Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Happy Thanksgiving!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Happy Thanksgiving!
Morgen is het weer zover: de jaarlijkse kalkoen maaltijd voor "Thanksgiving". Vandaag is het de drukste reisdag van het jaar, want iedereen gaat bij familie op bezoek. Onze buren krijgen 19 mensen te eten en andere buren zelfs 24.
Wij houden het dit jaar rustig met alleen mijn vader als gast.
Thanksgiving is een heel belangrijke feestdag in de VS, dus ik dacht, dat ik er hier ook wat aandacht aan zou besteden.
Wij houden het dit jaar rustig met alleen mijn vader als gast.
Thanksgiving is een heel belangrijke feestdag in de VS, dus ik dacht, dat ik er hier ook wat aandacht aan zou besteden.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Happy Thanksgiving y'all.
Morgen heb ik het (weer) makkelijk. Ben uitgenodigd bij een collega. Zij organiseert een Thanksgiving pot-luck voor alle studenten die niet naar familie gaan. Lekker kalkoen met cranberry saus eten!!!
Ben toch blij dat ik niet één van die miljoenen ben die vandaag de hele dag in file staan of uren op het vliegveld zitten te wachten.
Morgen heb ik het (weer) makkelijk. Ben uitgenodigd bij een collega. Zij organiseert een Thanksgiving pot-luck voor alle studenten die niet naar familie gaan. Lekker kalkoen met cranberry saus eten!!!

"Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbour. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover." ~ Mark Twain
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Mijn favoriet bij de Amerikaanse Thanksgiving (die ik destijds bij een Amerikaanse familie heb genoten) is toch wel die overheerlijke Pecan Pie. Dat is toch echt de lekkerste taart uit de geschiedenis van de mensheid, al zeg ik het zelf.
Bij KFC in Nederland krijg je nu ook kleine pecan pies voor een euro of anderhalf, als toetje. Maar je kunt ze natuurlijk ook kopen zonder kip te bestellen. Ze zijn erg machtig maar zeker de moeite waard.
Bij KFC in Nederland krijg je nu ook kleine pecan pies voor een euro of anderhalf, als toetje. Maar je kunt ze natuurlijk ook kopen zonder kip te bestellen. Ze zijn erg machtig maar zeker de moeite waard.