Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Upgrade

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Queeni
Amerika-ontdekker

Upgrade

Bericht door Queeni »

Halloo,
Ik heb ooit eens met britisch airways een upgrade aangeboden gekregen,waar ik dus dankbaar gebruik van heb gemaakt.Maar kun je hier zelf ook om vragen?Kan me iemand dit uitleggen hoe het precies werkt?
Bedankt alvast.
Groetjes
Queeni
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Je kan er altijd om vragen als je inchecked, maar erg weggeverig zijn ze er normaal niet mee. Het ligt allemaal aan hoe vol het is en of ze misschien net twee mensen naast elkaar willen zetten op jouw stoel, enz... erg ingewikkeld allemaal, maar soms heb je geluk, ik persoonlijk vraag er ALTIJD naar! Nu ben ik een Gold medaillon member bij Delta en zijn ze nog wel wat gewilliger om mij te upgraden naar business class als het vliegtuig erg vol zit :D :D :D
Je kunt ook een upgrade "kopen" met miles of misschien een coupon of zo! Het eerste wat je moet doen is lid worden van de skymiles club van de maatschappij waarmee je vliegt!
Het is een kwestie van een beetje geluk hebben, maar het is wel ONTZETTEND lekker zitten zo'n 9 uur in zo'n fauteuille 8)

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Queeni
Amerika-ontdekker

Bericht door Queeni »

Hi Richard,
bedankt voor je reactie.Dus als ik in check kan ik vragen om een upgrade?En daar hoef je achteraf niet extra voor te betalen?
Queeni
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Als je heel veel geluk hebt dan geven ze je er een. Maar normaal gesproken moet je ervoor betalen of miles voor inleveren! Elke maatschappij is verschillend, moet je even op hun website kijken!

Bedenk wel dat er zo'n 300 man aan boord komen waarvan er veel wel een upgrade zouden willen hebben, dus je moet een klein beetje geluk hebben en een goed persoon aan de balie, je bent in ieder geval nooit verzekerd van een upgrade!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Queeni
Amerika-ontdekker

Bericht door Queeni »

Ik had gekeken op de American Airlines site,maar ik kon het niet vinden,of misschien heb ik niet goed gekeken,dat kan ook nog,maar in ieder geval bedankt voor je reactie.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer