Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Lindsfield bij Kissimmee
Lindsfield bij Kissimmee
Hallo,
wij hebben een villa gehuurd in de wijk Lindsfield. Bij het boeken van deze villa dachten wij dat deze wijk rechts van Disney etc. was, maar nu zie ik dat
deze wijk toch aan de andere kant ligt van Disney. Een van de reden dat wij Lindsfield hadden geboekt was de locatie; dicht bij de parken, maar ook dicht bij de restaurants, malls en de supermarkten. Nu begin ik zeer te twijfelen of Lindsfield wel de juiste keuze is geweest.
Is er iemand die ook een villa in Lindsfield heeft geboekt en zijn/haar ervaringen met mij wil delen? Ik zit er sterk aan te denken om de reisorganisatie te bellen en om te boeken?
Ik hoor het graag van jullie!
wij hebben een villa gehuurd in de wijk Lindsfield. Bij het boeken van deze villa dachten wij dat deze wijk rechts van Disney etc. was, maar nu zie ik dat
deze wijk toch aan de andere kant ligt van Disney. Een van de reden dat wij Lindsfield hadden geboekt was de locatie; dicht bij de parken, maar ook dicht bij de restaurants, malls en de supermarkten. Nu begin ik zeer te twijfelen of Lindsfield wel de juiste keuze is geweest.
Is er iemand die ook een villa in Lindsfield heeft geboekt en zijn/haar ervaringen met mij wil delen? Ik zit er sterk aan te denken om de reisorganisatie te bellen en om te boeken?
Ik hoor het graag van jullie!
USA 2007: http://arnojikke.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Florida 2010: http://florida2010.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
New York 2011: http://newyork2011.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false; (under construction)
Florida 2010: http://florida2010.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
New York 2011: http://newyork2011.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false; (under construction)
Re: Lindsfield bij Kissimmee
Volgens mij zit TA2 Gerrit daar nu, dat las ik op dat andere forum, daar houdt hij een verslag bij.
- ess
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Hoi Hoi,
Wij hebben in 2007 daar gezeten.
Was niet ver hoor van de restaurants, ongeveer 5 min en 10 min van de disney parken.
Seaworld was wel wat verder.
Wij hebben in 2007 daar gezeten.
Was niet ver hoor van de restaurants, ongeveer 5 min en 10 min van de disney parken.
Seaworld was wel wat verder.
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Beetje laat, maar wij zitten de laatste tijd inderdaad regelmatig in Lindfields. Prima place to be.
Een wat oudere community, dat wel, maar met villa's die niks onderdoen voor de nieuwere wijken.
Veel vaste bewoners, maar dat vinden wij wel leuk. Heb je meteen wat lokaal contact.
En relatief dicht bij alles. Disney, Walmart, Publix en diverse restaurants.
Parralel aan de US192 (Furnie Steed Road) rijdt je zo bijna stoplichtloos naar WDW,
AK en de Interstate 4 voor de "andere" parken en outlet malls.
Wat dat betreft zit je qua snelheid zelfs aan de goede kant van Disney.
Voor ons voorlopig de ideale verblijfplaats, Lindfields.
Alleen een beetje koud tijdens de laaste trip.
Het verslag staat op onze reissite.
Een wat oudere community, dat wel, maar met villa's die niks onderdoen voor de nieuwere wijken.
Veel vaste bewoners, maar dat vinden wij wel leuk. Heb je meteen wat lokaal contact.
En relatief dicht bij alles. Disney, Walmart, Publix en diverse restaurants.
Parralel aan de US192 (Furnie Steed Road) rijdt je zo bijna stoplichtloos naar WDW,
AK en de Interstate 4 voor de "andere" parken en outlet malls.
Wat dat betreft zit je qua snelheid zelfs aan de goede kant van Disney.
Voor ons voorlopig de ideale verblijfplaats, Lindfields.
Alleen een beetje koud tijdens de laaste trip.
Het verslag staat op onze reissite.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1573 Weergaves
-
Laatste bericht door Aaron