vana schreef:De enige extra's bij de Super Inclusiv zijn dat de extra bestuurders zijn meeverzekerd en dat je een gratis tank benzine krijgt.
Je vergeet dat je ook een bagage en inzittenden verzekering erbij krijgt, als je een goede reisverzekering hebt heb je die niet nodig, maar je krijgt hem wel.
Heb je in de vensters helemaal aan het begin twee keer San Francisco ingevoerd? Als je bij "Abgabeort" "wie Anmietort" laat staan dan krijg je niet de optie om iets anders te kiezen.
Ik word altijd een beetje bang als ik over die hoge schadevergoedingen in the USA lees.
Ik neem daarom altijd het uitgebreidste pakket. Bovendien wanneer er meer dan een persoon gaat rijden en je wilt dat die ook verzekerd is zit je al op dezelfde kosten.
Tuurlijk scheelt het geld, maar om te voorkomen dat Alberto Stegeman mijn vakantie moet komen redden, speel ik liever op safe
Je moet onderin het scherm bevestigen met je voor en achternaam (die moet dan dus hetzelfde zijn als bij de boeking) dat je de voorwaarden gelezen en begrepen hebt.
Goed! Ik zal maar niet vertellen waar het uiteindelijk op mis is gegaan de eerste keer .. Laten we het houden op de miscommunicatie Duits-Nederland
De auto is in ieder geval geboekt. Ik ben er eigenlijk vanuit gegaan dat je "onbeperkte" kilometers bij de auto hebt, maar is dit wel zo? (Ik kan het zo snel niet terugvinden)
Old Faithful schreef:@ lsl: Gewoon op de "voorpagina".
NEU: Ab sofort keine Stornierungs- oder Umbuchungskosten
bis 72 Stunden vor Mietbeginn bei allen Alamo, Dollar und National Tarifen!
Hier was ik dus ook al even naar op zoek . Blijkt het gewoon in het groot op de eerste pagina te staan. Nuja, ik spreek geen duits, dus dan lees je daar over he
* Fahrzeug der gewählten Kategorie
* Unbegrenzte Freimeilen
* LDW - Ausschluss der Haftung für Schäden am gemieteten Fahrzeug.
(ohne Selbstbehalt)
* wichtige Zusatz-Haftpflichtversicherung
LIS / SLI über 1 Mio. USD direkt vom Vermieter!
* Alle lokalen Steuern auf eingeschlossene Leistungen (Sales Tax)
* Flughafengebühren (Airport Fees)
* Zuschläge für alle Zusatzfahrer über 25J. bei Anmietung in Kalifornien.
Wat betekent nu: * Zuschläge für alle Zusatzfahrer über 25J. bei Anmietung in Kalifornien.? Betaal jij bij Dollar extra als je nog geen 25 bent? (Zo ja, weet iemand hoeveel?) Die U25 packages van USA Reisen zijn alleen voor Alamo namelijk.
Die kreet slaat nergens op volgens mij, het gaat om meerdere bestuurders BOVEN de 25 en die zijn in California altijd gratis, dat is daar bij wet vastgelegd.
Je moet trouwens bij alle verhuurmaatschappijen extra betalen voor bestuurders onder de 25 jaar en dat kan flink oplopen ze rekenen namelijk een bedrag per bestuuder, per dag
Bento schreef:Bij Dollar staat dit:
* Fahrzeug der gewählten Kategorie
* Unbegrenzte Freimeilen
* LDW - Ausschluss der Haftung für Schäden am gemieteten Fahrzeug.
(ohne Selbstbehalt)
* wichtige Zusatz-Haftpflichtversicherung
LIS / SLI über 1 Mio. USD direkt vom Vermieter!
* Alle lokalen Steuern auf eingeschlossene Leistungen (Sales Tax)
* Flughafengebühren (Airport Fees)
* Zuschläge für alle Zusatzfahrer über 25J. bei Anmietung in Kalifornien
Wat betekent nu: * Zuschläge für alle Zusatzfahrer über 25J. bei Anmietung in Kalifornien.? Betaal jij bij Dollar extra als je nog geen 25 bent? (Zo ja, weet iemand hoeveel?) Die U25 packages van USA Reisen zijn alleen voor Alamo namelijk.
Dat betekent simpelweg dat bij het Super-Spar-PLUS-Paket van Dollar het hele bovengenoemde rijtje INBEGREPEN is in de prijs. Met andere woorden: huur jij in Californië een auto en je bent boven de 25 jaar brengt dit GEEN extra kosten met zich mee.
Kies je voor het Super-Inklusiv-PLUS-Paket lees je daar i.p.v. Californië "alle Regionen". Dus bij het duurdere pakket hoef je nergens toeslag te betalen voor een extra bestuurder boven de 25 jaar.
vana schreef:De enige extra's bij de Super Inclusiv zijn dat de extra bestuurders zijn meeverzekerd en dat je een gratis tank benzine krijgt.
Als je huur begint in Californië is trouwens de extra bestuurder al gratis meeverzekerd bij het Super Spar Plus pakket.
Marjon
Dus mijn vriend (25) en ik (28) zouden genoeg hebben aan het Super-Spar-PLUS pakket omdat wij vertrekken vanaf LA en in SF terug inleveren? Enige voordeel van het duurdere pakket zou dan 1 tank bezine zijn? CPP is al gedekt door reisverzekering?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.