Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kerst en Oud en Nieuw in New York City
Kerst en Oud en Nieuw in New York City
Hallo,
Ik ben in de periode van Kerst en Oud en Nieuw in New York City, dus ik vroeg me af of jullie ideeen hebben over wat er zoal te doen is.
Ik wil natuurlijk graag zoveel mogelijk de typische sfeer proeven van deze tijd van het jaar in New York.
Ik weet dat men massaal naar Times Square gaat op New Year's eve, maar ik zou graag nog wat meer ideeen hebben van dingen om te doen.
Alvast bedankt en groeten uit New York,
Jeepy
Ik ben in de periode van Kerst en Oud en Nieuw in New York City, dus ik vroeg me af of jullie ideeen hebben over wat er zoal te doen is.
Ik wil natuurlijk graag zoveel mogelijk de typische sfeer proeven van deze tijd van het jaar in New York.
Ik weet dat men massaal naar Times Square gaat op New Year's eve, maar ik zou graag nog wat meer ideeen hebben van dingen om te doen.
Alvast bedankt en groeten uit New York,
Jeepy
-
- Amerika-expert
Neem een paar flinke wandelschoenen mee....
Ben gisteren in New York geweest en er is een staking van het openbaar vervoer. Nu weet ik niet hoe lang dit gaat duren, maar deelde een taxi met een New Yorker en de vorige heeft 14 dagen geduurd.
Taxi's zijn moeilijk te krijgen en er wordt voornamelijk veel gelopen nu.
Hoop voor jou dat de stakingen snel zullen eindigen!!
Het is een geweldige stad!!

Ben gisteren in New York geweest en er is een staking van het openbaar vervoer. Nu weet ik niet hoe lang dit gaat duren, maar deelde een taxi met een New Yorker en de vorige heeft 14 dagen geduurd.
Taxi's zijn moeilijk te krijgen en er wordt voornamelijk veel gelopen nu.
Hoop voor jou dat de stakingen snel zullen eindigen!!
Het is een geweldige stad!!
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hey,
Hoe was je verblijf in New York? Ons verblijf was iig super! Veel gezien, veel gelopen en... we zijn op Times Square geweest met nieuwjaar. Echt geweldig. Ben je er nog geweest? Heb je ergens reisverslagen of foto's op het internet staan? Onze zijn te vinden op http://www.rayann.tk
groetjes,
Raymond en Anneke
Hoe was je verblijf in New York? Ons verblijf was iig super! Veel gezien, veel gelopen en... we zijn op Times Square geweest met nieuwjaar. Echt geweldig. Ben je er nog geweest? Heb je ergens reisverslagen of foto's op het internet staan? Onze zijn te vinden op http://www.rayann.tk
groetjes,
Raymond en Anneke
November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
Ik ben net terug, van een week NY (kerst week) en 10 dagen Caribbean...
Ik moet zeggen dat ik weinig van de staking heb meegekregen, mijn eerste dag was tevens de laatste stakingsdag. Ik moet wel zeggen dat het rustiger was dan normaal in de winkels, dat was op zich wel weer een pluspunt.
Veel tijd door gebracht in GW-village, ik ga dit stukje NY steeds meer waarderen.
Kortom erg gezellig en naarmate de week vorderde steeds drukker maar dat hoort erbij...
Off Topic... met de feestdagen in de Carribean kan ik niemand aanraden, heel druk en erg sfeerloos...
Ik moet zeggen dat ik weinig van de staking heb meegekregen, mijn eerste dag was tevens de laatste stakingsdag. Ik moet wel zeggen dat het rustiger was dan normaal in de winkels, dat was op zich wel weer een pluspunt.
Veel tijd door gebracht in GW-village, ik ga dit stukje NY steeds meer waarderen.
Kortom erg gezellig en naarmate de week vorderde steeds drukker maar dat hoort erbij...
Off Topic... met de feestdagen in de Carribean kan ik niemand aanraden, heel druk en erg sfeerloos...
I love NY
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Mijn foto's van oud en nieuw staan op http://reizen.atspace.com
Reizen maakt rijk:
Voor reisverslagen en reisfoto's, zie
http://reizen.atspace.com
en
www.alaska2008vacation.com
Voor reisverslagen en reisfoto's, zie
http://reizen.atspace.com
en
www.alaska2008vacation.com
-
- Vergelijkbare Onderwerpen