Goed voorbereid begonnen we er aan ... te goed blijkbaar.
Groetjes, Goele
De tenten zijn natuurlijk wel primitief, maar het heeft toch wel iets; de ligging in het park is in elk geval prima.Tipsy_1 schreef:gaat het om een camping of om een lodge/cabin?
wij zoeken nog een lodge (motel of cabin, geen tent) op 18 juli (aankomst 18 juli, vertrek 19 juli)...
Momenteel zitten we nog in oakhurst met onze boeking...

Maar hij komt dus meteen beschikbaar wanneer je hem cancelled? Dat is in ieder geval dan wel goed nieuws. Dan kan je dat dus wel zo afspreken met elkaar neem ik aan.mtwisk schreef:Wij hadden ook dubbel geboekt. Niet aan gedacht om de plek door te verkopen. Hebben hem een kwartier geleden geannuleerd en zijn op de site voor de gein gaan kijken hoe lang de plek dan beschikbaar zou blijven. Nou....... een paar seconden maar!!! We hebben de plek even 'blauw' gezien, maar was binnen een paar seconden al weer bezet. Zo snel gaat dat dus nu zelfs nog!! Als mensen willen afspreken op een bepaalde tijd is het denk ik wijs telefonisch contact ofzo te hebben op het moment van cancellen.
Ja, dat geloof ik best en zeker als ik jullie reisverslag lees. Maar mijn man stelt een duidelijk veto tegen tent overnachtingen in beren gebied.Martin & Marianne schreef:De tenten zijn natuurlijk wel primitief, maar het heeft toch wel iets; de ligging in het park is in elk geval prima.
Voor iets anders zul je regelmatig eens moeten kijken of er iets vrij komt, meestal is dat wel het geval, zeker op het laatst.
Marianne
In plaats van annuleren en risico dat je nog niks hebt zou ik doen wat Toetjero opppert. Stuur vast de reserveringsforms per mail aan elkaar en spreek iets af in NL en US. Misschien controleren ze via je visacard of paspoort anderzijds iemand anders kan toch voor je boeken?toetjero schreef:Mocht je precies dezelfde dagen dubbelgeboekt hebben, dan zou je ook nog af kunnen spreken om elkaar daar te treffen, en 'dubbelboeker' te laten betalen, en dan handje contantje dit te verrekenen.