanneer stuurde jij de documenten terug?
8. Datum ontvangst 2de brief
9. Datum en plaats interview
10. Wanneer vertrek je en in welke staat ga je je (voorlopig) vestigen?
5. 14 mei 2010
6. Case number 252XX
7. 25 mei 2010
8. Idem
9. Idem
10. Idem, we are heading for (hopefully) California

Laatst gewijzigd door Sten op 25 mei 2010, 09:34, 2 keer totaal gewijzigd.
@ Dento & RiverCola
Thanx! Feels like I'm dreaming. Maar moet een koel hoofd houden, er moet nog heel wat gebeuren.
Thanx! Feels like I'm dreaming. Maar moet een koel hoofd houden, er moet nog heel wat gebeuren.
- Almost_there
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
california dreaming! gaat gewoon écht zeker weten lukken, veel succes! Congratulations!
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
California, mooi...als wij volgend jaar winnen (voor dit jaar geloof ik er niet meer in) dan komen we jullie opzoeken, want wij gaan voor LA! Hahaha!
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Proficiat!
Kan me voorstellen dat je nu leeft op adrenaline
Kan me voorstellen dat je nu leeft op adrenaline

Groetjes,
Carine
Carine
- inge67
- Amerikakenner
- Contacteer:
Proficiat Sten en Jeroen!
@ Inge67 @ sachasenne @ RiverCola
Dank voor de felicitaties. Dit voelt wel vreemd, heel vreemd, maar wel heel lekker.
We kwamen vanmiddag thuis na een boswandeling in Zeist, er lag iets van Tele2 in de bus (dat wil zeggen: op de grond >>> open brievenbus) en nog een geelachtige envelop, hij is niet echt bruin. Hij lag op zijn neutrale zijde. Ik dacht: vast iets van Lira (auteursbelangenvereniging), omdat die altijd ook van die gekleurde enveloppen hebben.
Ik pakte ze beide en draaide die donkergele om en las wat erop stond: neeee, er stond en staat "Kentucky Consular Center, geadresseerd aan Jeroen. Ik snapte het meteen (natuurlijk). Mijn ogen zullen wel zowat uit mijn hoofd gerold zijn toen ik tegen Jeroen zei: "Raad eens wat ik in mijn hand heb!" Hij zei: "Uit Kentucky... ?"
Eenmaal boven wilde hij de envelop pardoes open scheuren, ik zei: nee, voorzichtig! Hij scheurde hem toch open, iets voorzichtiger haha. Ja alles intact hoor, twee vellen en een dymo achtige label stikker met hun adres erop.
En natuurlijk welkom in the US als jullie ook komen (en ons dit hopelijk lukt). California dreaming...
Dank voor de felicitaties. Dit voelt wel vreemd, heel vreemd, maar wel heel lekker.
We kwamen vanmiddag thuis na een boswandeling in Zeist, er lag iets van Tele2 in de bus (dat wil zeggen: op de grond >>> open brievenbus) en nog een geelachtige envelop, hij is niet echt bruin. Hij lag op zijn neutrale zijde. Ik dacht: vast iets van Lira (auteursbelangenvereniging), omdat die altijd ook van die gekleurde enveloppen hebben.
Ik pakte ze beide en draaide die donkergele om en las wat erop stond: neeee, er stond en staat "Kentucky Consular Center, geadresseerd aan Jeroen. Ik snapte het meteen (natuurlijk). Mijn ogen zullen wel zowat uit mijn hoofd gerold zijn toen ik tegen Jeroen zei: "Raad eens wat ik in mijn hand heb!" Hij zei: "Uit Kentucky... ?"
Eenmaal boven wilde hij de envelop pardoes open scheuren, ik zei: nee, voorzichtig! Hij scheurde hem toch open, iets voorzichtiger haha. Ja alles intact hoor, twee vellen en een dymo achtige label stikker met hun adres erop.
En natuurlijk welkom in the US als jullie ook komen (en ons dit hopelijk lukt). California dreaming...
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Proficiat!!!
Gefeliciteerd lotgenoten! 
Succes met het invullen van de vragenlijst!

Succes met het invullen van de vragenlijst!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 1855 Weergaves
-
Laatste bericht door hemmie
-
- 8 Reacties