Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nashville, TN
Nashville, TN
Hey!
Zijn er hier mensen op het forum, woonachtig in Nashville of omgeving?
Ik zal er in oktober een tijdje verblijven, tijdens een stageprogramma bij de brandweer aldaar.
Bye!
Carl
Zijn er hier mensen op het forum, woonachtig in Nashville of omgeving?
Ik zal er in oktober een tijdje verblijven, tijdens een stageprogramma bij de brandweer aldaar.
Bye!
Carl
-
Jeffero
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Nashville, TN
Ikzelf zit momenteel een schooljaar hier voor een cultural exchange in Bowling Green,Ky.
uurtje bij Nashville vandaan.
nou weet ik niet of dat je enig goed doet met overheidsvragen,maar als je een goede plek zoekt om te eten of iets dergelijks...
uurtje bij Nashville vandaan.
nou weet ik niet of dat je enig goed doet met overheidsvragen,maar als je een goede plek zoekt om te eten of iets dergelijks...
2008: Boulder City,NV 2009-2010: High School in Bowling Green,KY op een J-1 Visa 2011: Bowling Green,KY ("familie" bezoek) 2012:Bowling Green,KY (wederom "Familie" bezoek) OCT 2012: ingeschreven DV-2014 2013: X weken BG,KY
Re: Nashville, TN
Ik heb er meer dan 10 jaar gewoond. Weet niet of ik je kan helpen, maar vraag maar
rijocaer
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 4168 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-