Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Zijn er strandhuisjes/ -hutjes in Florida?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Chady
Amerika-ontdekker

Zijn er strandhuisjes/ -hutjes in Florida?

Bericht door Chady »

Wij gaan in oktober ongeveer 10 dagen naar Florida. We willen allebei erg graag een keer op zo'n mooi wit bountystrand een huisje/ hutje huren. Zo'n klein hutje dat op hoge palen op het strand staat, dat lijkt me helemaal gaaf. Ik weet dat dat bijvoorbeeld in Thailand kan, maar daar kunnen we om gezondheidsredenen helaas niet heen.

Weet iemand een mooi plekje In Florida waar zulke bungalowtjes/ hutjes op het strand staan? Ik heb zelf het internet al af lopen zoeken, maar ik kan niets vinden behalve dure villa's die in woonwijken staan.

Een mooi plekje op de Bahama's is ook goed, want we twijfelen nog of we daar ook heen willen! Ook tips daarvoor zijn van harte welkom!

Alvast bedankt,

Charissa
jolanxyz
Amerika-expert

Re: Zijn er strandhuisjes/ -hutjes in Florida?

Bericht door jolanxyz »

Ik kan me niet voor de geest halen in Florida dit soort strandhuisjes gezien te hebben. Op de Key's heb je wel een aantal hotels die vlak aan het water liggen. Maar of daar iets van huisjes bij zitten, durf ik niet te zeggen. Ik weet niet welke zoekwoorden je gebruikt, maar ik denk dat een cabin nog het dichtste bij komt.
HeidiHelm
Amerika-ontdekker

Bericht door HeidiHelm »

Dag Charissa,

Wij verblijven op dit moment in Port St Joe, de Panhandle van Florida.

Hier zijn ontelbare huisjes te huur op verlaten witte zandstranden! Deze zijn ook op palen wellicht moet je googlen op Port St Joe, Panama City, Mexico Beach of Pensacola...

Het is hier geweldig, het toerisme is in opkomst maar tot nu toe zijn het prachtige ongerepte stranden! We kunnen kilometers op het strand lopen (mooie schelpen!) zonder een mens tegen te komen...byzonder om mee te maken!

Tenzij je de drukte van Clearwater/Miami op wilt zoeken met de daarbij behorende flatgebouwen/hoogbouw...

We kunnen het iig van harte aanbevelen!

Voor meer info stuur gerust een mailtje!

Gr,

Heidi
Chady
Amerika-ontdekker

Bericht door Chady »

Hai Heidi,

Dankjewel voor de informatie! We vliegen wel op Miami, maar we gaan zeker even kijken naar jullie tip!

Groetjes
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer