Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

united airlines

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
suuz
Amerika-ontdekker

united airlines

Bericht door suuz »

Hoi

Vorig jaar ben ik naas Las en SFO geweest en had ik veel vertraging hier door heb ik een bon/coupon gehad van united airlines voor korting op een nieuw vlucht
deze bon is een jaar geldig. Nu wil ik volgende week of over 2 weken graag naar Chicago maar ik kon er niet goed uit hoe het werkt wanneer je zo'n bon hebt.
Is er iemand met ervaring door de aswolk is United namelijk constant over belast en via de website kan ik niks vinden hoe ik de bon kan verrekenen dus ik hoop op iemand
met ervaring?

Groetjes,

:D
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Re: united airlines

Bericht door Marjol »

Je moet in ieder geval telefonisch reserveren. Wij kregen in 2008 ook zo'n bon en hebben die voor onze vakantie in 2009 ingezet :)
suuz
Amerika-ontdekker

Bericht door suuz »

Oke ik heb via united op schiphol te horen gekregen dat het via hun kon maar ze zijn dus al dagen overbelast en niet te bereiken. En sommige reisbureau's accepteren de bon maar dan had ik een vlucht voor 500 naar Chicago maar als ik de bon wil inleveren is de zelfde vlucht 999,- min mijn bon zit ik dan op 700,- dus dat slaat nergens op! Helaas kan ik niemand bereiken of vinden die er maar over kan vertellen hoe dat zit !
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Gezien de huidige situatie is het misschien verstandig om een of twee weken later te reizen, de komende tijd zijn alle vluchten volgeboekt met mensen die de laatste dagen niet hebben kunnen vliegen.
Vol
Amerikafan

Bericht door Vol »

Op de main page staat promo code or electronic certificate. Vziw moet je daar de code van je voucher invullen.
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Lijkt me ook niet zo verassend dat United tijdelijk niet te bereiken is voor nieuwe reserveringen. De hele luchtvaart ligt al dagen op z'n gat.

Inderdaad even wachten of misschien bellen met United in de US...
Bralo20
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Bralo20 »

Spijtig genoeg zijn de vouchers nagenoeg nutteloos voor ons, buitenlanders... Als je zo'n voucher gebruikt dan worden vaak de duurdere prijsklasses genomen waardoor je uiteindelijk meer gaat betalen... Voor vertragingen e.d. heb ik de indruk dat je beter mijlen neemt ipv de voucher...

Best dat je telefonisch contact neemt als je het beste uit de voucher wil halen maar dan zal je rechtstreeks bij UA moeten boeken ;)
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

Bijzonder goede tip Bralo ! Ik heb het ook al gelezen dat je met die vouchers soms moeilijk goedkope tickets kunt bestellen en voor diegene die mijlen sparen ,doen op die manier dan wel winst .
Thanks ,ga ik zeker in gedachte houden als ik ooit vertragingen krijg :wink:
suuz
Amerika-ontdekker

Bericht door suuz »

Wat zijn mijlen? Ik heb niet kunnen kiezen kreeg gewoon 2 bonnen thuis van 350 dollar dus best veel maar blijkbaar heb ik er niks aan!

Ja ik baal als een stekker want vanaf morgen heb ik vakantie en wil dolgraag weg! Heb ook niet de mogelijkheid een paar weken later te gaan dus ik hoop op een vlucht!
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Wat vervelend voor je dat je net nu weg moet :( en ook raar dat het zo werkt met die bonnen (dat ze je dan duurdere tickets willen verkopen), dan heb je er toch niets aan?

Ik hoop dat het je nog lukt om weg te komen!
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

Mijlen krijg je als je je lid maakt van bv. mileage plus waaronder United valt .Elk trip die je maakt ,krijg je mijlen voor .Die je op hun beurt kan inwisselen als je aan een bepaald aantal komt en kunt inruilen tegen een vliegtuigticket of upgrade .
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

suuz schreef:Wat zijn mijlen? Ik heb niet kunnen kiezen kreeg gewoon 2 bonnen thuis van 350 dollar dus best veel maar blijkbaar heb ik er niks aan!
Ik heb precies hetzelfde gehad een paar jaar geleden met 2 bonnen van United van ieder $ 200. Via goedkopere aanbieders op internet kon ik vluchten voor een leuke prijs vinden, maar ik kon ze alleen inwisselen als ik rechtstreeks bij United boekte en die vluchten waren toen veel duurder. Ik begrijp dus je frustratie daarover.

