Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
New York Yankees
New York Yankees
Hallo allemaal,
van 31 mei t/m 7 juni ga ik met mijn dan vrouw (we trouwen op 28 mei) op huwelijksreis naar de Big Apple. Tickets zijn binnen, het hotel is geboekt, nu de rest nog! We willen graag naar de NY Yankees, maar ik heb geen enkel idee wat een beetje fatsoenlijke kaarten zijn. Op 2 en 3 juni zijn er 's avonds wedstrijden tegen de Baltimore Orioles. Via StubHub heb ik kaarten gevonden voor "Grandstand Dugout 415 | Row 11" a $19,-. Zijn dit een beetje leuke plaatsen of kunnen we toch beter ergens anders gaan zitten? Wie o wie kan mij hiermee helpen!
Eventueel andere tips voor honeymooners (zoals bijvoorbeeld leuke, romantische restaurantjes) zijn altijd welkom natuurlijk!
Alvast bedankt!
van 31 mei t/m 7 juni ga ik met mijn dan vrouw (we trouwen op 28 mei) op huwelijksreis naar de Big Apple. Tickets zijn binnen, het hotel is geboekt, nu de rest nog! We willen graag naar de NY Yankees, maar ik heb geen enkel idee wat een beetje fatsoenlijke kaarten zijn. Op 2 en 3 juni zijn er 's avonds wedstrijden tegen de Baltimore Orioles. Via StubHub heb ik kaarten gevonden voor "Grandstand Dugout 415 | Row 11" a $19,-. Zijn dit een beetje leuke plaatsen of kunnen we toch beter ergens anders gaan zitten? Wie o wie kan mij hiermee helpen!
Eventueel andere tips voor honeymooners (zoals bijvoorbeeld leuke, romantische restaurantjes) zijn altijd welkom natuurlijk!
Alvast bedankt!
-
- Amerikafan
Re: New York Yankees
Zo zal je zicht er ongeveer uitzien: http://teamnerdrage.com/cms/wp-content/ ... /04/02.jpg
2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
Dankjewel! Daar heb ik absoluut wat aan! Bestellen dan maar! 

Nou heb ik geprobeerd om via StubHub kaarten te reserveren voor NY Yankees vs Baltimore Orioles op dinsdag 1 juni. Zodra ik met mijn creditcard wil betalen, kan ik nederland niet selecteren bij Billing Adress. Ik kan daar dus geen kaarten bestellen (ik gebruik PayPal niet).
Ticketmaster.com (via de officiele Yankees site) verkoopt nog geen kaarten.
Heeft iemand nog andere tips? Of moet ik wachten totdat Ticketmaster de kaarten in de verkoop doet?
Ticketmaster.com (via de officiele Yankees site) verkoopt nog geen kaarten.
Heeft iemand nog andere tips? Of moet ik wachten totdat Ticketmaster de kaarten in de verkoop doet?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Het is een persoonlijke voorkeur maar ik koop het liefst de kaarten rechtstreeks via de teamsites (ticketmaster.com). Je kunt daar ook van te voren zien waar je wilt gaan zitten. Weet niet of dat bij StubHub kan.Remondo schreef:Ticketmaster.com (via de officiele Yankees site) verkoopt nog geen kaarten.
Roland
Dat kan bij StubHub ook. Je krijgt geen foto te zien van je zicht op het veld, maar je vak/rij/stoel krijg je in veel gevallen wel vantevoren te zien.
Laatst gewijzigd door markro op 19 mar 2010, 00:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten -> quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten -> quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
ik wilde kaarten halen voor de Mets tegen de Yankees, maar kan tot nu toe alleen een set kaarten halen voor meerdere wedstrijden. Is dat wel vaker zo?
Komen er dan geen tickets voor 1 wedstrijd in de verkoop?
Komen er dan geen tickets voor 1 wedstrijd in de verkoop?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik heb dat nog niet eerder gezien. Tot nu toe heb ik steeds losse tickets kunnen bestellen. Ik heb even gekeken bij de Chicago Cubs waar ik naartoe wil en daar kan ik wel losse tickets bestellen. Misschien is dit alleen zo bij de Mets? Je kunt er eens een mailtje aan wagen.
Roland
Roland
Je kunt via de site van de MLB nu kaartjes kopen voor Yankees
.. http://mlb.mlb.com/mlb/schedule/#date=06/02/2010
Als je op buy klikt wordt je meteen doorgestuurd naar de site van ticketmaster (als je bij hun een account hebt hoef je bijna niets meer in te vullen
)

Als je op buy klikt wordt je meteen doorgestuurd naar de site van ticketmaster (als je bij hun een account hebt hoef je bijna niets meer in te vullen

Deze kwam ik nog tegen op de site van de New York Times.
Ziet er toch wel heel gaaf uit
http://www.nytimes.com/interactive/2009 ... -pano.html
Ziet er toch wel heel gaaf uit

http://www.nytimes.com/interactive/2009 ... -pano.html
Hey
Ben op zoek naar tickets voor de wedstrijd tegen Toronto op 2 of 3 juli. Heb al een tijdje zitten zoeken maar krijg maar geen tickets (liefst in grandstand)
Is het stadion nu al uitverkocht?
iverson
Ben op zoek naar tickets voor de wedstrijd tegen Toronto op 2 of 3 juli. Heb al een tijdje zitten zoeken maar krijg maar geen tickets (liefst in grandstand)
Is het stadion nu al uitverkocht?
iverson
Dat "probleem" hebben wij ook, ik kan me niet voorstellen dat alles uitverkocht is, maar voor de wedstrijden waar wij heen willen zijn er alleen nog maar kaarten > $90 beschikbaar. Nu vind ik het niet erg om ergens $90 voor te betalen, maar voor die plaatsen vind ik het niet waard.
(We hebben ook in Chicago, Oakland, SF, LA en San Diego kaartjes gekocht en die waren in ieder geval een stuk goedkoper dan in NY. Maar zal wel een kwestie van vraag en aanbod zijn
)
(We hebben ook in Chicago, Oakland, SF, LA en San Diego kaartjes gekocht en die waren in ieder geval een stuk goedkoper dan in NY. Maar zal wel een kwestie van vraag en aanbod zijn

Ja, heb er ondertussen gevonden van 48 dollar, maar ben ook niet direct tevreden over het zicht... 
Is de kans groot dat, naarmate de datum nadert, er nog tickets vrij komen (liefts van rond de 20 a 30 dollar?)??
iverson

Is de kans groot dat, naarmate de datum nadert, er nog tickets vrij komen (liefts van rond de 20 a 30 dollar?)??
iverson
Je kunt altijd nog naar het stadion gaan op de dag zelf, maar dat is natuurlijk geen garantie 

- rvd4always
- Amerikakenner
- Contacteer:
Als je op de een bepaalde sector van het stadion klikt, word er ingezoemd op het desbetreffende gedeelte. Als je vervolgens op een bepaald nummer vak klikt, zie je een foto van de plaats die je hebt gekozen, Plattegrond NYY stadion + prijzen tickets
Download & Print The Yankees' 2010 Schedule PDF
Overigens heb ik in het oude Yankees stadion diverse wedstrijden bezocht maar nog nooit van te voren kaartjes gekocht. Ik heb ze altijd op de dag zelf gekocht bij het stadion. Alleen erg populaire games zou ik reserveren zoals tegen Boston Red Sox.
In Juli gaan we eindelijk voor het eerst naar het nieuwe Yankees stadion en daar koop ik bij het stadion mijn tickets.
PS: Hier een link voor een NYY stadion tour
Overigens heb ik in het oude Yankees stadion diverse wedstrijden bezocht maar nog nooit van te voren kaartjes gekocht. Ik heb ze altijd op de dag zelf gekocht bij het stadion. Alleen erg populaire games zou ik reserveren zoals tegen Boston Red Sox.
In Juli gaan we eindelijk voor het eerst naar het nieuwe Yankees stadion en daar koop ik bij het stadion mijn tickets.
PS: Hier een link voor een NYY stadion tour
-
- Amerika-ontdekker
Ik ben twee jaar geleden ook geweest en zat ongeveer in vak 214B, geweldig uitzicht !
Onvergetelijke ervaring om een keer een wedstrijd te zien.
Onvergetelijke ervaring om een keer een wedstrijd te zien.
Ik ben van 10 t/m 24 mei in NYC. Nu zie ik op http://www.ticketmaster.com dat op 17 EN op 18 mei een wedstrijd is van de New York Yankees vs. Boston Red SoxOverigens heb ik in het oude Yankees stadion diverse wedstrijden bezocht maar nog nooit van te voren kaartjes gekocht. Ik heb ze altijd op de dag zelf gekocht bij het stadion. Alleen erg populaire games zou ik reserveren zoals tegen Boston Red Sox.

Het gebeurt wel vaker dat een ploeg een week op bezoek komt en ze een aantal wedstrijden achter elkaar spelen. Volgens mij heeft dat te maken de reistijd
..

Haha oke apart.. Ik dacht dat het mischien een fout van Ticketmaster was ofzo
Maar bedankt voor je antwoord!

- rvd4always
- Amerikakenner
- Contacteer:
Rechtermuisklik, doel opslaan als, en walla u hebt in pdf het wedstrijdschema van de NYY 2010.
Rechtermuisklik, doel opslaan als, en walla u hebt in pdf het wedstrijdschema van de NYY 2010.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1948 Weergaves
-
Laatste bericht door Maartje81
-
- 13 Reacties