Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Walmart
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Walmart
Ik ben in tientallen Walmarts geweest, maar nog nooit in een rommelige.
-
JKG
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Ik heb ook nog nooit een rommeltje gezien. Nu heb ik er geen tientallen gezien, maar zeker wel meer dan 10 verschillende.
Een rommeltje heb je bij fleamarkets... kan me echt niet voorstellen wat dan het rommeltje is

Een rommeltje heb je bij fleamarkets... kan me echt niet voorstellen wat dan het rommeltje is
Ik moet wel zeggen dat ik stiekem geniet van die website www.peopleofwalmart.com
Hilarisch. Zelf kom ik niet vaak bij Walmart. Geen reden eigenlijk, het gebeurt gewoon weinig.
Hilarisch. Zelf kom ik niet vaak bij Walmart. Geen reden eigenlijk, het gebeurt gewoon weinig.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Hahaha die foto's!!
- Nati
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Inderdaad hilarische foto's
Dat er mensen zijn die zo buitenshuis gaan en enige schaamte kennen sommige toch niet.
Dat er mensen zijn die zo buitenshuis gaan en enige schaamte kennen sommige toch niet.
-
LittlePhoenix
- Amerika-expert
Rommelige Wal Mart heb ik ook nog nooit gezien, wel een K-Mart waar het echt smerig was. Deed me denken aan onze buurt super in Amsterdam, daar heb ik een keer een volle luier in het koelvak gevonden.
"Onze" Wal Mart is redelijk netjes en het personeel heel vriendelijk. Gelukkig maar want het is de enige grote winkel in ons kleine stadje. Als Wal Mart het niet heeft moeten we een uur rijden naar de grote stad.
"Onze" Wal Mart is redelijk netjes en het personeel heel vriendelijk. Gelukkig maar want het is de enige grote winkel in ons kleine stadje. Als Wal Mart het niet heeft moeten we een uur rijden naar de grote stad.
Nee rommelig vind ik het ook niet, en voor de dagelijkse spullen erg fijn. Maar ik dacht er even een spijkerbroek te scoren; vergeet het maar.Laat staan zo'n geweldig fraaie tas met "hakken" als op Sandy's avatar 
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Daar hebben we dus wel 2 liter Freeway Cola voor haha.Dento schreef:2 liter voor $0.98 bij Wallie World...gleuknie schreef:Coca Cola
Ook lekker, maar hebben we het nu over de cola?bluemoon schreef:Geen RiverCola ?
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
thuul schreef:Maar ik dacht er even een spijkerbroek te scoren; vergeet het maar. Laat staan zo'n geweldig fraaie tas met "hakken" als op Sandy's avatar
Sandy
Verkopen ze bij Walmart geen jeans meer

- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Jazeker. Al zijn het niet 'mijn merken'.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Al vanaf $6... 
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Color01
- Amerika-expert
natuurlijk verkopen ze geen ter stal of wibra spijkerbroekenCoyote schreef:Jazeker. Al zijn het niet 'mijn merken'.
-
dutchie_in_boston
- Amerika-expert
ik kan het niet laten: mij zul je niet zien bij een Walmart. Ik heb problemen met hun praktijken, met de Walton family en waar walmart corporation voor staat. Ik zat een hele poos geleden in een soortgelijke situatie als Petra en ook mijn enige optie was Walmart maar ik besloot te wachten tot de ochtend - anders had ik mezelf een enorme hypocriet gevonden.
- manja
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Wij hebben hier vlakbij een Walmart als ik snel iets wil halen wat ik vergeten ben rijd ik daar naar toe. Meestal doe ik miijn boodschappen bij de Target, ik vind er de kwaliteit van groente, fruit en vlees veel beter.
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Color01
- Amerika-expert
wij hebben hier een grote Target .. maar die verkoopt geen levensmiddelen.manja schreef:Wij hebben hier vlakbij een Walmart als ik snel iets wil halen wat ik vergeten ben rijd ik daar naar toe. Meestal doe ik miijn boodschappen bij de Target, ik vind er de kwaliteit van groente, fruit en vlees veel beter.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Hé, hoe wist je mijn merk?Color01 schreef:natuurlijk verkopen ze geen ter stal of wibra spijkerbroekenCoyote schreef:Jazeker. Al zijn het niet 'mijn merken'.
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Welke praktijken dan? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar. Ik ben een onwetende Hollander.dutchie_in_boston schreef:Ik heb problemen met hun praktijken, met de Walton family en waar walmart corporation voor staat.
Groetjes René
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Zoals met veel grote bedrijven verdient Walmart geld over de ruggen van de minder bedeelden. Daarbij bouwen ze hun Supercenters bij kleine stadjes, waardoor de kleinere bedrijfjes daar failliet gaan. Ik ben absoluut niet blind daarvoor, maar als je om acht uur 's avonds te horen krijgt, dat je, zonder ondergoed, contact lens vloeistof (voor mij heel belangrijk, want ik heb harde contactlenzen) e.d. in een hotel moet verblijven, dan is er voor mij geen ander alternatief. Ok, ik ben dom geweest en had niet voorzien, dat we met zoveel overstaptijd toch vast zouden komen te zitten, les geleerd. Dan kan ik wel principieel gaan zijn, als Dutchie in Boston, heel bewonderenswaardig, maar dan was ik nu nog niet thuis geweest, want dan had ik niet goed genoeg kunnen zien om auto te rijden. Bovendien was ik niet alleen en had mijn medereizigster dingen nodig, die ik hier niet hoef te specificieren (moeten we hier echt in details treden om onze redenen om ergens heen te gaan te rechtvaardigen?). Soms moet je gewoon en dat is ook meteen, waarom Walmart zo groot is geworden. Er zullen zat mensen als Dutchie in Boston zijn, ook tussen de mensen, die zich om financiele redenen niet kunnen veroorloven "principieel" te blijven en geen "hypocriet" te zijn, soms heb je geen andere keus, dan wel daarheen te gaan. Walmart is goedkoop, Walmart is open als andere zaken gesloten zijn. Walmart is enorm en dat is geen grapje, het is het grootste commerciele bedrijf ter wereld (Exxon en Shell zijn groter, maar op olie gebaseerd). Ik heb een gezonde dosis anti-Walmart gevoelens, ik zal nooit actief zo'n zaak opzoeken "voor de leuk". Dat is de reden, dat ik dit topic opende, je kunt er soms gewoon niet omheen, ik ook niet (hypocriet, als ik kennelijk toch ben
).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Bandido
- Amerika-expert
Er is alleen ook een keerzijde en dat is namelijk dat er zeer veel plaatsjes op het uitgestrekte platteland van de VS maar wat graag een Walmart binnen hun countylines zouden willen hebben. Natuurlijk betekent een Walmart vaak de doodsteek voor de plaatselijke bakker en buurtsuper, maar het betekent ook dat vele tientallen gezinnen hierdoor werk hebben en dus ook een toekomst. Maar ook dat door de vele winkelende bezoekers uit de omgeving de benzinepompeigenaar kan voortbestaan, alsook de eigenaar van het lokale wegrestaurant. En vaak veroorzaakt een Walmart een soort sneeuwbaleffect en zorgt ervoor dan andere ketens zich daar zullen vestigen, want: Walmart = business. Zoals gezegd ben ik echt geen fan van Walmart, maar om alleen maar de negatieve kanten te zien is ook weer niet correct.
"Keep Georgia On Your Mind"
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 7551 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-