Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Moontje&fam stellen zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Moontje&fam
Amerika-ontdekker

Moontje&fam stellen zich voor

Bericht door Moontje&fam »

Hallo,

Na wat gegoogle kwam ik dit forum tegen, en zie dat er heel wat bruikbare tips op staan.

Wij gaan deze zomer met onze dochter van (dan) 11 met de camper 4 weken door Californie reizen. Het wordt dus nu echt wel tijd het e.e.a. te gaan voorbereiden. De reis is wel geboekt; we gaan eerst 2 nachten verblijven in Washington, daarna met de trein naar New York waar we 3 nachten verblijven, daarna vertrekken we naar San Fransisco en halen daar de camper op. De vier weken die dan komen zijn nog niet ingevuld.....dat moeten we nog doen :-)

Ik hoop door veel hier te lezen op goeie ideeen te komen, we willen ook niet te veel plannen, maar alle tips zijn natuurlijk welkom. We zijn ooit een keer eerder in Amerika geweest maar dat is al 15 jaar geleden en was in Florida. Daar zijn we ruim twee weken geweest en hebben met de auto rondgereden en in hotels overnacht (die allemaal al gereserveerd waren) dus veel minder spannend.

Ik heb er ontzettend veel zin in......kom maar op met alle "tips and tricks" :-)

Groetjes,
Monique
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Moontje&fam stellen zich voor

Bericht door Old Faithful »

:wave: Welkom op het forum.

Ik ben ervan overtuigd dat jullie een fantastische reis gaan maken.
Tip: Zet je voorlopige route met eventuele vragen in het Zuidwesten Reisforum en je zult zien dat de tips binnenstromen. Er zijn op het forum wel enkele mensen actief die iets over deze regio weten te vertellen (en dat is "the understatement of the year" :lol: .

Veel plezier bij de voorbereidingen.
Groet,

Old Faithful
Moontje&fam
Amerika-ontdekker

Bericht door Moontje&fam »

Dat zal ik doen!!!
Thnxx!
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Welkom!

Wat gaan jullie een onwijs gave reis maken zeg! Ik weet zeker dat jullie hier zoveel advies gaan krijgen dat die 4 weken ineens helemaal niet zo lang lijkt, met als het moois dat het zuidwesten te bieden heeft.
Afbeelding
Iris1990
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Iris1990 »

Welkom!

Dat ziet er uit als een hele gave vakantie! Ookal is nog niet alles bepaalt, ik weet zeker dat dat een onvergetelijke vakantie gaat worden!
Veel plezier met de voorbereiding!

Iris
Reisverslagen
http://irispoelman.blogspot.com/"
http://irispoelman2015.blogspot.com/"
http://irispoelman2017.blogspot.nl/

2010 New York en Philadelphia
2013 Florida
2015 Florida
2017 Boston en New York
2019 Florida
2022 New York