Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gezocht: goed hotel Atlanta Airport e.o.
Re: Gezocht: goed hotel Atlanta Airport e.o.
We kunnen misschien wel op zaterdag nog terug richting downtown gaan (wat ook onze voorkeur geniet) om dan op de avond nog iets leuk te doen (dat restaurant klink wel geweldig) en dan de volgende morgen eventueel nog iets te doen.
We kunnen/willen gerust OV gebruiken maar we zitten wel met onze koffers dan ... Ik weet niet of dat makkelijk doenbaar is.
Welk (betaalbaar) hotel zou je kunnen aanraden?
Bart
We kunnen/willen gerust OV gebruiken maar we zitten wel met onze koffers dan ... Ik weet niet of dat makkelijk doenbaar is.
Welk (betaalbaar) hotel zou je kunnen aanraden?
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Bandido
- Amerika-expert
Ik zou de koffers gewoon in het hotel laten, ik ging ervan uit dat je iets op de zaterdagmiddag wilde doen. Maar ook op zondag is dat qua tijd wel te doen. Je kunt ook overwegen om op zondag, voordat je naar de stad gaat, je bagage tegen betaling te stallen op het vliegveld. Dat kost een paar dollar per kluisje, maar dat kun je je de rit naar je hotel besparen. Dit is trouwens het restaurant wat ik bedoel: http://www.sundialrestaurant.com/. Voor diner is het trouwens prijzig, maar lunch of wat te drinken is wel goed te doen.
Aan een hotel kan ik je helaas niet helpen, ik heb zelf geen ervaring met hotels daar. Maar daarom zou ik gewoon voor Priceline gaan, daarmee kun je eigenlijk niet de mist mee ingaan. Kies dan dus iets dat in de buurt van de luchthaven ligt, en check even vantevoren of ze een shuttle van en naar het vliegveld hebben.
Aan een hotel kan ik je helaas niet helpen, ik heb zelf geen ervaring met hotels daar. Maar daarom zou ik gewoon voor Priceline gaan, daarmee kun je eigenlijk niet de mist mee ingaan. Kies dan dus iets dat in de buurt van de luchthaven ligt, en check even vantevoren of ze een shuttle van en naar het vliegveld hebben.
"Keep Georgia On Your Mind"
Ik denk dat we elk wat anders voor hebben
Eigenlijk wilden we de auto inleveren en dan een hotel zoeken in Atlanta downtown. Zo zouden we zaterdagavond iets kunnen doen en eventueel zondag voormiddag nog. Vanuit het hotel zouden we dan met het OV of shuttle naar de luchthaven. Maar we zitten met onze koffers als we moeten uitchecken (dat zal wel +- 11 uur zijn zeker?)
Optie 2 is om een hotel te zoeken in de buurt van de luchthaven en dan zaterdag met het OV naar downtown gaan en weer terug en eventueel zondag nog eens, maar dat is misschien gekkenwerk en zitten we meer op de bus dan wat anders?
Bart
Eigenlijk wilden we de auto inleveren en dan een hotel zoeken in Atlanta downtown. Zo zouden we zaterdagavond iets kunnen doen en eventueel zondag voormiddag nog. Vanuit het hotel zouden we dan met het OV of shuttle naar de luchthaven. Maar we zitten met onze koffers als we moeten uitchecken (dat zal wel +- 11 uur zijn zeker?)
Optie 2 is om een hotel te zoeken in de buurt van de luchthaven en dan zaterdag met het OV naar downtown gaan en weer terug en eventueel zondag nog eens, maar dat is misschien gekkenwerk en zitten we meer op de bus dan wat anders?
Bart
Grts, Bart
- Bandido
- Amerika-expert
Ah, ik snap het nu, je ging even een stapje te snel voor me.
Ik weet niet of alle hotels in downtown een airportshuttle hebben, dat is toch meer iets voor de hotels in de buurt van het vliegveld. De metro is op zich niet onhandig, want je hoeft vanaf downtown niet over te stappen. Maar het is misschien wel een beetje een gesleep. En ik zit nu te denken dat het wel erg kort dag is om nog iets te doen op zondagmorgen. Jullie moeten inderdaad wel op zijn laatst om 11:00 am het hotel uit zijn. In dat geval zou je er ook voor kunnen kiezen om dichterbij het vliegveld te gaan zitten, de koffers daar met de shuttle op het vliegveld droppen en dan nog even met de metro naar downtown. Dat is wel te doen.
En ook voor hotels in downtown zou ik echt voor priceline gaan, de hotels die ik ken zijn allemaal niet goedkoop en de echt goedkope zijn niet echt aan te raden. Maar je kunt met priceline wel goede deals scoren daar.
En ook voor hotels in downtown zou ik echt voor priceline gaan, de hotels die ik ken zijn allemaal niet goedkoop en de echt goedkope zijn niet echt aan te raden. Maar je kunt met priceline wel goede deals scoren daar.
Embassy suites Olympic Park misschien? Zit je ook gelijk bij de metro.
rijocaer
- Bandido
- Amerika-expert
Dat is alleen ook niet echt goedkoop. Alles in downtown is redelijk duur vind ik, dat komt vooral omdat het echt een congressengbied is. Maar met priceline kun je ook in die hotels nog wel goede aanbiedingen vinden. Vrijwel alle hotels zijn op loopafstand van de metro in downtown, dus dat is op zich wel gemakkelijk.
Het wordt waarschijnlijk de super 8 met shuttle dienst aan de luchthaven.
Ik boek dit wel niet via priceline voor de simpele reden dat ik dat doe via Wyndham rewards, zodat ik verder punten kan sparen voor airmiles
We zullen dan ter plaatste zien of we nog de tijd nemen om in de voormiddag naar downtown Atlanta te gaan.
Alvast bedankt voor het meedenken
Bart en Patrick
Ik boek dit wel niet via priceline voor de simpele reden dat ik dat doe via Wyndham rewards, zodat ik verder punten kan sparen voor airmiles
We zullen dan ter plaatste zien of we nog de tijd nemen om in de voormiddag naar downtown Atlanta te gaan.
Alvast bedankt voor het meedenken
Bart en Patrick
Grts, Bart
- Bandido
- Amerika-expert
Lijkt me een prima oplossing en als je nog een voordeligere manier weet is dat natuurlijk nog beter. Maar het is in ieder geval erg gemakkelijk om via de luchthaven en het OV naar downtown Atlanta te gaan. Dat zou ik dus zeker overwegen, dan kunnen jullie dat nog mooi even meepikken. Veel plezier alvast!Dude schreef:Het wordt waarschijnlijk de super 8 met shuttle dienst aan de luchthaven.
Ik boek dit wel niet via priceline voor de simpele reden dat ik dat doe via Wyndham rewards, zodat ik verder punten kan sparen voor airmiles![]()
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1436 Weergaves
-
Laatste bericht door PSVwally
-