Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
united airlines miles
united airlines miles
Help mij AUB .Zie juist op united airlines dat je met je miles punten nu ook een hotel kunt boeken.Maar ik zie prijzen van 37.522 miles per nacht .Gaat het hier over 37,522 MILES OF 37.522 MILES Mijn vraag is het nu een komma of een punt er tussen?
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: united airlines miles
Ik neem aan dat ze dan 37.255 miles bedoelen, volgensmij wordt er niet gewerkt met 255/1000e miles.
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het zou wel érg goedkoop zijn als je met minder dan 38 miles een hotelovernachting kon krijgen; dan zou ik bijna 4 jaar lang in een hotel kunnen gaan wonen!

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Bedenk ook dat in Amerika een , (komma) wordt gebruikt waar wij de . (punt) gebuiken. Als wij $ 37.500,00 schrijven, zal dat in Amerika als $ 37,500.00 geschreven worden.
Roland

Roland
Ik zou graag een hotel boeken van de miles van United. Maar waar op de site van United kun je dat vinden?
En hoeveel punten heb je minimaal nodig?
En hoeveel punten heb je minimaal nodig?
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Op deze pagina kun je dat zien. Eerst de tab "Hotels" kiezen en vervolgens een plaats en data invullen waar en wanneer je wilt overnachten en dan kom je op de volgende pagina waar je kunt zien welke hotels in die stad meedoen aan het Mileage Plus programma van United en hoeveel miles je in moet leveren voor een overnachting.
Als voorbeeld heb ik even Los Angeles gekozen. Hier kun je ook zien dat je al gauw minimaal zo'n 15.000 miles nodig bent voor een hotelovernachting.
Marjan
Als voorbeeld heb ik even Los Angeles gekozen. Hier kun je ook zien dat je al gauw minimaal zo'n 15.000 miles nodig bent voor een hotelovernachting.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Bedankt voor de snelle reactie! Jammer genoeg heb ik net te weinig miles voor een overnachting,
maar nu weet ik dat in ieder geval.
maar nu weet ik dat in ieder geval.
Hoeveel milespunten worden er bij je miles gezet als je overnacht in een hotel dat vliegmiles geeft? Is dat per nacht?
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Ja,dat kan al vanaf 1 nacht.
Wij hebben 2 nachten doorgebracht in een Holiday inn express en als member krijg je daar 2 airmiles per $1 USD daar gespendeerd te hebben .Je kan je inschrijven en daar kon je ook meteen aangeven of je voor airmiles wilde sparen of gewoon punten bij hen zelf.
Het was zelfs zo dat tijdens onze eerste nacht daar ,wij geen lid van hun priority club rewards waren.Ik heb ons daar ter plekke ingeschreven en bij verlengen van nog een dag dan ons lidnummer doorgegeven en hij heeft die 1ste dag ook meteen dat lidnummer op doorgegeven.
O ja , ik kon op hun club pagina nooit die extra punten zien ,ze zijn ook meteen overgeschreven naar United mileage plus.
Groetjes
Wij hebben 2 nachten doorgebracht in een Holiday inn express en als member krijg je daar 2 airmiles per $1 USD daar gespendeerd te hebben .Je kan je inschrijven en daar kon je ook meteen aangeven of je voor airmiles wilde sparen of gewoon punten bij hen zelf.
Het was zelfs zo dat tijdens onze eerste nacht daar ,wij geen lid van hun priority club rewards waren.Ik heb ons daar ter plekke ingeschreven en bij verlengen van nog een dag dan ons lidnummer doorgegeven en hij heeft die 1ste dag ook meteen dat lidnummer op doorgegeven.
O ja , ik kon op hun club pagina nooit die extra punten zien ,ze zijn ook meteen overgeschreven naar United mileage plus.
Groetjes
Het is wel zo dat je geen priority club points (en dus ook geen miles) krijgt wanneer de kamer niet bij het hotel zelf gereserveerd is. Wel kan je genieten van de andere PC benefits, zoals latere check-out etc.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Mijn punten verlopen bijna. Het zijn er te weinig voor een hotelovernachting en overschrijven naar
de account van mijn partner kost $ 170,00 en dat vind ik toch wel veel geld voor 9000 punten.
Nu vraag ik me af of de punten niet verlopen als ik er 1000 bij koop. Het wordt me via de site
niet helemaal duidelijk (maar dat kan ook aan mijn Engels liggen
).
de account van mijn partner kost $ 170,00 en dat vind ik toch wel veel geld voor 9000 punten.
Nu vraag ik me af of de punten niet verlopen als ik er 1000 bij koop. Het wordt me via de site
niet helemaal duidelijk (maar dat kan ook aan mijn Engels liggen

- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Voor zover ik weet schuift de verloopdatum op als je er weer miles bij krijgt of koopt.
Marjan
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Als je 1000 punten bijkoopt begint je termijn vanaf dan weer verder te lopen. Ik heb het vorig jaar ook gedaan omdat de onze anders verliepen. Dit jaar gaan we niet op vakantie en eind 2010 zal ik weer 1000 miles bijkopen want anders zijn we onze 52,000 miles kwijt en dat zou zonde zijn.
Elke activiteit in je miles, dus ook miles kopen verlengt je termijn opnieuw.
Zo was het vorig jaar toch nog.
Elke activiteit in je miles, dus ook miles kopen verlengt je termijn opnieuw.
Zo was het vorig jaar toch nog.
Groetjes,
Carine
Carine
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Elke activiteit is goed, je kan dus ook 1.000 mijl wegschenken bvb of ergens een vergeten bonnetje van een autohuur indienen of zo. Enkele mijlen kopen is idd ook nog een oplossing.
Hebben onze miles van united aerlines gebruikt voor hotel overnachting in washington dc . Hebben nu een kamer voor 1.89 $ per nacht opgelegt . Hotel is four points sheraton washington dc downtown
- ploon
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
heeft er iemand ervaring met de mileage plus shopping/search toolbar ?
https://www.mileageplusshopping.com/too ... nload.aspx
(ik heb een en ander op een oude computer geinstalleerd, de toolbar past namelijk ook de standaard zoekmachine van je browser aan)
het lijkt (zonder te vliegen) de enige manier om in nederland activiteit op je account te krijgen en dus je oude airmiles geldig te houden. voor 3 zoekopdrachten krijg je 1 airmile. een en ander zou binnen 60 dagen bijgeschreven worden. ik ben benieuwd of het ook echt werkt.
engelse vrienden van me hebben een creditcard waarbij ze voor elke besteding airmiles krijgen.
ik heb online gezocht, maar voor zover ik het kan vinden bestaat dit in nederland niet.
(wel in belgie en duitsland via andere star alliance airlines)
https://www.mileageplusshopping.com/too ... nload.aspx
(ik heb een en ander op een oude computer geinstalleerd, de toolbar past namelijk ook de standaard zoekmachine van je browser aan)
het lijkt (zonder te vliegen) de enige manier om in nederland activiteit op je account te krijgen en dus je oude airmiles geldig te houden. voor 3 zoekopdrachten krijg je 1 airmile. een en ander zou binnen 60 dagen bijgeschreven worden. ik ben benieuwd of het ook echt werkt.
engelse vrienden van me hebben een creditcard waarbij ze voor elke besteding airmiles krijgen.
ik heb online gezocht, maar voor zover ik het kan vinden bestaat dit in nederland niet.
(wel in belgie en duitsland via andere star alliance airlines)
Pim van Loon
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Met de search toolbar heb ik geen ervaring maar eind vorig jaar heb ik mijn miles geldig gehouden door via de mileageplusshopping online een game aan te kopen. Een game gekocht voor 3 dollar en de geldigheid werd verlengd.
Ik weet dat Brussels airlines creditcards heeft waarmee je mijlen spaart, maar dan spaar je toch alleen maar miles&more mijlen die je niet naar een andere frequent flier account kunt transfereren dus dat draagt niets bij aan je mileage plus account toch?
Ik weet dat Brussels airlines creditcards heeft waarmee je mijlen spaart, maar dan spaar je toch alleen maar miles&more mijlen die je niet naar een andere frequent flier account kunt transfereren dus dat draagt niets bij aan je mileage plus account toch?
KLM heeft met American Express een deal, Flying Blue American Express, helaas niet een creditcard met heel veel rewards
.

9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Volgens mij is dit niet waar.Clint schreef:Het is wel zo dat je geen priority club points (en dus ook geen miles) krijgt wanneer de kamer niet bij het hotel zelf gereserveerd is. Wel kan je genieten van de andere PC benefits, zoals latere check-out etc.
Wij hadden vorig jaar een Radisson hotel geboekt via Hotwire en ik heb de punten laten bijschrijven bij mijn Mileage plus.
Was geen probleem!
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Dat is wel een GROTE uitzondering hoor. Zoals je weet, zit ik vaak in hotels met priceline, ik heb nog NOOIT punten voor mijn verblijf gehad, en ik heb overal wel pasjes van
.

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht