Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Jouw mooiste USA foto...
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Re: Jouw mooiste USA foto...
RiverCola, ik ben ermee bezig uit te zoeken wat hier gebeurd is. Ook zijn we onderling weer aan het bespreken of nu het fotoformaat aangepast kan worden. Dit was mijn fout; ik heb verzuimd om hierover eerder een uitspraak te doen, weliswaar door omstandigheden, maar dat is natuurlijk geen excuus.
In ieder geval vraag ik even je geduld; ik bekijk of ik hier vandaag of morgen nog op terug kan komen.
Bedankt!
Edit: Ok, ik zie in ieder geval al dat de berichten niet verwijderd zijn, maar verplaatst naar viewtopic.php?f=4&t=26923
In ieder geval vraag ik even je geduld; ik bekijk of ik hier vandaag of morgen nog op terug kan komen.
Bedankt!
Edit: Ok, ik zie in ieder geval al dat de berichten niet verwijderd zijn, maar verplaatst naar viewtopic.php?f=4&t=26923
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
@Dennis; Ik wist niet van de regel dat mods niet 'en public' aangesproken mogen worden op hun handelen en dat daarom het berichtje van die persoon weggehaald werd. jullie moeten je wel realiseren hoe vreemd het op lezers overkomt wanneer zij een bericht zien staan en even later zien dat dat verwijderd is. Je vraagt je dan toch af of er een vorm van 'censuur' plaatsvind. Daarom ook mijn reactie; 'waarom is dat bericht plotseling verdwenen?'
En als je dan vervolgens ziet dat je eigen bericht ook weer verwijderd is ben je nóg verbaasder. Het was misschien wel netjes geweest als Markro had laten weten dat zowel mijn bericht als dat van Inge was verplaatst naar een nieuw topic. Dan had ik mijn post van hiervoor ook niet geplaatst.
En als je dan vervolgens ziet dat je eigen bericht ook weer verwijderd is ben je nóg verbaasder. Het was misschien wel netjes geweest als Markro had laten weten dat zowel mijn bericht als dat van Inge was verplaatst naar een nieuw topic. Dan had ik mijn post van hiervoor ook niet geplaatst.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Excuses aan jullie beide dat ik dat verzuimd heb om te doen.RiverCola schreef:En als je dan vervolgens ziet dat je eigen bericht ook weer verwijderd is ben je nóg verbaasder. Het was misschien wel netjes geweest als Markro had laten weten dat zowel mijn bericht als dat van Inge was verplaatst naar een nieuw topic.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Als meerdere foto's een zelfde formaat aan pixels hebben, zullen de beelden altijd in hetzelfde formaat worden weergegeven.thuul schreef:@Markro, er werd aangegeven dat het mn ivm het scrollen was dat foto's verkleind moeten worden. Maar er staan ook allerlei foto's op die wel de juiste pixels hebben maar wel een groot oppervlak bestrijken.
Ik weet niet of jij met een Apple- of Windowscomputer werkt. Is het een Windowsmachine, dan kan je met de muisaanwijzer op een foto/afbeelding gaan staan, rechter muisknop klik en er komt een schermpje met een opsomming aan mogelijkheden. Klik op "Eigenschappen" en je ziet onder andere de afmeting in pixels staan. Hoe dit bij een Applemachine gaat, weet ik niet.
Hier heb ik zo geen antwoord op. Misschien herkent iemand anders dit.thuul schreef:Even voor mij als digibeet: ik weet nu dat en hoe ik ze verkleinen moet, als ik het niet doe krijg ik ze er trouwens niet op en verschijnen er vette rode letters boven mijn bericht. Hebben anderen dat dan niet? Verder als ik ze verklein is het de ene keer een kleinere foto dan de andere, zelfde pixels en toch?????
Als jij hier ook graag jouw foto's wilt tonen, dan doe je dat toch. Jij kan dan wel het idee hebben dat jouw foto's minder zijn, dan hetgeen anderen hier laten zien, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Het komt vaker voor dat men niet tevreden is over de eigen foto's, maar anderen vinden het juweeltjes. Dus, gewoon plaatsen hoor.thuul schreef:Ik plaats trouwens hier geen foto's; mijn mooiste kunnen niet tippen aan wat hier getoond wordt; prachtig!
Dat van die eigenschappen wist ik en zo dus ook dat er foto's waren met wel het juiste aantal pixels, maar misschien dat jullie die aangepast hebben?
En wat dat plaatsen betreft; eerst maar eens die beginners cursus afmaken
En wat dat plaatsen betreft; eerst maar eens die beginners cursus afmaken

- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Gewoon plaatsen hoor, Thuul. Die foto's van mij zijn ook geen topfoto's, maar ik vind het gewoon leuk om te plaatsen.
Nou de enige die ik durf dat is die bus en die kennen jullie al 

- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Gewoon plaatsen hoor. Het gaat immers om jouw mooiste foto.
Roland

Roland
- RiverCola
- Amerika-expert
Het is goed hoor Markro!markro schreef:Excuses aan jullie beide dat ik dat verzuimd heb om te doen.RiverCola schreef:En als je dan vervolgens ziet dat je eigen bericht ook weer verwijderd is ben je nóg verbaasder. Het was misschien wel netjes geweest als Markro had laten weten dat zowel mijn bericht als dat van Inge was verplaatst naar een nieuw topic.
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
En je weet de reacties.thuul schreef:Nou de enige die ik durf dat is die bus en die kennen jullie al

We zijn eigenlijk gewoon allemaal nieuwsgierig naar meer foto's.

Ik zal nog even het voorbeeld geven. Hieronder een foto van Big Island, Hawaii, namelijk Black Sand Beach.:

Laatst gewijzigd door gleuknie op 02 mar 2010, 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
nooi gehoord van lucky shots 

- gleuknie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien kan ik het nog zo proberen.: Bijna alle foto's die in Amerika gemaakt zijn vinden de forumleden, inclusief ikzelf, erg mooi. 

Groetjes René
- RiverCola
- Amerika-expert
Gave foto Gleuknie! Vooral door die donkere lucht en dat ruige windje....dat past erg mooi bij dat 'zwarte' strand.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Maar weer eens een paar van mij:
Holocaust museum in Washington:

American Indian Museum:

Sneeuwerig Capitool:

Wat mot je?:

Mijn metrotrein rijdt binnen:

Holocaust museum in Washington:

American Indian Museum:

Sneeuwerig Capitool:

Wat mot je?:

Mijn metrotrein rijdt binnen:

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Thuul, je postte net voor mij. Je bent veel te bescheiden! Dat zijn toch prachtige foto's?
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
dank, maar er zijn ook veel gewoon gewoon. 

- RiverCola
- Amerika-expert
Die derde foto is geweldig!! Wat is dat voor beest? Mooie close-up hoor!
Petra, ook prachtige foto's!
Petra, ook prachtige foto's!
-
- Amerikafan
Wow thuul die Moose is echt mooi. die ben ik helaas nog niet tegengekomen hier maar ik ga vrijdag naar de west-entrance van Yellowstone dus ik heb goede hoop
Ik had nog wel een elk te pakken en een hele kudde bisons tussen mijn auto.

En deze is ook wel aardig gelukt

Ik had nog wel een elk te pakken en een hele kudde bisons tussen mijn auto.

En deze is ook wel aardig gelukt

- gleuknie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dank je wel.RiverCola schreef:Gave foto Gleuknie! Vooral door die donkere lucht en dat ruige windje....dat past erg mooi bij dat 'zwarte' strand.

@Thuul: Prachtige foto's. Vooral die tweede vind ik prachtig mooi.
@Klouwer: Die laatste foto is prachtig. Waar is die gemaakt?
Groetjes René
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 4218 Weergaves
-
Laatste bericht door Vlinder72