Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Urban Dare
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Urban Dare
Dit is een soort "Amazing Race", die een dag duurt, en waarvan de opbrengst naar borstkankeronderzoek gaat. Ik vond het net en denk erover om mee te doen hier in DC. Nu nog even een partner vinden, maar het klinkt heel leuk! De reden, dat ik het hier noem, is, dat er ook een in o.a. Atlanta en New York wordt gehouden deze lente, dus wie weet zijn forumleden in die buurt er ook in geinteresseerd. De website: http://www.urbandare.com
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- DixieChick
- Amerika-expert
Re: Urban Dare
Dat is een leuk idee!
Ik zag alleen wel dat op de website stelt dat de race in Atlanta op 3 April gehouden wordt, maar als je naar "registration" gaat, dan staat de datum voor de race in een keer in October.
Ik zag alleen wel dat op de website stelt dat de race in Atlanta op 3 April gehouden wordt, maar als je naar "registration" gaat, dan staat de datum voor de race in een keer in October.
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Southern Tales
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Urban Dare
Inderdaad, vreemd!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC