Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

mio 168 gps met usa kaarten

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
renaat
Amerika-ontdekker

mio 168 gps met usa kaarten

Bericht door renaat »

hallo mensen

dit jaar vertrekken we naar usa voor de 3de keer. De reisroute kan je zien op : http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=3073

wij hebben een mio 168 gps dat we vaak gebruiken hier in belgie maar hoe kan je aan maps van het zuidwesten komen?

groeten

renaat
Erika
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Erika »

Je kunt er kaarten opzetten van TomTom, Navigator 5 voor deUSA &CANADA en die kun je heel makkelijk bestellen rechtstreeks bij tomtom op hun eigen website,kosten 149 euro.
Dit hebben wij ook zo gedaan omdat de meeste winkels alleen europa hebben maar geen usa.
Op deze manier is het geen probleem ,de cd's overzetten naar een geheugenkaart en je kan gaan travellen.

Groetjes Erika
renaat
Amerika-ontdekker

Bericht door renaat »

bedankt voor de tip!
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

welke staten zoek je ? Misschien kan ik je helpen; althans voor de tom tom 5.
renaat
Amerika-ontdekker

Bericht door renaat »

het is me vooral te doen om te navigeren in de grootsteden, dit betreft L.A. , las vegas en chicago

groeten

renaat
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

hallo Renaat,
ik zou je kunnen helpen aan tom tom 5 Californie (dus LA) en Nevada (las vegas) . Laat maar weten als je interesse hebt.
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Wij zijn op zoek naar kaarten voor onze TomTom Go die we van de zomer mee willen nemen naar Amerika.
Waar kunnen we de kaarten van Amerika het beste kopen, hier in Nederland of in Amerika? Misschien dat we ook nog de Canadese grens oversteken, staat er ook nog iets van Canada op of is dat weer een andere kaart?
Erika
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Erika »

Op de cd's van TomTom Go , Navigator 5 staat op Maps of USA and Canada en ik weet niet of het goedkoper is als je hem daar koopt.
Als je hem hier aanschaft kun je hem thuis via de computer installeren en activeren.
Sommige grote steden van amerika kun je ook downloaden via TomTom.

Groetjes Erika
CaroLine
Amerika-expert

Bericht door CaroLine »

Bedankt, Erika!
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

Ik heb de laatste versie en ze staan per staat aangegeven. Ook Canada staat erbij. Je kan ze per staat apart installeren.
Ik heb het nog niet gebruikt dus ik denk als je een staatsgrens over landgrens oversteekt je weer een andere kaart tevoorschijn moet halen.
Jorne
Amerika-newbie

Amerika!

Bericht door Jorne »

Hey EvdB en anderen,

Ik ga van de zomer ook voor het eerst naar Amerika met m'n vriendin. We vliegen eerst op Las Vegas en van daar trekken we met de auto naar Los Angeles en daarna naar San Francisco. En daarna nog een klein weekje naar Maui. Nu was ik dus ook op zoek naar Tomtom-kaarten voor Amerika en in het speciaal natuurlijk die van California en Nevada, dus als jij mij daarmee kunt helpen zou het super zijn!!
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 31
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Jorne,

kaarten van Amerika kun je vinden via de site van Tom Tom.

Note als Moderator: Er mogen geen discussies over illegale activiteiten plaatsvinden op het forum, zie regel 5 van de Forumregels.

Roland
Since 1982: 31 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
CaroLine
Amerika-expert

Bericht door CaroLine »

EvdB schreef:hallo Renaat,
ik zou je kunnen helpen aan tom tom 5 Californie (dus LA) en Nevada (las vegas) . Laat maar weten als je interesse hebt.
Je hebt toch een code nodig om ze te kunnen activeren en deze code krijg je alleen maar als je een legale versie koopt.
Jorne
Amerika-newbie

...

Bericht door Jorne »

Ok, ik zat gewoon enthousiast deze forums te lezen en vond het aardig dat iemand dat aanbood. Heb ook nog geen tomtom op dit moment, maar het lijkt me wel erg handig. Stond er ook niet bij stil dat je dan ook het een en ander moet activeren.
Ik zal eens kijken op tomtom.nl

Bedankt!
Erika
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Erika »

Hallo Jorne , je moet inderdaad een activerings code krijgen van TomTom om de kaart te laten werken,dus alleen bij een origineel pakket zit deze code.
Waneer je een pakket van TomTom aanschaft heb je in de doos een kaartje met een produkt code,die code voer je via internet invoert en dan krijg jij een activerings code en met die code kun je de kaarten gaan gebruiken.
Mocht je een pakket aanschaffen bewaar dan heel goed je kassa bon want die kan van levensbelang zijn,omdat er veel illegaal mariaal in omloop is.
Als je een kassabon kunt overleggen kun je aanspraak maken op de support afdeling van Tom Tom ,zo niet dan kun je het vergeten.
Overigens hoef je niet de hele kaart van de usa aan te schaffen ,via de website kun je deel kaarten downloaden,maar ben je van plan ook naar de andere kant van de vs te gaan is het uiteindelijk voordeliger om het volledige pakket aan te schaffen.
Groetjes Erika
CaroLine
Amerika-expert

Bericht door CaroLine »

Wij hebben via TomTom.com de kaarten van Amerika (VS en Canada) besteld. Kosten Eur. 119,95 voor het hele pakketje. Je betaald per creditcard en je kunt ze meteen downlowden.
Carola
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer