Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gold Crown Club Best Western
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Gold Crown Club Best Western
OP de vakantiebeurs kregen we een folder mee van de Best Western Gold Crown Club. Hier kon je een kaart aanvragen en met die kaart kun je punten sparen voor vrije nachten in BW hotels. Ook kun je (als ik het goed begrepen heb) met deze card 10% korting krijgen bij Best western Hotels.
Ik heb me dus gisteren aangemeld en heb in afwachting van mijn kaart een membership number gekregen.
Wie heeft er verder ervaring mee hoe ik dat eventueel kan gebruiken om korting bij BW te krijgen als ik via internet boek.
marjon
Ik heb me dus gisteren aangemeld en heb in afwachting van mijn kaart een membership number gekregen.
Wie heeft er verder ervaring mee hoe ik dat eventueel kan gebruiken om korting bij BW te krijgen als ik via internet boek.
marjon
-
hotelvotes
- Amerika-newbie
Ik ben twee weken geleden een kleine website begonnen waar je hotels kan beoordelen en waar je je oordeel en hotel-ervaringen met anderen kan delen. Op .......! Er staat nu nog niet veel inhoud in dus misschien leuk om eens in te vullen?
Grtz,
Patrick
Het webadres is verwijderd als er forumleden zijn die er meer over willen weten kunnen ze de poster een pb sturen om het webadres te krijgen.
als er zonder toestemming van Dennis opnieuw een www adres gepost word kan er een ban volgen
moderator Rob
Grtz,
Patrick
Het webadres is verwijderd als er forumleden zijn die er meer over willen weten kunnen ze de poster een pb sturen om het webadres te krijgen.
als er zonder toestemming van Dennis opnieuw een www adres gepost word kan er een ban volgen
moderator Rob
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Wij hebben al jaren een Gold crown Card.
Moet eerlijk zeggen dat ik niet weet van de 10% korting.
Wij boeken vaak het AAA tarief. Werkt perfect en is meestal het laagste tarief. Je laat gewoon je Gold Crown Card zien bij inchecken of vult het in bij het boeken en daarmee spaar je punten.
Bovendien krijg je om de zoveel tijd een boekje met leuke aanbiedingen van Best Western in Nederland en omgeving.
We hebben wel als es van de punten die we gespaard hadden, vouchers besteld en daarmee gratis overnachtingen gehad bij Best Western hotels. In Amerika en in Nederland. Dus helemaal zo gek niet zo'n kaart.
We hebben er ook een van een andere club (ic-hotels) en daar is weer een andere reeks hotels op aangesloten. Ook daarbij kun je punten sparen voor gratis overnachtingen.
Groetjes Petra
Moet eerlijk zeggen dat ik niet weet van de 10% korting.
Wij boeken vaak het AAA tarief. Werkt perfect en is meestal het laagste tarief. Je laat gewoon je Gold Crown Card zien bij inchecken of vult het in bij het boeken en daarmee spaar je punten.
Bovendien krijg je om de zoveel tijd een boekje met leuke aanbiedingen van Best Western in Nederland en omgeving.
We hebben wel als es van de punten die we gespaard hadden, vouchers besteld en daarmee gratis overnachtingen gehad bij Best Western hotels. In Amerika en in Nederland. Dus helemaal zo gek niet zo'n kaart.
We hebben er ook een van een andere club (ic-hotels) en daar is weer een andere reeks hotels op aangesloten. Ook daarbij kun je punten sparen voor gratis overnachtingen.
Groetjes Petra
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: hotelvotes.com
hotelvotes schreef:Ik ben twee weken geleden een kleine website begonnen waar je hotels kan beoordelen en waar je je oordeel en hotel-ervaringen met anderen kan delen. Op .........! Er staat nu nog niet veel inhoud in dus misschien leuk om eens in te vullen?
Erg onbeleefd om al direct in je eerste bericht je website te Spammen..
En zoals je zegt, nog niet echt veel inhoud. Ik verwacht ook niet dat er veel Votes bij zullen komen..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Ben ik helemaal met je eens Njit!Njit schreef:Erg onbeleefd om al direct in je eerste bericht je website te Spammen..
En zoals je zegt, nog niet echt veel inhoud. Ik verwacht ook niet dat er veel Votes bij zullen komen..
Als dan je nickname ook nog dezelfde naam heeft als je site, lijkt het mij dat het 'm alleen te doen is om bezoekers naar zijn site te krijgen...
Roland
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Bedankt voor de uitleg Petra.
Dat van die 10 % vertelde een bezoekster van de vakantiebeurs ons, dus ik weet niet of het waar is.
Wij boeken ook altijd het AAA rate dus dat maakt blijkbaar geen verschil met zo'n kaart.
Ik ben net bezig met de boeking van een Best Western motel in Moab voor 3 nachten dus ga direct het nummer gebruiken, de eerste puntjes zijn dan al binnen.
Marjon
Dat van die 10 % vertelde een bezoekster van de vakantiebeurs ons, dus ik weet niet of het waar is.
Wij boeken ook altijd het AAA rate dus dat maakt blijkbaar geen verschil met zo'n kaart.
Ik ben net bezig met de boeking van een Best Western motel in Moab voor 3 nachten dus ga direct het nummer gebruiken, de eerste puntjes zijn dan al binnen.
Marjon
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Duidelijk geval van 'Delete User'Coyote schreef:Ben ik helemaal met je eens Njit!Njit schreef:Erg onbeleefd om al direct in je eerste bericht je website te Spammen..
Als dan je nickname ook nog dezelfde naam heeft als je site, lijkt het mij dat het 'm alleen te doen is om bezoekers naar zijn site te krijgen...
Roland
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Hoe kan je deze kaart aanvragen en kan je met deze kaart de AAA tarief kiezen want ik woon in België en heb geen ANWB kaart.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Je kan het verslag van mijn 1e Amerikareis lezen op volgende link....
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
- Veffie
- Amerika-newbie
- Contacteer:
Hoe kan je deze kaart aanvragen en kan je met deze kaart de AAA tarief kiezen want ik woon in België en heb geen ANWB kaart.
Alvast bedankt
Touring Wegenhulp heeft deze AAA code ook op zijn pasjes staan in Belgie .
Echter om de Best Rate te krijgen hebben wij nooit deze pas moeten bovenhalen .
Gewoon even vragen aan de Hotelbalie bij Inchecken .
Wij vinden trouwens Best Western een Super Goede Keten .
![]()
Sven
-
enger003
- Amerikakenner
- Contacteer:
Misschien moet je een dag wachten, tot het nummer verwerkt is?
Eric
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Ik boek meestal het AAA rate, maar meldt wel mijn Gold Crown Card nummer en spaar dus wel de punten, die je naar verloop van tijd kunt omwisselen voor vouchers voor gratis overnachtingen.FCRMteB schreef:Yes, gevonden!
De prijs viel echter tegen. Als je naar de AAA rate vraagt is het een stuk goedkoper.
-
EvdB
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Wij hebben nog nooit gehad dat het membership goedkoper was dan AAA rate. Als je via internet boekt kan de tip van staceybeesie.
Als je moet coupons naar BW gaat krijg je echter geen punten. Kortom het sparen gaat niet zo sne. Wij hadden twee weken geleden juist weer een brief dat onze punten verlopen waren.
Als je moet coupons naar BW gaat krijg je echter geen punten. Kortom het sparen gaat niet zo sne. Wij hadden twee weken geleden juist weer een brief dat onze punten verlopen waren.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 2099 Weergaves
-
Laatste bericht door Hockey