Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kaarten kopen voor sportwedstrijden San Francisco.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Sebastiaan
Amerika-ontdekker

Re: Kaarten kopen voor sportwedstrijden San Francisco.

Bericht door Sebastiaan »

Even de misses lief aangekeken... En zojuist gelijk 2 tickets besteld!
Voor vrijdag 17 juli, Giants-Mets, met een vuurwerkshow erbij zag ik.
Bestellen is redelijk eenvoudig, ik heb gekozen voor de print-at-home-tickets. Krijg je gewoon een e-mailtje met een barcode. Uitprinten en meenemen, zoals tegenwoordig bij veel evenementen in NL ook kan.
Nogmaals bedankt voor het idee Tjaco! Ik heb er zin an... Wééér iets om naar uit te kijken!
Tjaco
Amerika-ontdekker

Bericht door Tjaco »

Ja, die "Will Call" optie had ik al gezien. Voor buitenlanders is dat de enige manier om tickets af te halen, je hebt geen optie om te printen op de officiele site. :(
Coyote schreef:Ik bestel altijd tickets via de officiële sites maar ga dan ook niet voor de goedkoopste plaatsen waarin je helemaal bovenin zit.
Ja, ik weet ook dat dit de goedkoopste tickets zijn, maar ik moet er wel 6 hebben :roll: , dus ja je moet dan wat.... Aan de andere kant was ik vorig jaar bij een NHL game en daar zat ik ook helemaal bovenin. Toch vond ik dat je daardoor wel de sfeer goed kon proeven. En uiteindelijk ga ik daar voor, dus ja dan is het misschien nog een voordeel om bovenin te zitten.

En inderdaad:
Remco_1980 schreef:Voor die paar dollar zou ik gewoon via Dodgers kopen. Dan pak je maar 2 biertjes minder :p
ik besef me ook dat ik waarschijnlijk meer geld kwijt ben aan die consumpties dan aan de game zelf... :mrgreen:
Groetjes, Tjaco

Zie ook: Onze weblog

Afbeelding
Tjaco
Amerika-ontdekker

Bericht door Tjaco »

Sebastiaan schreef:Even de misses lief aangekeken... En zojuist gelijk 2 tickets besteld!
Voor vrijdag 17 juli, Giants-Mets, met een vuurwerkshow erbij zag ik.
Bestellen is redelijk eenvoudig, ik heb gekozen voor de print-at-home-tickets. Krijg je gewoon een e-mailtje met een barcode. Uitprinten en meenemen, zoals tegenwoordig bij veel evenementen in NL ook kan.
Nogmaals bedankt voor het idee Tjaco! Ik heb er zin an... Wééér iets om naar uit te kijken!
Goed om te horen dat het je gelukt is. Leuke affiche trouwens. Bij mij gaat het om de Dodgers tegen de Nationals.

Maar nog een vraagje. Welke site heb je gebruikt? Via mlb.com? Ik zie die optie er bij mij niet bij staan. Maar ik zal nog eens goed kijken.
Groetjes, Tjaco

Afbeelding
Sebastiaan
Amerika-ontdekker

Bericht door Sebastiaan »

Ik heb de tickets via de site van de Giants (www.sfgiants.com) besteld. Ik kreeg de mogelijkheid van 'Will Call' niet. Alleen thuisbezorgen of e-tickets.
En alles is verder goed gedaan, betaald via mn CC en een paar seconden later een mailtje met daarin de link naar 2 e-tickets.
Nici
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Nici »

Ik zou graag willen aanhaken bij dit onderwerp.
Wij zijn enorme basketballfans, maar helaas is het basketballseizoen al voorbij als wij in Amerika zijn (juni 2010).

Een baseballwedstrijd (of een andere sportwedstrijd) lijkt ons ook hardstikke leuk om te doen, alleen zijn wij net op de verkeerde data in de buurt van steden.
Op 6 juni in SF en op 29 juni in Phoenix. Volgens mij spelen de SF Giants en de Arizona Diamondbacks op deze data een uitwedstrijd. Wel een mogelijkheid op 6 juni zou zijn: Oakland tegen Minnesota. Is dit wat? Misschien een domme vraag maar wat is het verschil tussen American League en National League?

Kennen jullie nog andere mogelijkheden voor spoprtwedstrijden tijdens onze route (SF - Yosemite - Death Valley - Las Vegas - Zion - Bryce - Capitol Reef - Moab - Monument Valley - Page - Grand Canyon - Flagstaff - Sedona - Phoenix)?

Alvast bedankt,

Nicoline
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

Hallo Nicoline,

Er is weinig verschil tussen de National League en de American League, het zijn als het ware twee poules maar ze behoren beide tot de Major League Baseball.
De finale gaat tussen de winnaar van de National League en de American League. Beide poules zijn ook weer opgedeeld in Conferences zoals de Western Conference etc. Niet iets waar je je druk om hoeft te maken.
Oakland tegen Minnesota zou uiteraard ook een goede optie zijn. Oakland is niet al te ver rijden en het zijn beide MLB teams, dus wat dat betreft zal het niet veel uitmaken al zal de supportersschare van de Giants misschien wat groter zijn dan die van de Athletics.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Nici schreef:Een baseballwedstrijd (of een andere sportwedstrijd) lijkt ons ook hardstikke leuk om te doen, alleen zijn wij net op de verkeerde data in de buurt van steden.
Op 6 juni in SF en op 29 juni in Phoenix. Volgens mij spelen de SF Giants en de Arizona Diamondbacks op deze data een uitwedstrijd. Wel een mogelijkheid op 6 juni zou zijn: Oakland tegen Minnesota. Is dit wat?
In 2009 ben ik naar het stadion van de Oakland Athletics geweest voor een wedstrijd van ze. Was leuk om te zien. Het stadion is vanuit San Francisco heel goed te bereiken.

Het is wel een middagwedstrijd. Als je pech hebt, zit je in de volle zon, misschien even rekening mee houden bij het uitzoeken van de kaartjes. Je kunt een plattegrond van het stadion bekijken. Zijn jullie 7 juni niet meer in San Francisco? Dan wordt er een avondwedstrijd gespeeld tegen de Anaheim Angels.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Tjaco
Amerika-ontdekker

Bericht door Tjaco »

Sebastiaan schreef:Ik heb de tickets via de site van de Giants (http://www.sfgiants.com) besteld. Ik kreeg de mogelijkheid van 'Will Call' niet. Alleen thuisbezorgen of e-tickets.
En alles is verder goed gedaan, betaald via mn CC en een paar seconden later een mailtje met daarin de link naar 2 e-tickets.
Typisch toch. Dit is dan niet standaard voor alle clubs. :? Ik heb nog eens geprobeerd en bij de LA Dodgers kan dat dus niet en moet ik het via Will Call doen. Ik heb ook de SFGiants eens geprobeerd en dat ziet er inderdaad anders uit, met wel die optie. Jammer...

Misschien dat ik toch maar eens probeer of ik een collega, in een land waar StubHub wel wordt geaccepteerd, kan vragen om ze dan maar voor me te bestellen. Daar kan je ze wel electronisch krijgen en kan hij ze me dus gewoon e-mailen. Weet dan alleen niet op welke naam ze komen te staan. :roll:
Groetjes, Tjaco

Afbeelding
Nici
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Nici »

Bedankt voor jullie reacties.

Op 7 juni zijn we al onderweg richting Yosemite, dus dat is helaas geen optie.
Hoe populair zullen de tickets zijn? Misschien kunnen we wel gewoon op de bonnefooi gaan of zouden jullie dat niet adviseren?

groetjes, Nicoline
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
Remco_1980
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Remco_1980 »

Ben er zelf nooit geweest maar bij Oakland kun je wel op de bonnefooi gaan. Oakland is namelijk de ploeg met het laagste toeschouwersaantal.
Vorig seizoen zaten er gemiddeld bijna 18.000 mensen, wat neerkomt op bijna 40% van de capaciteit van het stadion.

Dus tenzij het een wedstrijd tegen Yankees, Red Sox, Dodgers of Giants is....kun je wel een gokje wagen!
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ik denk ook wel dat je dat kunt wagen, zeker als je misschien nog niet 100% zeker weet of je gaat. Bij de meeste wedstrijden waar ik ben geweest was het stadion niet uitverkocht.

Dat was bijv. wel het geval bij een wedstrijd van LA Dodgers vs. Anaheim Angels. Erg mooi om zo'n wedstrijd mee te maken. De opmerkingen tussen de supporters (die gewoon in hetzelfde vak zitten) waren soms niet van de lucht en leverde soms verhitte discussies en uitingen op zoals op onderstaande afbeelding te zien is. :wink:

Afbeelding

Roland

Nici
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Nici »

Geweldige foto!
Bedankt voor jullie reacties. Wij laten het inderdaad even van het weer en andere plannen afhangen of we naar deze baseballwedstrijd gaan.

Nicoline
meijdj
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door meijdj »

Wij gaan komende zomer, 29 juli, met een XFINITY Friday Family Pack naar Oakland Athletics vs Minnesota Twins : For every Friday home game, including Opening Night and San Francisco Giants, A's fans can get 4 Plaza Level tickets, 4 Coliseum hot dogs, 4 medium sodas, and 4 bags of peanuts for only $50
Best een leuke deal, dacht ik zo...
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Is dat $ 50 p.p. of $ 50 voor 4 personen?

Sowieso geen slechte deal. Voor de hotdogs, het drinken en de peanuts betaal je al gauw $ 4 per item.

Roland

meijdj
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door meijdj »

Is $50 voor vier personen.

Bij het plannen van onze reis was ik aan het kijken waar we een honkbalwedstrijd zouden kunnen gaan bezoeken en toen bleek dat we eigenlijk overal op precies de verkeerde data zouden zijn om een wedstrijd te bezoeken. Of geen thuisspelend team of op tijden dat het niet zou uitkomen in ons schema. Ik had nooit aan de Oakland Athletics gedacht tot een collega van me mij er op wees. De wedstrijd van de A's tegen de Twins was precies goed qua datum en tijd en toen ben ik gelijk gaan kijken of er kaartjes te krijgen waren. In eerste instantie was dat nog niet zo, omdat het nog erg vroeg was, maar toen verscheen deze aanbieding ineens op http://oakland.athletics.mlb.com/ticket ... p?c_id=oak.

Je kunt hiermee dus voor elke vrijdagavond thuiswedstrijd van de Oakland Athletics voor $50 voor vier personen tickets, hot dogs, sodas en pinda's krijgen.
Dit is het schema voor komende zomer:
Friday, June 17 7:05 pm vs San Francisco Giants
Friday, July 1 7:05 pm vs Arizona Diamondbacks
Friday, July 15 7:05 pm vs Los Angeles Angels - Dog Day at the Park
Friday, July 29 7:05 pm vs Minnesota Twins - Fireworks (watch from the field)
Friday, August 12 7:05 pm vs Texas Rangers
Friday, August 19 7:05 pm vs Toronto Blue Jays

Wij krijgen er dus ook nog een vuurwerk bij ook :thumbup:

Heb de kaartjes besteld en een week later lagen ze in de brievenbus.
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

Chris en ik gaan 19 juli naar de SF Giants vs de LA Dodgers in het AT&T Park in San Francisco. Kan niet wachten! :D 25 dollar per persoon betaald voor section 326 row 7.

Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
goldenhills
Amerika-expert

Bericht door goldenhills »

Wij zijn afgelopen seizoen ook een keertje naar de AT&T ballpark geweest (Giants tegen de A's, Giants wonnen (natuurlijk!)). Leuk om te zien hoe de fans van de twee clubs gewoon in het zelfde vak zitten, en elkaar een beetje plagen. Wat ik erg apart vond is dat bijna niemand haast maakt om op tijd te komen (burgers eten bij de tailgate party is belangrijker), en het hoofddoel lijkt te zijn om bij te kletsen met je vrienden, af en toe ondergebroken door een spannend moment in de wedstrijd, waarbij iedereen ineens gaat staan.

Opvallend vond ik ook dat er geen beperkingen zijn op de fotocamera die je mag meenemen. Mijn telelens kon gewoon mee; de man bij de security wenste me veel mooie fotos toe! Bij een ijshockey wedstrijd meten ze de lengte van de lens, daar zit een maximum op. Mijn Canon 17-55 mocht daar maar net naar binnen...
deniseh
Amerika-ontdekker

Bericht door deniseh »

Wij gaan in juni naar de giants tegen de indians. Nu vroeg ik me af of je het best met de auto kunt gaan of toch met het openbaar vervoer en dan een stukje lopen?
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Destijds betaalden wij de hoofdprijs voor het parkeren bij de Giants: $ 25! :shock:

Misschien iets om rekening mee te houden.

Roland

pilsner
Amerika-ontdekker

Bericht door pilsner »

Het AT&T park hebben we vorig jaar met een taxi gedaan vanuit Powell (metro bij Union Square). Onze intentie was om te wandelen naar AT&T, maar we waren wat laat. Ik zag niet veel parkeergelegenheden rond het stadium, dus ben geneigd om je het openbaar vervoer aan te raden.

Naar het Coliseum stadion (Oakland) kan je heel eenvoudig met de metro vanuit San Francisco. Heb dit in 2009 gedaan om naar de Oakland Raiders te gaan kijken (American Football in hetzelfde stadium).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer