Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Volgende week is het zover!
Volgende week is het zover!
Dan ga ik voor het eerst, in mijn eentje, op reis naar Amerika! Ik vertrek vrijdag vanaf Dusseldorf.
Ik heb nog nooit gevlogen, dus dat is best een beetje spannend, maar heb er vooral veel zin in!
Ik ga 24 dagen, begin in Chicago, dan Los Angeles, San Fransisco, Boston & de laatste week zit ik in NYC!
Hebben jullie nog tips voor een beginnend reiziger?!
Groetjes!
(oja, ik hou ook een weblog bij www.kimgoesamerica.webs.com )
Ik heb nog nooit gevlogen, dus dat is best een beetje spannend, maar heb er vooral veel zin in!
Ik ga 24 dagen, begin in Chicago, dan Los Angeles, San Fransisco, Boston & de laatste week zit ik in NYC!
Hebben jullie nog tips voor een beginnend reiziger?!
Groetjes!
(oja, ik hou ook een weblog bij www.kimgoesamerica.webs.com )
Re: Volgende week is het zover!
Chicago (The Wimpy City
) is te gek !
Veel plezier !
Hopenlijk heb je geluk en kom je aan via een mooie aanvlieg route. Vorig jaar maakte ik deze foto:

Mijn tips ?
- Wees voorzichtig.
- Wie goed doet goed ontmoet.
- Last but not least: "The journey not the arrival matters."

Veel plezier !
Hopenlijk heb je geluk en kom je aan via een mooie aanvlieg route. Vorig jaar maakte ik deze foto:
Mijn tips ?
- Wees voorzichtig.
- Wie goed doet goed ontmoet.
- Last but not least: "The journey not the arrival matters."
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1852 Weergaves