Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Lage prijzen, aanbiedingen voor vliegreizen
Vana,
Onze route lag al een tijdje klaar, ik zal ze op het forum zetten.
Ik heb gelezen dat jij ook bepaalde parken aandoet die wij ook gaan bezoeken, maar dan wel in een andere periode.
Wendy,
Wij vliegen met American Airlines, net zoals 2 jaar geleden. Wij waren daar tevreden over, we kunnen wel niet vergelijken met andere maatschappijen. Ik dacht dat deze wel niet op Schiphol vliegen, dus voor jullie misschien geen optie, tenzij jullie vanuit Zaventem willen vertrekken.
Hopelijk lukt het voor jullie ook nog, ik blijf duimen !
Anita2
Onze route lag al een tijdje klaar, ik zal ze op het forum zetten.
Ik heb gelezen dat jij ook bepaalde parken aandoet die wij ook gaan bezoeken, maar dan wel in een andere periode.
Wendy,
Wij vliegen met American Airlines, net zoals 2 jaar geleden. Wij waren daar tevreden over, we kunnen wel niet vergelijken met andere maatschappijen. Ik dacht dat deze wel niet op Schiphol vliegen, dus voor jullie misschien geen optie, tenzij jullie vanuit Zaventem willen vertrekken.
Hopelijk lukt het voor jullie ook nog, ik blijf duimen !
Anita2
Ik heb voor oktober tickets geboekt bij United en ook zo'n verzekering genomen (3 euro per ticket). United zit al jaren in zwaar weer, Chapter 11 is iets van faillisementsbescherming maar dat wil volgens mij niet zeggen dat ze niet failliet kunnen gaan.Jef schreef:Een vliegticket verzekering is toch niet nodig bij grote maatschappijen als United Airlines e.d.
Dit kan belangrijk zijn bij Ryanair e.d. Zie geschiedenis Air Holland. Dat zijn mini maatschappijtjes, USA vliegers zijn mega maatschappijen, die gaan niet zomaar failliet.
TWA was op een gegeven moment ook failliet, Pan Am etc.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Bij de meeste reisbureaus is deze verzekering sinds vorig jaar zelfs verplicht. Ook als je tickets hebt van United. Natuurlijk is de kans klein dat zulke maatschappijen failliet gaan (ze worden door allerlei maatregelen beschermd of wel overgenomen), maar zekerheid heb je nooit natuurlijk.Jef schreef:Een vliegticket verzekering is toch niet nodig bij grote maatschappijen als United Airlines e.d.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik heb ook even contact gehad met mijn reisbureau en die zeiden het volgende:Jef schreef:Net even contact gehad met Exit reizen, maar ze zijn lid van de SGR (stichting garantiefonds reisgelden), volgens hun daarom een extra verzekering overbodig.
Boek je een pakketreis (tickets + landarrangement en evt. autohuur) uit een van hun brochures, dan is het niet nodig deze verzekering af te sluiten. Boek je losse tickets via het reisbureau, dan is deze verzekering verplicht, omdat dat dan niet valt onder de ANVR-voorwaarden c.q. SGR (Stichting Garantiefonds Reisgelden).
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- 4me
- Amerikafan
- Contacteer:
Sorry, maar deze vliegtuigverzekering is niet verplicht! Een annulering- of reisverzekering is ook niet verplicht. Die vliegtuigverzekering wordt soms apart aangeboden bij internet aanbieders! Kijk b.v. maar bij de cheaptickets site, daar moet je deze apart aanvinken. Daarom mijn waarschuwing op hierop te letten. Boek je bv direkt bij Delta, dan krijg je die aanvinkmogelijkheid niet en dan neem je een behoorlijk risico ondanks de leuke tarieven zonder veel administratiekosten.
Op mijn werk wordt het bij verkoop van losse tickets automatisch bij gedaan, gewoon om het feit dat niet veel mensen van het bestaan van deze verzekering weten. Wij geven het als service. Over het failliet gaan kan niemand wat zeggen, maar je zal het net zien dat mijn maatschappij Delta nog meer problemen gaat krijgen.
Bij pakketreizen is het inderdaad niet nodig, want je hebt een pakket geboekt en dan gelden de ANVR voorwaarden. Deze ANVR voorwaarden gelden dus niet voor losse lijndiensttickets.
Jeannine
Op mijn werk wordt het bij verkoop van losse tickets automatisch bij gedaan, gewoon om het feit dat niet veel mensen van het bestaan van deze verzekering weten. Wij geven het als service. Over het failliet gaan kan niemand wat zeggen, maar je zal het net zien dat mijn maatschappij Delta nog meer problemen gaat krijgen.
Bij pakketreizen is het inderdaad niet nodig, want je hebt een pakket geboekt en dan gelden de ANVR voorwaarden. Deze ANVR voorwaarden gelden dus niet voor losse lijndiensttickets.
Jeannine
Citaat EXIT:
De SGR garantie geldt echter niet voor vliegtickets per lijndienst tenzij deze prestatie integraal onderdeel van een pakketreis uitmaakt. U heeft een pakketreis welke valt onder de garantieregeling van het SGR (stichting garantiefonds reisgelden).
Voor de duidelijkheid: mijn pakketreis is niet meer dan vliegtickets en autohuur.
De SGR garantie geldt echter niet voor vliegtickets per lijndienst tenzij deze prestatie integraal onderdeel van een pakketreis uitmaakt. U heeft een pakketreis welke valt onder de garantieregeling van het SGR (stichting garantiefonds reisgelden).
Voor de duidelijkheid: mijn pakketreis is niet meer dan vliegtickets en autohuur.
-
Condor
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Je maakt eigenlijk al een fout met je afreisdatum.
Probeer te vermijden om te vliegen TIJDENS een weekend.
Probeer liever een dag in de week,je zou versteld staan wat verschil dat soms geeft.
Op mijn site werk ik met comparflight die mij prijzen toond die ik niet dikwijls tegen kom.
Maar hou deze vuistregel in gedachte....vlieg op een weekdag.
Alvast veel plezier in de USA.
Probeer te vermijden om te vliegen TIJDENS een weekend.
Probeer liever een dag in de week,je zou versteld staan wat verschil dat soms geeft.
Op mijn site werk ik met comparflight die mij prijzen toond die ik niet dikwijls tegen kom.
Maar hou deze vuistregel in gedachte....vlieg op een weekdag.
Alvast veel plezier in de USA.
-
zrx1100
- Amerikafan
- Contacteer:
voor de Belgen
http://www.joker.be doet weer vroegboekacties
heb net geboekt voor NY, 415Eur p/p all incl. via Delta, momenteel ook nog 5% korting op wagens van Sunny Cars, all in verzekeringspakket voor 40 Eur
http://www.joker.be doet weer vroegboekacties
heb net geboekt voor NY, 415Eur p/p all incl. via Delta, momenteel ook nog 5% korting op wagens van Sunny Cars, all in verzekeringspakket voor 40 Eur
mei 2003: LA
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)
-
Condor
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hoi zrx1100
Ik heb ook eens gaan kijken bij joker zoals u vernoemd en heb gewoon een datum ingevuld als voorbeeld (8 mei tot 15 mei,Brussel-Atlanta).
Bij joker bedroeg de totale som 634,04 euro (taxen inbegrepen) maar moest je wel eerst van Brussel Zuid naar Parijs om daar je vlucht te nemen (dat was de goedkoopste).
Bij Compar heb ik dezelfde gegevens ingevuld en bedroeg de totale som met taxen IN 479,02 euro.
Wel met een tussenlanding in N.Y
Je ziet,niet altijd zijn online boekingen de goedkoopste,maar bedankt voor de website van Joker.
Houd ik zeker bij
Alvast een fijne vakantie toegewenst vanuit belgie.
Ik heb ook eens gaan kijken bij joker zoals u vernoemd en heb gewoon een datum ingevuld als voorbeeld (8 mei tot 15 mei,Brussel-Atlanta).
Bij joker bedroeg de totale som 634,04 euro (taxen inbegrepen) maar moest je wel eerst van Brussel Zuid naar Parijs om daar je vlucht te nemen (dat was de goedkoopste).
Bij Compar heb ik dezelfde gegevens ingevuld en bedroeg de totale som met taxen IN 479,02 euro.
Wel met een tussenlanding in N.Y
Je ziet,niet altijd zijn online boekingen de goedkoopste,maar bedankt voor de website van Joker.
Houd ik zeker bij
Alvast een fijne vakantie toegewenst vanuit belgie.
-
Condor
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hola zrx,
Had niet gezien dat je een landgenoot bent.
En wat ik bedoel met online boekingen is dat niet steeds dezelfde sites de goedkoopste tickets hebben.
Ik heb gekeken naar verschillende sityes.
Cheapticket.com,ATP.be,Comparflicht en nog vele andere.
In de meeste gevallen viel Compar het beste mee (alles inbegrepen).
Waar ik van gruwel zijn die lokkertjes met echt te gekke prijzen maar eens aan je boeking komt er een heel pak bij aan taxen en dossierkosten.
Trouwens, bij je huurwagen (wat model?) zijn daar de volgende verzekeringen inbegrepen:
* W.A schade aan derden 10.000$ per persoon,20.000$ per ongeluk en 10.000$ eigendom schade.
Bij ons hebben ze inclusief een SLI verzekering (suppliment tot 1.000.000$)
* CDW schade aan eigen voertuig.
* TP schade aan eigen voertuig zoals brand,diefstal of inbraak (noemen ze LDW in de States).
OOk geven we een 5 deurs met airco zodat het draaglijk is indien hoge temperaturen.
Nogmaals,een fijne vakantie en drink er een goeie frisse Bud
Had niet gezien dat je een landgenoot bent.
En wat ik bedoel met online boekingen is dat niet steeds dezelfde sites de goedkoopste tickets hebben.
Ik heb gekeken naar verschillende sityes.
Cheapticket.com,ATP.be,Comparflicht en nog vele andere.
In de meeste gevallen viel Compar het beste mee (alles inbegrepen).
Waar ik van gruwel zijn die lokkertjes met echt te gekke prijzen maar eens aan je boeking komt er een heel pak bij aan taxen en dossierkosten.
Trouwens, bij je huurwagen (wat model?) zijn daar de volgende verzekeringen inbegrepen:
* W.A schade aan derden 10.000$ per persoon,20.000$ per ongeluk en 10.000$ eigendom schade.
Bij ons hebben ze inclusief een SLI verzekering (suppliment tot 1.000.000$)
* CDW schade aan eigen voertuig.
* TP schade aan eigen voertuig zoals brand,diefstal of inbraak (noemen ze LDW in de States).
OOk geven we een 5 deurs met airco zodat het draaglijk is indien hoge temperaturen.
Nogmaals,een fijne vakantie en drink er een goeie frisse Bud
-
Condor
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hallo rperre en Jef,
Ik heb een goed jaar geleden gemaild naar Delta om te vragen op ik hun boekingsgegevens op mijn site zou mogen zetten en hun antwoord was dat hun "juridische dienst"het zou onderzoeken
Ik wou geen specialekes,wou gewoon vermelden dat mensen op delta.com goedkope tickets kunnen boeken.
Ik heb dus onmiddelijk afgehaakt.
Trouwens aan die sites van grote luchtvaartmaatschappijen krijg ik soms een punthoofd
De ene keer zijn ze bijna gratis en de andere keren kosten ze een fortuin.
Ik ga nu niet beginnen over waarom dat zo is,dat weet iedereen,maar je bent wel een tijdje zoet met zoeken.
Oja,ik ging zelf naar de luchthaven hier.
Parkeerde de wagen voor enkele eurotjes en ging aan de balies van de maatschappijen zelf vragen wat hun beste offers waren.
Was steeds 50 euro goedkoper dan bijvoorbeeld te bellen.
Ben meerdere malen naar Atlanta gevlogen voor 350 euro (all in).
Ik heb een goed jaar geleden gemaild naar Delta om te vragen op ik hun boekingsgegevens op mijn site zou mogen zetten en hun antwoord was dat hun "juridische dienst"het zou onderzoeken
Ik wou geen specialekes,wou gewoon vermelden dat mensen op delta.com goedkope tickets kunnen boeken.
Ik heb dus onmiddelijk afgehaakt.
Trouwens aan die sites van grote luchtvaartmaatschappijen krijg ik soms een punthoofd
De ene keer zijn ze bijna gratis en de andere keren kosten ze een fortuin.
Ik ga nu niet beginnen over waarom dat zo is,dat weet iedereen,maar je bent wel een tijdje zoet met zoeken.
Oja,ik ging zelf naar de luchthaven hier.
Parkeerde de wagen voor enkele eurotjes en ging aan de balies van de maatschappijen zelf vragen wat hun beste offers waren.
Was steeds 50 euro goedkoper dan bijvoorbeeld te bellen.
Ben meerdere malen naar Atlanta gevlogen voor 350 euro (all in).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 28 Reacties
- 3003 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 36 Reacties