Ik hoop voor je dat je de komende dagen nog een vlucht kunt krijgen. Succes daarmee!

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Bralo20
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Bralo20 »

Knabbeltje schreef:Mijlen krijg je als je je lid maakt van bv. mileage plus waaronder United valt .Elk trip die je maakt ,krijg je mijlen voor .Die je op hun beurt kan inwisselen als je aan een bepaald aantal komt en kunt inruilen tegen een vliegtuigticket of upgrade .
Klopt,

Als lid van hun Frequent Flyer programma krijg je dan meestal via e-mail enkele keuzes:

Bvb een veelvoorkomende keuze (kleine vertraging, IFE defect,...)

- 200 USD e-voucher
- 7.000 redeemable miles
- 10% korting op internationale vlucht

Naar gelang je status en het probleem kan dit wijzigen.
pbuyse1
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35

Bericht door pbuyse1 »

Ben al jaren lid en heb tot nu toe maar een keer een voucher gekregen voor lange vertraging. De keuze was er niet, enkel een voucher, die ik waarschijnlijk niet kan gebruiken.
Bralo20
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Bralo20 »

pbuyse1 schreef:Ben al jaren lid en heb tot nu toe maar een keer een voucher gekregen voor lange vertraging. De keuze was er niet, enkel een voucher, die ik waarschijnlijk niet kan gebruiken.
Is het een e-voucher?

Heb je elitestatus? Zo ja stuur dan een mailtje naar premiervoice @ united.com / premierexecutivevoice @ united.com of 1Kvoice @ united.com

Meld je probleem en vraag of je de voucher kan wisselen tegen miles, smeer in je mailtje eerst wat stroop, dat je het leuk vind dat ze proactief geweest zijn, bla bla bla, dat je hun service waardeert, bla bla bla, kortom, schrijf een POSITIEVE mail, ook al is het om te "klagen"... Het gezegde "met stroop vang je meer vliegen dan met azijn" geldt hier meer dan ooit... Als je dan vraagt om je voucher(s) om te wisselen naar bvb mijlen zal men dit wss wel doen ;)
suuz
Amerika-ontdekker

Bericht door suuz »

Ik heb me bon er bij gepakt ik heb een customer relations systemwide travel voucher van 350 dollar p.p

Verder staat er alleen op op welke vlucht ik vertraging ik had een een heel lang nr en nog een ltr nummer
Maar als ik deze nummers op de site van united invul gebeurd er niks !

Vandaag nog een keer met united geprobeerd te bellen maar helaas kom er niet door en wil zo graag weg maar durf niet te boeken
ook niet zonder die bon want ben bang dat ik nergens ga komen!!
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Volgens mij kun je dat risico op dit moment wel nemen (mits je over bijv een aantal dag vertrekt). Er zijn alweer volop toestellen die kant op vertrokken en sommige waren zelfs voor een deel leeg!

Ik zou ervoor gaan!
suuz
Amerika-ontdekker

Bericht door suuz »

Vol schreef:Op de main page staat promo code or electronic certificate. Vziw moet je daar de code van je voucher invullen.
Dit heb ik geprobeerd met beiden nummers die op mijn voucher staan maar dan komt er een melding

We were unable to validate the promotion code or eCertificate number you entered. Please verify that the code or number is entered correctly and the promotion has not expired.

Dus ook daar kom ik niet verder mee :lol:
suuz
Amerika-ontdekker

Bericht door suuz »

RiverCola schreef:Volgens mij kun je dat risico op dit moment wel nemen (mits je over bijv een aantal dag vertrekt). Er zijn alweer volop toestellen die kant op vertrokken en sommige waren zelfs voor een deel leeg!

Ik zou ervoor gaan!
Ja ik wil 26 of 27 weg maar wel vreemd ik had voor die datum een ticket van 500,- en nu is die zelfde vlucht 1060,-
En nu kan ik voor het budget 500/600 alleen vluchten met tussen stops vinden en de rechtstreekse vluchten zijn vol grrrr ! :x
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Ach, een tussenstop is zo vervelend niet hoor! Op London Heathrow (terminal 5) gaat het meestal vrij snel en op de Amerikaanse luchthavens vind ik de sfeer altijd zo relaxt. Je kunt even de benen strekken, even een (fatsoenlijk) hapje eten....Op al mijn vluchten naar de VS heb ik altijd een tussenstop gehad en ik heb het nooit als vervelend ervaren. Ik zeg elke keer weer trots dat ik weer een nieuwe luchthaven aan mijn lijstje toe kan voegen :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer