Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Memorial Day: zijn winkels open?
Memorial Day: zijn winkels open?
Hoi,
Net het archief doorzocht op Memorial Day, maar behalve dat heel Amerika er dat weekend op uit trekt, kom ik er maar niet achter of 'het hele land plat ligt' (zoals zondagen bij ons), of dat bijv. winkels/musea in de steden gewoon open zijn.
Wij zijn nl. op memorial day in San Francisco (deze reis gaan we maken: viewtopic.php?f=8&t=25543#p418855). Valt er op die dag te shoppen? Of is het een kwestie van heel vroeg een fiets al of niet met kinder-aanhanger huren (voordat ze allemaal uitverhuurd zijn...), de Golden Gate brug over fietsen naar Saulsalito en terug met de veerpont?
Iemand met praktische ervaringen?
Net het archief doorzocht op Memorial Day, maar behalve dat heel Amerika er dat weekend op uit trekt, kom ik er maar niet achter of 'het hele land plat ligt' (zoals zondagen bij ons), of dat bijv. winkels/musea in de steden gewoon open zijn.
Wij zijn nl. op memorial day in San Francisco (deze reis gaan we maken: viewtopic.php?f=8&t=25543#p418855). Valt er op die dag te shoppen? Of is het een kwestie van heel vroeg een fiets al of niet met kinder-aanhanger huren (voordat ze allemaal uitverhuurd zijn...), de Golden Gate brug over fietsen naar Saulsalito en terug met de veerpont?
Iemand met praktische ervaringen?
Reisverslag van onze reis door Zuidwest USA, juni 2010 van San Francisco naar Salt Lake City: http://mamarije.blogspot.com/p/blog.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Memorial Day: zijn winkels open?
De enige dag waar ik echt heb gemerkt dat alle winkels dicht zijn, is op Christmas day. Op memorial day zijn er vaak memorial day sales, dus veel winkels zullen gewoon open zijn.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Bandido
- Amerika-expert
Winkels zullen inderdaad geen probleem zijn, musea zou je individueel even moeten checken. Maar zoals je zelf al zegt is het een heel druk weekend omdat Amerikanen er ook op uit trekken. Dus fietsen e.d. kunnen inderdaad al vroeg verhuurd zijn op zo'n dag.
"Keep Georgia On Your Mind"
Kijk, dat is mooi.
Dan hoeft niet 'al' het shoppen op de dinsdag na Memorial Day gedaan te worden.
En gelukkig hebben we 2 kinderen, én vast ook nog zelf een jetlag, dus we hebben ook de mogelijkheid om gewoon vroeg op te staan en de allermooiste fietsen van de hele Bay Area te huren
Of die gewoon alvast via internet te boeken. Maar dat laat ik liever van het weer afhangen.
Dank voor jullie snelle reacties!
Dan hoeft niet 'al' het shoppen op de dinsdag na Memorial Day gedaan te worden.
En gelukkig hebben we 2 kinderen, én vast ook nog zelf een jetlag, dus we hebben ook de mogelijkheid om gewoon vroeg op te staan en de allermooiste fietsen van de hele Bay Area te huren

Of die gewoon alvast via internet te boeken. Maar dat laat ik liever van het weer afhangen.
Dank voor jullie snelle reacties!
Reisverslag van onze reis door Zuidwest USA, juni 2010 van San Francisco naar Salt Lake City: http://mamarije.blogspot.com/p/blog.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Sterker nog, ik zou het shoppen op Memorial Day doen, dan zijn er vaak veel koopjes te vinden. De dinsdag erna vaak niet meer.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 3338 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 13 Reacties