Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Observatories New York
- pimvdh
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Observatories New York
Ik ga over 5 weken naar New York en vraag me af of er behalve de Empire State Building,Rockefeller Center, nog wolkenkrabbers waar je naar de bovenste verdieping kan of naar een observatory? Een van mijn interesses is wolkenkrabbers en ik zou er meer willen bezoeken dan alleen de toeristische gebouwen. Ik ben ook in de Marriott Hotel op de hoogste verdieping geweest in een restaurant dat ronddraaide. Dat was echt vet. Ik zou ook wel eens in het Woolworth gebouw naar de hoogste verdieping willen.
Re: Observatories New York
Het New Yorker Hotel (Ramada) heeft ook een observatorie, maar volgens mij mag je daar alleen als hotelgast in.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik zou wel eens naar boven willen in Chrysler Building maar dat schijnt niet te mogen helaas...
Marjan
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Kun je hier ook in zonder gast te zijn van het Marriott? Of ben je verplicht dan iets in het restaurant te eten?pimvdh schreef:Ik ben ook in de Marriott Hotel op de hoogste verdieping geweest in een restaurant dat ronddraaide.
Off topic: je hebt trouwens geweldige foto's!!
Groetjes,
Rachel
- pimvdh
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Je moet er wel eten denk ik. maar Ik was daar ook niet te gast en echt heel duur was het nu ook weer niet. Echt een aanrader.
En bedankt dat je mijn foto's leuk vind
En bedankt dat je mijn foto's leuk vind
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Op Time Square staat een grote tribune. Vanaf de bovenste verdieping heb je een prachtig overzicht over........Time Square 
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
- SteveHallemans
- Amerika-ontdekker
Het Millenium Hilton Hotel aan Ground Zero... je neemt de lift tot op de laatste verdieping en vandaar heb je een globaal zicht op ground zero/battery parc/statue of libert... enz.
Ik weet wel niet of je dat nog kan want ik heb gehoord dat ze daardoor de controles heb verscherp... het kan zijn dat je nu de lift alleen maar kunt gebruiken met je room-key ???
Ik weet wel niet of je dat nog kan want ik heb gehoord dat ze daardoor de controles heb verscherp... het kan zijn dat je nu de lift alleen maar kunt gebruiken met je room-key ???
I have a dream... but first 'dinner' !
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je moet er inderdaad etenLadybug schreef:Kun je hier ook in zonder gast te zijn van het Marriott? Of ben je verplicht dan iets in het restaurant te eten?pimvdh schreef:Ik ben ook in de Marriott Hotel op de hoogste verdieping geweest in een restaurant dat ronddraaide.
Off topic: je hebt trouwens geweldige foto's!!![]()
Groetjes,
Rachel
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht