Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bij een groot of een klein reisbureau de reis boeken?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Bij een groot of een klein reisbureau de reis boeken?

Bericht door Njit »

De een vind het gezellig om langs te gaan en te kletsen. En de ander wil gewoon ze snel en efficient mogelijk geholpen worden.
Wij behoren tot de laatste groep :)

Reisburo's zie je ons dan ook niet meer binnenlopen. Ik zit liever relaxed achter de PC waar ik alles met elkaar kan vergelijken zonder druk van een medewerker die me iets wil verkopen.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
santalyd
Amerikafan

Bericht door santalyd »

We hadden nog teruggemaild dat:
- we het schandalig lang vonden duren
- dat je met de flextarieven een probleem had gehad
- wij nu ook al een probleem hadden doordat de camper niet meer beschikbaar was en de vlucht duurder
- het nu niet meer hoeft, omdat we al geboekt hebben bij iemand die wel snel reageerde e.d.
We hadden het netjes geformuleerd, maar we door laten schemeren dat we het vreemd vonden, omdat we maar een kleine aanpassing deden tov de online offerte en anderen wel snel waren terwijl we daar nog geen online offerte hadden en ze alles zelf moesten doen enzo.

Nu kregen we een reactie, dus ik dacht oh dat is wel snel en netjes. Maar ik vind dat van deze reactie mijn haren alleen maar overeind gaan staan...
Wij hebben uw bericht ontvangen en ik zou graag de gelegenheid willen nemen u te informeren.

Het spijt mij te horen dat u dermate ontevreden bent met de behandeling van uw verzoeken. Toch moet ik u informeren dat ik uw kritiek niet geheel deel.
U stelt dat u slechts een paar vraagjes had in het bericht van 17 februari. U schrijft echter het volgende:
" Zouden we hier een aangepaste offerte van kunnen ontvangen? "
Gezien de overige vragen die u daarbij stelt (extra nachten begin en einde) kan dit niet 1,2,3 beantwoord worden als een korte vraag, maar vraagt u een geheel nieuwe offerte. Wij hebben in deze periode dermate
veel verzoeken dat wij dit niet direct kunnen beantwoorden. De e-mail is een zeer vluchtig medium en men krijgt antwoord op volgorde van binnenkomst van het bericht. Als u haast heeft, dan kunt u ons bellen of
bezoeken. Ik vind het jammmer dat u hier geen gebruik van heeft gemaakt.

Wij erkennen een achterstand te hebben in de beantwoording van de mails. Wij zijn ons er inderdaad van bewust dat onze concurrenten geen wachttijden hebben in het kunnen beantwoorden van de verzoeken die zij ontvangen. Of dit een positief signaal is voor hen laat ik in het midden. Wij hebben uw kritiek gehoord en danken u voor het meedenken.

Wij wensen u een goede campervakantie.
Uiteraard zijn ze het niet met ons eens, ze hadden ook even kunnen mailen dat ik met een telefoontje gelijk antwoord had kunnen krijgen, langskomen is lastig als je 2 uur verderop woont, het was totaal geen nieuwe offerte, want de rest bleef gelijk, hij legt de 'schuld' bij onszelf en suggereert ook nog even dat andere bureau's niets te doen hebben en zij zo geweldig zijn. Maar goed, we zitten duidelijk niet op 1 lijn en dit is niet om hen zwart te maken, maar dit is dus onze ervaring met Jan Doets.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Wij hebben ook weleens dergelijke mails van hen ontvangen, we zijn er ook helemaal klaar mee.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Ik weet wel zeker dat geen wachttijden in het beantwoorden van vragen een positief signaal is :)
Mocht je daar niet toe in staat zijn dan moet je dat direct per omgaande melden..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Iemand die echt mee zou denken met zijn/haar klanten had nu geprobeerd jullie toch nog een goede aanbieding te doen en zou zeker niet met het beschuldigende vingertje richting klant gaan wijzen. Zelfs al die iets te verwijten zou zijn.

Commerciëel gezien dus een enorme gemiste kans van Jan Doets. Niet echt slim van ze. Ook het antwoord is zeer onproffesioneel. :?

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik heb dit gepost op 12 juli 2007:
Wij kregen trouwens wel een koude douche van Jan Doets met het onderstaande mailtje, nadat ik camperprijzen voor 2008 had opgevraagd, mét de opmerking dat andere reisbureaus al bericht hadden dat Road Bear de prijzen al had vrijgegeven:

Geachte mevrouw Tijmes,

Het spijt ons u teleur te stellen maar zoals wij u al eerder doorgaven komt in oktober ons vroegboekprogramma uit. U kunt daar op wachten of met een andere organisatie in zee gaan als zij al wel de prijzen van 2008 gereed hebben.

Met vriendelijke groet,

Jan Doets America Tours

Tja, dan vraag je er toch om dan mensen elders gaan boeken??
Hetzelfde verhaal had ik in 2006 ook al gekregen. Wij boeken graag lang van tevoren, maar dat je dus bij Doets wel vergeten. Wij boeken sinds 2006 bij Tioga Tours en zij zijn altijd vroeg met hun prijzen en erg snel met offertes. Wijzigingen? Binnen een uur heb je vaak antwoord.
Skipper
Amerika-ontdekker

Bericht door Skipper »

Wij hebben hetzelfde probleem gehad met JD. Ze waren heel vriendelijk eerst aan de telefoon maar nadat ik details had opgestuurd naar hen heeft het 3 weken geduurd voordat er antwoord was. Ondertussen bij Exit reizen bijna dezelfde reis kunnen boeken en toen hadden we dezelfde dag nog antwoord per mail. Erg netjes allemaal. Het werd dus exit reizen.

Volgende keer boek ik het allemaal zelf denk ik, maar daar had ik nu echt geen tijd voor!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer