Groetjes,
Sonja
Ik ben op zoek naar hetzelfde voor juni. Als ik aan het bieden ben op PL houd ik bijgaande lijst aan van Betterbidding:1250 schreef:Ik ga in de zomer naar New York, inmiddels al flink wat ervaring met Priceline (ik kreeg vorige week een mail dat ik >100 boekingen heb gedaan), New York voor deze zomer is alleen moeilijk...
Ik wil minimaal in een 4 * hotel zitten en het liefst op TS, daarna MTE of MTW, zijn er nog grote verschillen tussen MTE en MTW?
Iemand enig idee in welk hotel ik kom als ik 4* op TS doe..?
Welke dag, wij zitten er 3 - 6 juli1250 schreef:Ik ga in de zomer naar New York, inmiddels al flink wat ervaring met Priceline (ik kreeg vorige week een mail dat ik >100 boekingen heb gedaan), New York voor deze zomer is alleen moeilijk...
Ik wil minimaal in een 4 * hotel zitten en het liefst op TS, daarna MTE of MTW, zijn er nog grote verschillen tussen MTE en MTW?
Iemand enig idee in welk hotel ik kom als ik 4* op TS doe..?
Tja, als hotwire tegenvalt, dan zal het je op priceline ook niet voor veel lagere prijzen lukken, helaas ...lelie schreef:En Kangie is op dit moment ook weer aan het kijken. Valt tegen hoor.
Misschien is dat wel de bottleneck. Ik meende gelezen te hebben dat zoveel dagen wel eens problemen op kan leveren. Maar ja, kan me voorstellen dat je liefst wel alle 6 nachten in hetzelfde hotel zit.lelie schreef:Wij zitten er 6 dagen.
Als je 2 nachten geboekt heb, mag je er 2 bijboeken (vooraf of achteraf), hetzelfde dus met 1 of 3 nachtenCoyote schreef: Vaak kun je nog wel nachten voor dezelfde prijs bijboeken als je een hotel wint. Je krijgt daar bericht over van Priceline. Maar of dat dan 1 nacht is of dat het er ook meer mogen zijn, weet ik niet omdat ik daar nog niet gebruik van gemaakt heb.
Heb je gekeken of het een hotel is dat normaal op priceline ook voorkomt ? Dan moet je denken aan 10 - 20% gemiddeld lager met priceline. Hier is natuurlijk geen echte harde richtlijn voor, maar dit is gebruikelijk; tenminste, hier ga ik altijd vanuit.kangie schreef:Als je op Hotwire een prijs ziet staan van ongeveer $150,- op hoeveel $ moet je dan rekenen bij Priceline?
Ik heb het eens ergens gelezen, maar kan het niet terug vinden.
Zit er een 'heel mooi' hotel op TS dan1250 schreef:maar ik wil zo graag in een heel mooi hotel zitten op TS