Sorry, het is idd een foutje. Het moet van 10 mei t/m 21 mei zijn.
2007: LA - Phoenix - Grand Canyon - LV - SF - LA
2009: NY - Philadelphia - DC - Niagara Falls - Boston
2010: LV
2014: NYC - LA - Monument Valley - Zion - Horshoe bend - LV
2017: Pittsburgh - NYC - DC - Nashville Maak je eigen gratis ticker aan op www.myusaticker.nl
Hoi, ik heb een nieuwe web-log aangemaakt de oude zijn daar gelinkt, mijn reisverslag van komend jaar wordt http://www.wagenaarvakantie2010.web-log.nl misschien kan je dat veranderen bij Ina van 19 juli tot 12 augustus naar het Zuid Westen, bedankt alvast.
Note mod (Marjan):
Ina, de nieuwe link naar jouw weblog 2010 is geplaatst.
Ik heb ook een nieuwe webpage aangemaakt waar we ons live-verslag op gaan zetten.
De voorbereidingen voor Alaska zijn klaar op een paar kleine extra dingen na.
Aan de rest van de reisverhalen ben ik hard aan het werken. http://de-volletjes-reizen.jouwweb.nl/ mag je ook bij onze info zetten.
@SonjaV en gerdian, de links naar jullie weblogs zijn toegevoegd.
@californian girl, ik zie jullie niet in het rijtje staan bij 27 april, dus kan ik dat niet toevoegen. Is er iets fout gegaan of heb je je trip nog niet opgegeven in Wie, Wanneer en Hoe naar Amerika in 2010? Zo niet, wil je dat dan nog even doen zodat jullie alsnog in het rijtje opgenomen kunnen worden? Alvast bedankt!
hekkie schreef:@californian girl, ik zie jullie niet in het rijtje staan bij 27 april, dus kan ik dat niet toevoegen. Is er iets fout gegaan of heb je je trip nog niet opgegeven in Wie, Wanneer en Hoe naar Amerika in 2010? Zo niet, wil je dat dan nog even doen zodat jullie alsnog in het rijtje opgenomen kunnen worden? Alvast bedankt!
Marjan
Huh? Ik heb de trip daar ook toegevoegd en zie mezelf ook staan?
Steppie schreef:Wie en met hoeveel personen: Ikzelf met mijn vriendin en nog 4 andere vrienden...met 6 dus in totaal Hoeveelste keer: Voor mij zal dit m'n 10de Amerikareis worden Wanneer: We vertrekken op 18/07
Note mod (Marjan):
Steppie zou je a.u.b. de einddatum in willen vullen in bovenstaand bericht in het topic Wie, Wanneer en Hoe naar Amerika in 2010 zodat we jullie reis kunnen plaatsen in het rijtje? Alvast bedankt.
Blitz schreef:Wie en met hoeveel personen: Victor en Maaike Hoeveelste keer: 1e keer rondreis, vorig jaar een week New York City. Wanneer: 18-07-2010
Note mod (Marjan):
Blitz, zou jij de einddatum a.u..b. in willen vullen in dir bericht in dit topic zodat jullie reis geplaatst kan worden in het rijtje? Alvast bedankt.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.