Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Valley of fire of Red rock canyon!?
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Valley of fire of Red rock canyon!?
Op 13 Mei 2010 hebben we een hele dag te besteden in en om Las Vegas.
Aangezien Las Vegas ons waarschijnlijk alleen s' avonds zal boeien de vraag wat doen we overdag!?
Valley of Fire of Red Rock Canyon!? Of toch maar lekker outlet shoppen en zo ja welke dan??
Wie heeft er ideen??
Hebben dan al Grand Canyon,Zion,Bryce, Arches,Canyonlands,Page,Monumet Valley enzo gehad!!
Thanks!!
Aangezien Las Vegas ons waarschijnlijk alleen s' avonds zal boeien de vraag wat doen we overdag!?
Valley of Fire of Red Rock Canyon!? Of toch maar lekker outlet shoppen en zo ja welke dan??
Wie heeft er ideen??
Hebben dan al Grand Canyon,Zion,Bryce, Arches,Canyonlands,Page,Monumet Valley enzo gehad!!
Thanks!!
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Valley of fire of Red rock canyon!?
Als je de natuur in wil zo ik voor Red Rock Canyon NCA gaan, als het een beetje mee zit staat daar nog van alles in bloei, in Valley of Fire SP zal het al uitgebloeid zijn.
VoF SP kan je trouwens ook meenemen als je van Zion NP komt je rijdt er dan namelijk langs.
VoF SP kan je trouwens ook meenemen als je van Zion NP komt je rijdt er dan namelijk langs.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Wij gaan van Zion naar Page....komen we er dan langs...heb de kaart even niet bij me!!
Thansk!
Thansk!
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
In dat geval kom je niet langs VOF.
Marjan
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Amerikakenner
Wij vonden VoF geweldig! Heel indrukwekkend. Red Rock zijn we nog niet geweest maar ik begrijp dat het een stuk kleiner is en drukker bezocht omdat het dichterbij LV ligt.
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ik zou na al dat natuurgeweld lekker in Las Vegas gaan shoppen en een beetje luieren
, er is ook overdag echt genoeg te beleven hoor. 

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik sluit me aan bij harry, lekker aan het zwembad zitten of outlet shoppen. Je hebt al zo veel mooie rode rotsen etc gezien..........Je kunt het ook gewoon op het gevoel van de dag aan laten komen, heb je zin aan natuur, dan rijden, of lekker relaxen in vegas....... er is in Las vegas ook heel veel te zien en doen trouwens.......
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hé grappig, nog iemand die op 13 mei in Las Vegas is.... wij komen er op 13 mei aan! 

- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Contacteer:
Wij zijn ook in Las Vegas op 13 mei.
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, dat bedoel ik dus ook met nóg iemand, van jullie wist ik het al 

- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik vond VoF echt de moeite! In mei zal het waarschijnlijk nog niet té heet zijn. Met Red Canyon heb ik geen ervaring.
Maar, ik denk dat je zeker wel zal weten wat te doen in Las Vegas hoor
Overdag langs de hotels wandelen of aan het zwembad liggen of naar een outlet.
Misschien moet je beide dingen in overweging nemen en ter plaatse zien waar je het meeste zin in hebt?
Maar, ik denk dat je zeker wel zal weten wat te doen in Las Vegas hoor

Misschien moet je beide dingen in overweging nemen en ter plaatse zien waar je het meeste zin in hebt?

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ik denk dat we dat doen!! Zien wat de dag ons brengt!!! We staan op circus/circus en zullen ons vast wel vermaken!!!
Ik ben erg van de natuur....manlief houdt niet van shoppen maar in Amerika is hij echt gelukkig in de outlets!!!! Dus......we zien wel! Thanks voor de berichtjes!!!
Ik ben erg van de natuur....manlief houdt niet van shoppen maar in Amerika is hij echt gelukkig in de outlets!!!! Dus......we zien wel! Thanks voor de berichtjes!!!
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Miriam en Martin
Lees net dat jullie op Circus Circus staan.
Neem aan dat jullie weten dat dat een ontzettend dure camping is op een grote asfaltplaat.
Ik zou advieseren om op Sam's Town te staan mooie rustige camping met shuttle bus, die je naar de strip brengt.
Lees net dat jullie op Circus Circus staan.
Neem aan dat jullie weten dat dat een ontzettend dure camping is op een grote asfaltplaat.
Ik zou advieseren om op Sam's Town te staan mooie rustige camping met shuttle bus, die je naar de strip brengt.
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Miriam en Martin schreef:Op 13 Mei 2010 hebben we een hele dag te besteden in en om Las Vegas.
Marjol schreef:Hé grappig, nog iemand die op 13 mei in Las Vegas is.... wij komen er op 13 mei aan!
Annie schreef:Wij zijn ook in Las Vegas op 13 mei.
Zo te zien is het rustig op het forum op 13 mei.Harry schreef:Wij ook.

Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikakenner
Behalve als ze allemaal op de asfaltplaat van Circus Circus staan te internetten, gleuknie!Zo te zien is het rustig op het forum op 13 mei.

Groetjes, Ilona
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
pushirubiano schreef:Behalve als ze allemaal op de asfaltplaat van Circus Circus staan te internetten, gleuknie!![]()

Groetjes René
-
- Amerika-expert
Toch nog vlug stemmen voor Red Rock, bv wandeling in Ice Box Canyon. Zoals de naam het zegt is het daar lekker koel + kans op mooie watervalletjes.
Jacques
Jacques
wij zijn er ook op 13 mei, we hebben dan de beschikking over een auto en weten eigenlijk ook nog niet goed wat we die dag gaan doen. aangezien het de laatste dag is zal het wel niet zo'n inspannende dag worden. ik denk aan het zwembad en attracties van hotels bezoeken of een show.
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
gleuknie schreef:pushirubiano schreef:Behalve als ze allemaal op de asfaltplaat van Circus Circus staan te internetten, gleuknie!![]()
![]()
![]()

Alleen zul je ons niet aantreffen op de asfaltplaat bij Circus Circus, te ver van central strip, maar bij Sam's Town hebben zo ook internet en niet eens zo duur.
Misschien kunnen we daar afspreken.

Ooit een keer bij Circus Circus gestaan, maar een hele nacht vrachtauto's die af en aan rijden en dan de motor laten draaien voor de airco in de cabine,hebebn ons doen besluiten om daar nooit mee heen te gaan.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 2646 Weergaves
-
Laatste bericht door Jedinja
-
- 18 Reacties