Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat met parkeerboete?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
dizzygirl
Amerikafan

Re: Wat met parkeerboete?

Bericht door dizzygirl »

Niet dat ik wil aanzetten tot illegaal gedrag, maar als ik een boete in de US of A zou krijgen zou ik het wel weten...
eerlijkheid duurt het langst toch?
Ik zou 'm wel betalen.
ZeeKoei
Amerika-ontdekker

Bericht door ZeeKoei »

hier ook met dubbel souvenirtje street cleaning uit SF teruggekomen

heb al adminkosten van Alamo aangerekend gekregen omdat ze mijn gegevens hebben moeten doorgeven aan een of ander incassobureau die me nu fanmail zitten te sturen...

wat is verjaringstermijn van zo'n boete?
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Verjaren ? Ben je niet bang dat het een rechtzaak wordt ???

Stel dat je onverwachts naar de USA moet/gaat of een tussenlanding maakt, en er staat een kruisje achter je naam, dat wil je toch niet ?

Zoals reeds in geschreven "eerlijk duurt het langst"
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Hoe denk jij dat er een kruisje achter je naam komt dan? Denk je nou echt dat de US-overheid bezig is met kruisjes achter de namen van toeristen te zetten die een keertje op vakantie een parkeerboete ontvingen? Ik ben niet voor 'frauderen' ofzo maar het is natuurlijk waanzin om te denken dat een éénmalig verkeersvergrijp bij de douane en andere overheidsinstanties bekend gemaakt wordt. Alsof ze niets beters te doen hebben....
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

"En, nog terroristen tegengehouden aan de grens vandaag?"

"Nee, maar wel 26 personen met uitstaande parkeerboetes!"
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
DixieChick
Amerika-expert

Bericht door DixieChick »

RiverCola schreef:Hoe denk jij dat er een kruisje achter je naam komt dan? Denk je nou echt dat de US-overheid bezig is met kruisjes achter de namen van toeristen te zetten die een keertje op vakantie een parkeerboete ontvingen? Ik ben niet voor 'frauderen' ofzo maar het is natuurlijk waanzin om te denken dat een éénmalig verkeersvergrijp bij de douane en andere overheidsinstanties bekend gemaakt wordt. Alsof ze niets beters te doen hebben....
Dat nou misschien niet, maar als je een keer aangehouden wordt, en ze zien dat je nog een uitstaande boete hebt, dan ben je wel de sjaak.

Ik zou gewoon betalen, klaar.
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Ik zou het ook gewoon betalen, hoor. Je weet immers nooit. En parkeerboetes zijn nu meestal ook niet zo heel erg hoog, dus... Zonde van het geld, ja, maar stel het krijgt later - bij een volgend bezoek - nog een staartje, dan is het zonde dat je niet betaald hebt... :wink:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Dento schreef:"En, nog terroristen tegengehouden aan de grens vandaag?"

"Nee, maar wel 26 personen met uitstaande parkeerboetes!"
:lol:

Ik ben het met jou en Dixiechick eens hoor maar zo'n antwoord als dat van Bramster vind ik dan een beetje bangmakerij. Een rechtszaak, yeah sure.....
SteveHallemans
Amerika-ontdekker

Bericht door SteveHallemans »

Best betalen... of het wordt sowieso via de rental afgehouden van uw credit-card ! Ik ben zo is ooit 'geflitst' geweest juist voor de afrit van Laguna Beach in CA. Ik volgde de GPS die rechtdoor ging... maar dat was een fast-lane voor auto's die via een speciale kaart in de wagen geen Toll moesten betalen ! Rechts daarvan op de snelweg parallel kon je met cash/credit-card betalen... :D
I have a dream... but first 'dinner' !
jimmyenwesley
Amerika-ontdekker

Bericht door jimmyenwesley »

Vandaag in San Francisco geparkeerd vlakbij pier 39. Gingen daar even een winkel binnen. Steken voor 10 min geld in de parkeermeter. Maar waren pas na 13 min terug... Op die 3 min toch nog een parkeerboete gekregen. 55 dollar.

Volgens mij staan ze aan de meter te kijken.... tot de meter uitvalt
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

Even terugkomen op dit hier:

na bijna 2 jaar nog steeds niets gehoord hiervan. Ook niet via de verhuurmaatschappij :-)

Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
BBX
Amerikafan

Bericht door BBX »

Ik zie al waar dat grote national deficit vandaan komt joh! :P
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer