Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Snakessss

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Eric
Amerikakenner

Bericht door Eric »

Een slang zal meestal toeslaan op een zeer lage hoogte (enkels), hoge wandelschoenen met een verstevigde enkel en stalen tip zijn daarom best handig.

Nationale Parken, op deze site kun je te weten komen welke dieren je zoal kunt tegenkomen in welk park.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Jan Visser schreef:Lijkt me duidelijk dan. Chicago heeft alleen brandweerslangen. Makkelijke keuze?

Geen tuinslangen :hilarious:
Erika
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Erika »

Wij hebben enkele keren kennis kunnen maken met slangen in florida.
We kwamen ze tegen op Kennedy Space Center waar je wel van te voren werd gewaarschuwd dat er slangen zouden kunnen zijn,dat was dus ook zo.
En we zijn ze tegen gekomen op het Disney terrein van Downtown Disney, daar werden mensen speciaal gebeld om de slang veilig af te voeren,maar zolang de slang zichtbaar aanwezig was bleef er een Castmember wachten tot de slang werd verwijderd.
Zo blijkt maar dat die dingen overal te vinden zijn.
Groetjes Erika
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

Rob schreef:
Jan Visser schreef:Lijkt me duidelijk dan. Chicago heeft alleen brandweerslangen. Makkelijke keuze?

Geen tuinslangen :hilarious:

Die ook! ;) We zijn van alle markten thuis hier!
Texas Cowboy
Amerikafan

Bericht door Texas Cowboy »

Ik heb twee keer ongevaarlijke slangen gezien in Zion National park en toen ik in New Mexico aankwam op een ranch was er de dag ervoor een ratelslang doodgeschten, de ratel hing aan de muur..... Nog nooit een levende giftige slang tegengekomen.....
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Tijdens onze 4 reizen door de VS hebben wij drie keer een slang in de vrije natuur gezien:
- in Joshua Tree NP kroop er één over de asfaltweg
- tijdens de wandeling naar de Calf Creek waterval in Utah kroop er één haaks over het pad
- vlakbij Badlands NP in Zuid-Dakota bezochten wij de Prairie Homestead. Buiten het huis lag op een heuvel een stapel roestige conservenblikken, waartussen een slang van de zon lag te genieten. Toen wij dichterbij kwamen kroop hij vlug in een gat in de grond ( foto ).

Ook in Nederland ben ik op de hei en in het bos wel eens een slang tegengekomen.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Bjorn
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bjorn »

Wij hebben een ratelslang gezien aan ons hotel in Yosemite. We logeerden in de Cedar Lodge (El Portal)
Je kan het verslag van mijn 1e Amerikareis lezen op volgende link....
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer