let op daar wordt m.i. veel namaak aangeboden.Iris1990 schreef:Oke, bedankt!Ga ik ebay maar eens afspeuren
Volgens mij zijn het franchisers dus het zal wel per winkel verschillen. In Den Haag en Rotterdam kun je zeker weten A&F kopen. Natuurlijk niet de volledige collectie maar ze hebben aardig wat t-shirts en truien. Verder ook af en toe vestjes. Prijzen zijn hetzelfde als in Amerika maar soms ook iets duurder.jokaluma schreef:heb ik nog nooit gezien ,volgens mij vergis je je hierin.ook op hun site staat dat niet vermeld
Nee hoor, ik vind het ook nogal een doorsnee merk, maar omdat er zoveel fans zijn meng ik me nooit in de discussie. H&M vind ik trouwens nog veel minder leuk. Zo zie je maar weer dat smaken verschillen.RiverCola schreef:Ik vind A&F echt niets bijzonders, eerlijk gezegd vind ik er geen drol aan![]()
Is gewoon een casual-merk met hoodies, t-shirts, jeans en blousen. Het wordt helemaal gehyped maar de collectie is echt verre van bijzonder. Als ik casual-kleding wil zoals een hoodie dan koop ik dat bij H&M ofzo. Verder draag ik dat soort kleding ook niet zoveel. Maar ik realiseer me dat ik hier redelijk alleen in sta, iedereen hier is altijd zo lovend over dat merk....
ja vlakbij de airport, wij overnachten er tegenover de laatste nacht.....ben benieuwd hoeveel onze beurs gepluderd gaat worden.Wel ook nog even de koers afwachten, want die wordt zo langzamerhand wat ongunstiger om veel te shoppen.Straks moeten we weer 1 op 1 gaan rekenen.....Maar die Jersey outlet mall zit toch over Newark Airport?
Het is natuurlijk een kwestie van smaak, laat ik dat voorop stellen. Maar de kwaliteit van A&F is wat mij betreft echt niet te vergelijken met een H&M. En verder is het merkkleding natuurlijk ook zo dat je er een bepaald image mee koopt (of denkt te kopen in mijn gevalRiverCola schreef:Het wordt helemaal gehyped maar de collectie is echt verre van bijzonder. Als ik casual-kleding wil zoals een hoodie dan koop ik dat bij H&M ofzo.
Ja daar ben ik ook echt bang voor dat de koers minder gunstig gaat worden. We hadden ook gewoon vorig jaar moeten gaanjokaluma schreef:ja vlakbij de airport, wij overnachten er tegenover de laatste nacht.....ben benieuwd hoeveel onze beurs gepluderd gaat worden.Wel ook nog even de koers afwachten, want die wordt zo langzamerhand wat ongunstiger om veel te shoppen.Straks moeten we weer 1 op 1 gaan rekenen.....Maar die Jersey outlet mall zit toch over Newark Airport?
Ik moet eerlijk zeggen; ik heb een keer een vest geleend van mijn vriendin toen we in San Diego waren en dat was er 1 van Abercombie. Hij zat echt bijzonder lekker en was inderdaad heel zacht! Ik vind de stijl gewoon niet zo mooi en ook het logo vind ik niet mooi. Daarnaast draag ik niet zo vaak casual-kleding dus als ik dat koop koop ik dat vaker bij H&M.Bandido schreef:Het is natuurlijk een kwestie van smaak, laat ik dat voorop stellen. Maar de kwaliteit van A&F is wat mij betreft echt niet te vergelijken met een H&M. En verder is het merkkleding natuurlijk ook zo dat je er een bepaald image mee koopt (of denkt te kopen in mijn gevalRiverCola schreef:Het wordt helemaal gehyped maar de collectie is echt verre van bijzonder. Als ik casual-kleding wil zoals een hoodie dan koop ik dat bij H&M ofzo.![]()
).
denk het ook, kom net thuis met een El Camino op mijn trailer, had best nog we 2 Fiatjes op kunnen pikkenDento schreef:Hans, jij parkeert die Fiat 500 gewoon in jouw truck, toch?
Ik heb eigenlijk ook geen idee hoe de damescollectie van A&F is, maar qua herencollectie koop ik eigenlijk alleen de t-shirts en vooral de poloshirts. Die zitten op de een of andere manier altijd prima en blijven zoals gezegd mooi. Ik draag zelf bijna nooit hoodies, al heb ik er twee van de Gap die ik eigenlijk alleen thuis draag.RiverCola schreef:Ik koop liever minder en dan van bijzondere ontwerpers dan hele bergen jeans of hoodies.