Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel Mirage in Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: mirage in las vegas

Bericht door Annie »

Wij liggen nooit aan het zwembad, maar Flamingo schijnt ook een leuk zwembad te hebben.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Noortje1 schreef:En toch zit er in onze planning een beetje relaxen aan het zwembad.
Is het echt zo erg dan?
ps ik ken tot nu toe alleen het zwembad van MGM.

Stel je een grote betonplaat voor met 2 rechthoekige gaten erin en je hebt het zwembad van het Planet Hollywood, ik overdrijf nu natuurlijk heel erg, maar het stelt echt niets voor vergeleken bij het MGM of Mirage of eigenlijk (bijna) alle andere hotels.
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

Ja Harry, zo had ik het al op verschillende plaatsen gelezen :lol:

Vorig jaar rond deze tijd vlogen de promo's toch meer in het rond hé. De crisis waait stilletjes aan voorbij :D

Ik vind wel dat MGM nog steeds regelmatig promoties en goede prijzen online gooit.
Maar in mijn geval is dat dubbel omdat ik er vorig jaar gelogeerd heb en nu iets anders wil.
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer