Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Naar welke Amerikaanse radiozender luister jij?
- goldenhills
- Amerika-expert
Re: Naar welke Amerikaanse radiozender luister jij?
Ik ben een echte fog-head! Zo worden de fans van KFOG genoemd. Is deze nog vanuit Nederland te beluisteren? Voor zomer 2008 in ieder geval nog wel.
-
Vulpecula
- Amerikafan
- Partner van: MamaEva
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Yep deze is vanuit nederland te beluisteren zonder proxy.goldenhills schreef:Ik ben een echte fog-head! Zo worden de fans van KFOG genoemd. Is deze nog vanuit Nederland te beluisteren? Voor zomer 2008 in ieder geval nog wel.
2007: LA - Phoenix - Grand Canyon - LV - SF - LA
2009: NY - Philadelphia - DC - Niagara Falls - Boston
2010: LV
2014: NYC - LA - Monument Valley - Zion - Horshoe bend - LV
2017: Pittsburgh - NYC - DC - Nashville
Maak je eigen gratis ticker aan op www.myusaticker.nl
2009: NY - Philadelphia - DC - Niagara Falls - Boston
2010: LV
2014: NYC - LA - Monument Valley - Zion - Horshoe bend - LV
2017: Pittsburgh - NYC - DC - Nashville
Maak je eigen gratis ticker aan op www.myusaticker.nl
- goldenhills
- Amerika-expert
Cool. Vooral de show '10 at 10" vind ik erg leuk: hits en nieuwsfragmenten uit een bepaald jaar. De muziek is sowieso aardig mijn smaak: singer/songwriter, rock, beetje alternatief, etc. Indigo Girls, The Pretenders, Dave Matthews, Counting Crows, Neil Yong, Pink Floyd, Melissa Etheridge, dat soort spul.Vulpecula schreef:Yep deze is vanuit nederland te beluisteren zonder proxy.goldenhills schreef:Ik ben een echte fog-head! Zo worden de fans van KFOG genoemd. Is deze nog vanuit Nederland te beluisteren? Voor zomer 2008 in ieder geval nog wel.
Dankzij de link met proxyservers paar pagina's terug nu ook in Nederland naar KIIS FM. Thnx!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 7256 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 6 Reacties