Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Washington Monument
-
- Amerika-ontdekker
Washington Monument
Hoi,
heb helaas net pas gelezen over het Washington Monument. Wilde kaartjes boeken, maar het zat t/m mei al vol! Is er een andere weg om aan deze kaartjes te komen??
Gr. Anita
heb helaas net pas gelezen over het Washington Monument. Wilde kaartjes boeken, maar het zat t/m mei al vol! Is er een andere weg om aan deze kaartjes te komen??
Gr. Anita
-
- Amerika-expert
Re: Washington Monument
Je kan als je vroeg bent bij het monument op de dag zelf ook vragen of er nog kaartjes zijn die dag.
Wij hadden kaartjes, maar waren erg vroeg en hebben geruild voor een eerder tijdstip.
Wie weet heb je geluk en heeft er iemand afgezegd.
Het is in het stenen gebouwtje voor het monument. Wij dachten namelijk eerst dat het alleen restrooms waren.
Maar er zit ook een winkeltje en aan de achterkant een balie voor de kaartjes.
Wij hadden kaartjes, maar waren erg vroeg en hebben geruild voor een eerder tijdstip.
Wie weet heb je geluk en heeft er iemand afgezegd.
Het is in het stenen gebouwtje voor het monument. Wij dachten namelijk eerst dat het alleen restrooms waren.
Maar er zit ook een winkeltje en aan de achterkant een balie voor de kaartjes.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Op het moment is het zo druk, dat er wordt aangeraden al om zes uur aanwezig te zijn om kans te hebben op kaartjes die dag. Een ander, veel minder druk, uitkijkpunt over de stad is de toren van het Old Post Office pavillion. Het is niet zo spectaculair als vanuit het monument, maar een goede tweede, indien het Monument niet lukt.[*]
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerika-ontdekker
Poeh, heb plaatjes gezien van het uitzicht. Zag er mooi uit maar om daar nu om 6 uur 's ochtends voor de deur te gaan staan, dat gaat me wat te ver!
-
- Amerika-expert
Hier onder de link naar mijn blog van ons laatste bezoekje aan Washington. En het monument
http://staceyconnor.blogspot.com/2009/1 ... on-dc.html
-
- Amerika-ontdekker
In het weekend van 8 mei zijn we in Washington
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Dan zou ik toch zo vroeg mogelijk gaan, want 9 mei is ook moederdag. Op het weekend is het sowieso drukker dan door de week en vanaf nu is het toeristentijd in DC. Als het je niet lukt vroeg te zijn, kun je het later op de dag altijd ook nog proberen. Soms komen mensen niet opdagen en is er opeens toch plek in een groep.
- Mickey99
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Ik hoop voor jullie dat het nog lukt om aan kaartjes te komen. Wij vonden het uitzicht echt super!

Groetjes,
Sonja
Wat een leuk verslag heb je er van gemaakt Petra! Ik heb het zojuist pas gelezen en ik vond het erg herkenbaar. Je foto's zijn ook héél erg mooi, complimenten! Ik krijg zo weer zin om nog eens terug te gaanStaceybeesie schreef:Hier onder de link naar mijn blog van ons laatste bezoekje aan Washington. En het monument

Groetjes,
Sonja
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Misschien is het door het warme weer momenteel dit jaar net te laat, maar meestal zijn de azaleas bij het Arboretum dan in volle bloei. Zeer de moeite waard!anitaensylvia schreef:In het weekend van 8 mei zijn we in Washington
-
- Amerika-expert
Dank je wel Sonja. Het was een flits bezoek, maar mijn moeder en ik hebben wel heel veel gezien, incluis ObamaMickey99 schreef:Ik hoop voor jullie dat het nog lukt om aan kaartjes te komen. Wij vonden het uitzicht echt super!
Wat een leuk verslag heb je er van gemaakt Petra! Ik heb het zojuist pas gelezen en ik vond het erg herkenbaar. Je foto's zijn ook héél erg mooi, complimenten! Ik krijg zo weer zin om nog eens terug te gaanStaceybeesie schreef:Hier onder de link naar mijn blog van ons laatste bezoekje aan Washington. En het monument
Groetjes,
Sonja

- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Zojuist een ticket gereserveerd voor Washington Monument op 12 juni via http://www.nps.gov/wamo/planyourvisit/f ... ations.htm.
Helaas pas om 17.00 uur maar wellicht is dat voor de zon juist wel mooi. In 2007 ben ik ook al eens in het monument geweest en straks dus nogmaals. Als je via internet reserveert zijn er wel (minimale) kosten aan verbonden maar dan ben je in ieder geval zeker van toegang.
Roland

Helaas pas om 17.00 uur maar wellicht is dat voor de zon juist wel mooi. In 2007 ben ik ook al eens in het monument geweest en straks dus nogmaals. Als je via internet reserveert zijn er wel (minimale) kosten aan verbonden maar dan ben je in ieder geval zeker van toegang.

Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 15 Reacties
- 3216 Weergaves
-
Laatste bericht door Thea en Albert
-