Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Varsity Yard Signs

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Varsity Yard Signs

Bericht door Dento »

Voor de neder-Amerikanen: misschien een vreemde vraag, maar ik had het hier toevallig met mijn vrouw over.

We hadden het over sport en competitie, en van daaruit kwamen we op varsity teams, wat uiteindelijk leidde tot de varsity yard signs en hoe weinig we ze hier zien. Je weet wel, dit soort bordjes:

Afbeelding of bordjes met alleen de sport, de naam en de schoolnaam erop.

Nu hadden we het erover dat we die bordjes in San Antonio en andere steden in Texas altijd veel gezien hebben, maar bijvoorbeeld hier in Denver zie je ze nauwelijks, en mijn vrouw zei dat zij ze ook in Maryland (waar ze heeft gestudeerd) erg weinig gezien heeft.

Is dit iets wat wellicht beperkt is tot bepaalde regio's? Zien jullie die bordjes in jullie regio's ook?
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Bandido
Amerika-expert

Re: Varsity Yard Signs

Bericht door Bandido »

Nee, ik kom ze in Georgia nooit tegen. Dat gezegd hebbende is highschool en college football op zich hier wel zeer populair, maar dat wordt dan op andere manier geuit denk ik.
"Keep Georgia On Your Mind"
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ik herken het ook helemaal niet (woon dichtbij Maryland, dat wel ;)).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Wat grappig. Hier in Maryland heb ik dat ook nog nooit gezien

Wij hebben wel van die verkiezingsbordjes voor de schoolraad, de president, de politie, etc, maar die hebben ze denk ik overal.
Afbeelding
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

In Mid-Michigan kwam ik het regelmatig tegen.. sterker nog, mijn 'schoonmoeder' reed met een Grand Ledge Volleyball sticker op haar auto rond ;) In MO heb ik het nog niet echt gezien, maar ik moet ook toegeven dat ik er niet op heb gelet.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
DixieChick
Amerika-expert

Bericht door DixieChick »

We hebben hier stickers, vlaggen, en zelfs heuse bulldogs op de pilaren naar iemands oprit, maar geen yard signs. Ik heb dat zelf in Texas eigenlijk ook nooit echt gezien - misschien woonde wij in de verkeerde buurt? :)
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Vol
Amerikafan

Bericht door Vol »

Ik heb wel eens wat versierde huizen gezien van bepaalde teams maar die bordjes heb ik in Phoenix en omstreken nog nooit gezien.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Hmm, interessant; het lijkt dan toch regiogebonden te zijn...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer