Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Beste burger van the states!

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Bralo20
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: Beste burger van the states!

Bericht door Bralo20 »

Een jaar of 4 geleden toen ik in Oakland te gast was bij de Oakland Fire Department hebben we op een avond eens de "engine" genomen naar een burgertent waar ze overheerlijke burgers hadden. Na wat speurwerk bleek het de volgende zaak te zijn:

Sam's Super Burgers
San Leandro, CA

http://samssuperburgers.com/

Als je in de buurt bent, zeker eentje proeven (tenminste als ze nog zo lekker zijn als 4 jaar geleden :mrgreen:)
Bralo20
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Bralo20 »

Oh,

En deze vond ik ook overheerlijk...

Afbeelding

Vers gemaakte hamburgers gemaakt door Capt. Rett Blankenship van DFD
De man in kwestie heeft in 2007 de "TABASCO® Cook & Ladder® Competition" gewonnen :mrgreen:
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Gisteren zijn we naar Elevation Burgergeweest. Ik had de veggieburger (ook heel erg lekker), maar mijn mede-eters zeiden, dat ze nooit een betere hamburger hebben gegeten. Hun eten is 100% organisch. Ze zijn nu nog maar in een handvol staten aanwezig, maar breiden snel uit, ook naar Californie en Nevada.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
headhunterke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door headhunterke »

Als ik me nog goed kan herinneren, heb ik de laatste keer in NY een ge-wel-dig lekkere burger gegeten bij Ottomanelli Brothers. Ik ben niet zo'n geweldige fan van de burger (al eet ik het af en toe wel graag natuurlijk), maar ik vond hem in elk geval fantastisch lekker.
Ik had nog nooit zo'n vlees geproefd. Die smaak was echt uniek.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Ik was dit topic alweer helemaal vergeten! Klinkt goed, Petra. Helaas nog niet in Colorado...

Vorige week was er een herhaling van Man v. Food op TV, waarbij ze in Denver bij The Cherry Cricket waren voor de Cricket Burger - dé beste burger van Denver. Leuk om onze favoriete burgertent op TV te zien!

[youtube]1KdVFw2JQSU[/youtube]

Hier is ook nog Adam's vlog

Je kunt bij de Cricket kiezen uit 21 verschillende toppings (verschillende soorten kaas, verschillende soorten uien, guacamole, bacon, cream cheese, salsa, ei, enz. enz.) waardoor je ontzettend veel combinaties kunt maken. Als je écht niet kunt kiezen (zoals Adam van Man v. Food) dan kun je gebruik maken van een dartboard waar alle toppings op staan: zo kun je ook een burger samen laten stellen door de serveersters. Bijzonder lekker, en Adam was er ook zeer over te spreken. Dus, als iemand nog eens in Denver is, dan weet je waar je heen moet voor een goede burger :wink:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Jo usalover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Jo usalover »

Ik heb een heeeeele lekkere burger gegeten bij Hard Rock Cafe in Chicago eind mei dit jaar.
En de frietjes erbij waren ook ontzettend lekker.
Het vlees van de burger vond ik lekker smeuig en goed van smaak.
Mmm, als ik er nog aan denk.
1991 au-pair Chicago
2000 TX, CA,NV, IL
2004 FL
2006 CO,UT,NV,AZ
2008 NY
2009 Canada
2010 Chicago
2011 NY
2012 CO,WY,MT,ID,UT
2015 CO,UT,AZ,NV
2017 CA,NV,AZ, Hawaii
2019 WA,OR,NV,CA
2022 CO, UT, AZ, NV, CA
2023 NY
2024 UT, ID, WY, MT, SD, NE, CO
headhunterke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door headhunterke »

Echt?
Ik heb een paar vrienden die ook bij een HC gegeten hebben, en die vonden het too pricy en niet goed genoeg.
Maar misschien scheelt dat wel van Cafe tot Cafe, dat weet ik natuurlijk niet.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer