Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Website/programma gezocht?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Super0072
Amerika-newbie

Website/programma gezocht?

Bericht door Super0072 »

Beste,

weet iemand de beste (snelste/gemakkelijkste) manier om op een stadsplan (bvb. New York) een (groot) aantal interessante adressen aan te duiden, en dan dit kaartje uit te printen?

Bvb een kaartje met alle McD's, een paar winkels, restaurants, musea,... op. Natuurlijk kan ik al die adressen opzoeken en dit op een kaartje aanduiden met pen, maar betere oplossingen zijn altijd welkom :)

Dank bij voorbaat,
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Website/programma gezocht?

Bericht door vana »

Misschien heb je hier iets aan ? Dan kun je zelf een citygids samenstellen met kaart erbij.

http://www.discoverourtown.com/index.php

Marjon
Super0072
Amerika-newbie

Bericht door Super0072 »

Dank je, ik ga het even bekijken :)
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Met Google maps en een Google Account kan dit ook wel :)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Super0072
Amerika-newbie

Bericht door Super0072 »

Dat ga ik ook eens proberen :) Het gaat een lange lijst interessante plaatsen worden, met al die leuk-uitziende winkels en restaurantjes :)
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Wat ik trouwens zelf meestal doe is een 'cheat sheet' maken in Exel, met de belangrijkste adressen, namen en wat voor soort eten of activiteit. Op de dag zelf beslis ik dan waar ik ga eten en zoek ik dat even op op een kaart.

Zo iets bedoel ik dan:
Afbeelding
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Super0072
Amerika-newbie

Bericht door Super0072 »

Very nice :) Ik ben al bezig met m'n sheet, en dan ga ik google maps eens nader bekijken, aan de hand van dat werkblad. Goeie tip, clint :)
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

:shock: Ik vraag me altijd af hoe mensen die hun vrije tijd al zo nauwkeurig plannen dan wel niet leven als ze niet vrij zijn :?:
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Dan hoef je niet te plannen dat doet je baas wel voor je :?
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Ik ben meestal niet zo'n planner, maar als ik bv 3 dagen naar DC ga, dan plan ik wel een beetje en zoek ik bv restaurants die in buurt van de monumenten, musea etc. zijn. Als ik bij Arlington Cem. ben, ga ik niet in downtown lunchen, als ik later naar Georgetown wil ;) Dat screenshot was trouwens mijn hele lijst, inclusief vluchtgegevens enzo ;)
Clint's Thoughts
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Bramster schreef::shock: Ik vraag me altijd af hoe mensen die hun vrije tijd al zo nauwkeurig plannen dan wel niet leven als ze niet vrij zijn :?:
Ik durf dit ook te doen voor een aantal steden. Voornamelijk als er heel veel keuze is :P. Het geeft vooral meer vrije tijd, je hoeft namelijk niet meer te zoeken naar een goed restaurant.

Als er 5 restaurants naast elkaar liggen, dan zijn altijd een half uur bezig met de kaarten te vergelijken :P, om dan te eindigen bij de 6de om de hoek.
Super0072
Amerika-newbie

Bericht door Super0072 »

En het blijft handig om een lijst adresjes te hebben waar je kunt op terugvallen indien je niets op puur geluk vind wat je aanstaat :) ik ben dus al bezig adressen te verzamelen :)

En inderdaad, de info zoals adres van hotel, kunnen er ook bij...Handig om 'n taxi te nemen of zo, dan moet je het adres niet onthouden (probleem voor mij :) )
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer