Sinds ik de 'blind side' zag ben ik me ook gaan interesseren voor American Football en vooral de regels in de sport, ik had geen idee dat ze zo tegen elkaar moesten beuken. Aparte sport eigenlijk!Bennogr schreef:Wat ik me pas realiseerde toen ik de film "Blind Side" zag, was dat die spelers inderdaad met de helmen tegen elkaar gaan. Vandaar dat oudere voetbalspelers zoveel hersenproblemen hebben. Zelfs een goede helm geeft geen bescherming tegen dat soort kopstoten.
Eigenlijk wel interessant voer voor een nieuw topic misschien. Ik ben benieuwd of de Neder Amerikanen ook echte sportfans zijn van bepaalde Amerikaanse sporten of teams. Of de grote sportevenementen zoals Superbowl, Indy 500 enz. (of interesseert jullie dat niet zo). Ik ben onlangs naar een basketbalwedstrijd geweest (Eiffeltowers vs. A'dam), ik vond het echt geweldig! Zo snel en zo spannend omdat de score zo dicht bij elkaar ligt. Ik vond het erg Amerikaans met cheerleaders, muziek (en natuurlijk hoeft dat niet specifiek Amerikaans te zijn).