Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bezienswaardigheden in OK

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
XoNo
Amerika-ontdekker

Bezienswaardigheden in OK

Bericht door XoNo »

Wij gaan voor 6 weken op een ranch meelopen in Oklahoma om vervolgens nog 2 weken in Oklahoma en eventueel rondom liggende staten rond te kijken. Waar zeggen jullie nou van: "dat moet je zien!"? :)
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Tja, Oklahoma is niet een van de toeristische staten. Deze website heeft goede informatie over wat er zoal te zien valt: http://www.thingstodo.com/states/OK/

Maar als ik jullie was zou ik naar Texas gaan. Daar is ontzettend veel te doen en zien, Dallas, Austin, San Antonio en Houston liggen binnen rij afstand van Oklahoma, bijvoorbeeld.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
XoNo
Amerika-ontdekker

Bericht door XoNo »

Texas lijkt ons inderdaad erg leuk. We hadden al lopen zoeken naar dingen die we eventueel niet mochten missen in Oklahoma, maar die konden we eigenlijk niet vinden :D Vandaar dat ik het voor de zekerheid hier even vroeg, maar er blijkt dus echt helemaal niets te zien te zijn in OK, haha!
Queeni
Amerika-ontdekker

Re: Bezienswaardigheden in OK

Bericht door Queeni »

Hallooo,
Ik vertrek binnenkort ook vor 6 weken naar Oklahoma voor de derde keer in anderhalf jaar.Ik ben jaren naar de oostkust gegaan,Massachusetts,Rhode Island en zo,maar toch moet ik zeggen dat Ik Tulsa best leuk vindt,het is er ontzettend heet dat wel,de mensen zijn er ongelofelijk vriendelijk.Van traveller cheques hadden ze wel nog nooit gehoord,maar dat komt omdat het niet toeristisch is.Dat lijkt me wel spannend om dat mee te maken op een ranch en ik heb daar hele mooie gezien.
Tips heb ik eigenlijk niet want ik verblijf alleen in Tulsa en omgeving,maar ik zou zeggen in ieder geval veel plezier!
groetje
Queeni
Queeni
Amerika-ontdekker

Re: Bezienswaardigheden in OK

Bericht door Queeni »

Hi XoNo,
waar gaan jullie precies in Oklahoma?Ik heb er wel een park bezocht,dat heet Frank Phillips Woolaroc.Er is een native museum,er staan wigwams en er lopen mensen rond die gekleed zijn indianen en van die dingen.Het is erg interessant, er lopen wilde dieren rond.In het museum kun je vanalles zien over wapens,kleding van de indianen en cowboys.Het ligt in Bartlesville.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer