Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
foto's en vingerafdrukken!
nou ja sprinten is dan ook wel heel erg, maar in versnelde stap richting de douane, daarbij passerende een twintigtal medepassagiers helpt welPaul schreef:Hmmm.... naar de paspoortcontrole sprinten vind ik eigenlijk een beetje onbeschoft, maar ja, als dat voorkomt dat ik heel lang moet wachten...

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
-
- Amerikafan
Tnx!Dennis schreef:Ter info: ik heb een noot toegevoegd aan het laatste bericht van Texas Cowboy in deze thread. De informatie die hij in zijn bericht geeft met betrekking tot paspoorten is namelijk niet juist.
Moet ik mijn informatiebron ook maar eens er op aanspreken en mijn info beter checken op waarheid.
Gr. Haye