Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
restaurant tips bij de natuurparken
restaurant tips bij de natuurparken
Beste mensen. Ik ga met de camper naar amerika en doen de natuurparkenroute. Starten in Las Vegas,grand canyon,page, monument valley, moab,capital reef,bryce, zion, death valley,yosemite (mariposa),san francisco. Naast het BBQ wil ik ook een aantal goede (kenmerkende) restaurants bezoeken. Het mag amerikaans zijn maar ook mexicaans of italiaans is ook OK. Het moeten van die restaurantjes zijn die echt bezocht moet hebben als je er in de buurt bent geweest. Een tip is ook al welkom. Dankje voor de moeite!
Groet Truus
Groet Truus
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: restaurant tips bij de natuurparken
Hallo Truus,
Kijk eens in dit draadje. Daar staan alle restauranttips van forumleden gerangschikt per staat.
Marjan
Kijk eens in dit draadje. Daar staan alle restauranttips van forumleden gerangschikt per staat.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Hallo Marjan,
Bedankt voor je tip alleen ik ben meer op zoek naar "dat"restaurantje waar je geweest moet zijn; het liefst met een korte omschrijving (ligging, specialiteit, bedienig etc.) waarom je er geweest moet zijn. Thanks
Bedankt voor je tip alleen ik ben meer op zoek naar "dat"restaurantje waar je geweest moet zijn; het liefst met een korte omschrijving (ligging, specialiteit, bedienig etc.) waarom je er geweest moet zijn. Thanks
- SteveHallemans
- Amerika-ontdekker
één die niet in de lijst staat in MOAB, UT... Al You Can Eat Pizza at ZAX's pizza place !!! Heb in Arches NP een paar dagen gewerkt en gingen elke avond naar daar om ons vol te smullen
Ok het is geen topkeuken maar who care's... de regio op zich is al niet al te groot dus moeilijk doen is hier niet aan de orde
Ok het is geen topkeuken maar who care's... de regio op zich is al niet al te groot dus moeilijk doen is hier niet aan de orde
I have a dream... but first 'dinner' !
-
Chi Sin X
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Deze lijst op het forum is inderdaad heel gemakkelijk, al diegene die ik bezocht heb op die lijst, zijn inderdaad aanraders. Wat ik ook durf doen, is op tripadvisor kijken wat ze daar kiezen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 29 Reacties
- 8209 Weergaves
-
Laatste bericht door Berry
-
- 2 Reacties