Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

2 keer in 2 maanden naar amerika

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
Suusje22
Amerika-ontdekker

2 keer in 2 maanden naar amerika

Bericht door Suusje22 »

is dit een probleem? ik ben begin maart 6 dagen naar new york geweest om nm vriend op te zoeken en wil begin april eigenlijk weer, omdat ik daarna voorlopig geen vrij zal kunnen krijgen van mn werk, nou vroe gik mij af of dit een probleem is aangezien dat groene papiertje natuurlijk alweer uit mn pasport is gescheurd?

bedankt alvast :wink:
pbuyse1
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35

Re: 2 keer in 2 maanden naar amerika

Bericht door pbuyse1 »

Dat het groene I-94W uit jouw paspoort genomen is, is een goed ding, dat is zoals het hoort als je de VS verlaat.
Jouw nieuw bezoek zou normaal geen probleem mogen opleveren, de CBP officer kan een paar vragen stellen, maar als hij weet dat jij op korte termijn weer naar hier keert en je werk heb hier, kan dat geen probleem zijn.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer