Bijhouden, en hopen dat het volgend jaar terug op dezelfde locatie is.hekkie schreef:Ik had 20 muntjes bijgekocht en heb nog een stuk of wat over. Dom, dom, dom...![]()
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reacties en foto's Alles Amerika Meeting 2009
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reacties en foto's Alles Amerika Meeting 2009
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hallo Maya,maya schreef:ik heb zomaar iets gepost, en wel in "Wie, Wanneer en Hoe naar Amerika in 2010"
Ik hoop toch niet deze reis fake is en je "zomaar iets" gepost hebt.......
Maar daar geloof ik niets van en dus heb ik jullie trip nu in het rijtje geplaatst.
Leuk hoor als je de volgende keer ook van de partij zou zijn op de meeting!
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Niet gekmaya schreef:Dank je wel Lelie en ik heb zomaar iets gepost, en wel in "Wie, Wanneer en Hoe naar Amerika in 2010"
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Hey leuk .. lees het nu pasmaya schreef:En hierJawel, hier![]()
Sandy
Hallo Maya, welkom.
Leuke route hoor, we hebben afgelopen zomer ongeveer dezelfde route gedaan met onze kinderen van ook 15 en 17.
Misschien vind je het leuk om mijn reisverslag van 2009 te lezen.
Veel plezier met de voorbereiding.
Anita
Leuke route hoor, we hebben afgelopen zomer ongeveer dezelfde route gedaan met onze kinderen van ook 15 en 17.
Misschien vind je het leuk om mijn reisverslag van 2009 te lezen.
Veel plezier met de voorbereiding.
Anita
Dank je wel Sonja voor het compliment. Zodra mijn website helemaal klaar is zal ik je een berichtje sturen.Mickey99 schreef: Ik heb deze keer o.a. kennis gemaakt met Tans4USA (prachtige villa in Florida trouwens!)
Voor iedereen is er een eerste keer op zo'n meeting geweest en naarmate je vaker komt leer je steeds meer mensen kennen. Nu maar op naar de meeting van dit jaar!
Sonja
Vond het erg leuk om je ontmoet te hebben, misschien "durf" ik een 2e meeting ook op meer mensen af te stappen.
Groetjes,
Anita
Ha die Marjan,
De reis is echies hoor, maar dat had je al begrepen
Dank voor het plaatsen en ik ga mijn best doen voor volgend jaar meeting..
MattRob@ leukleuk, en ik ga je in de gaten houden en zet je ook op mijn lijstje
Sandy@ adoeh sèh
Anita@ dank je wel en ik ga me lekker storten op jullie reisverslag. leuk, kinderen van dezelfde leeftijd...
De reis is echies hoor, maar dat had je al begrepen
MattRob@ leukleuk, en ik ga je in de gaten houden en zet je ook op mijn lijstje
Sandy@ adoeh sèh
Anita@ dank je wel en ik ga me lekker storten op jullie reisverslag. leuk, kinderen van dezelfde leeftijd...
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Anita, ik ben helemaal vergeten een flyer mee te nemen van jullie villaTans4USA schreef:Dank je wel Sonja voor het compliment. Zodra mijn website helemaal klaar is zal ik je een berichtje sturen.Mickey99 schreef: Ik heb deze keer o.a. kennis gemaakt met Tans4USA (prachtige villa in Florida trouwens!)
Ook wij kijken terug op een geslaagde meeting. Het was onze eerste meeting en we herkennen ons wel in de verhalen dat het soms wat moeilijk is om aansluiting te vinden c.q. jezelf bij een groepje aan te sluiten. Wellicht dat wij met de andere onzekere meetinggangers nu vast af kunnen spreken om elkaar de volgende keer op te zoeken
. Maar met Monique en Michiel, voor wie het ook de eerste meeting was, hebben wij het erg gezellig gehad en van Jeannine en Daan hebben we leuk boekje over Oost USA over kunnen nemen. De magneetjes hangen op ons magneetbord boven de computer.
De bijzonder goede organisatie, het lekkere eten, de leuke prijzen, de fotoboeken, dit alles bij elkaar zorgt er voor dat wij de volgende meeting er zeker weer bij proberen te zijn.
De bijzonder goede organisatie, het lekkere eten, de leuke prijzen, de fotoboeken, dit alles bij elkaar zorgt er voor dat wij de volgende meeting er zeker weer bij proberen te zijn.
If you can dream it, you can do it
1999, 2000, 2002, 2004, 2006 en 2007 Florida, 2005 New York + Noord Oost, 2009 Zuidwesten en 2010 Fall Foliage in Oost USA!
http://roetjesusa2010.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
1999, 2000, 2002, 2004, 2006 en 2007 Florida, 2005 New York + Noord Oost, 2009 Zuidwesten en 2010 Fall Foliage in Oost USA!
http://roetjesusa2010.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mickey99
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Wat zonde van je overgehouden muntjes Marjan! Wie weet is de meeting van 2010 ook in American Roadhouse?
Groetjes,
Sonja
Leuk, ik kijk er naar uit!Tans4USA schreef: Zodra mijn website helemaal klaar is zal ik je een berichtje sturen.
Groetjes,
Sonja
Hallo Bianca, dat doe ik graag en zal tzt in mijn profiel de website vermelden.jerbia schreef: Anita, ik ben helemaal vergeten een flyer mee te nemen van jullie villaZou je mij ook het website adres door willen geven?
Groetjes,
Anita
- Mickey99
- Amerikakenner
Vanmorgen was het foute uur bij Q-Music trouwens aangevraagd door iemand die werkt in het Regardz Hotel te Zaltbommel. Ik hoorde de naam van het hotel op de radio en vond het erg grappig 
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Zeker dat kleine jochie 
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Die zag er idd uit alsof hij het pak van z'n vader aanhad 
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Contacteer:
Nee joh, op de groei gekocht. 
@ Marjan (Hekkie)
Ik wilde u op de meeting nog eens persoonlijk bedanken voor de dagelijkse leuke berichtjes in ons gastenboek afgelopen september maar ben dit totaal vergeten.
Vandaar dat ik het toch nog even via de virtuele wereld doe ... Bedankt voor de leuke berichtjes in ons gastenboek !!
Bart
Ik wilde u op de meeting nog eens persoonlijk bedanken voor de dagelijkse leuke berichtjes in ons gastenboek afgelopen september maar ben dit totaal vergeten.
Vandaar dat ik het toch nog even via de virtuele wereld doe ... Bedankt voor de leuke berichtjes in ons gastenboek !!
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Mickey99
- Amerikakenner
Ik verbaasde me er over dat hij 's nachts ook nog aan het werk was. 's Middags had ik het idee dat hij een zaterdagmiddaghulpje was
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Contacteer:
Dankjewel Bart. We hebben elkaar wel gesproken op de meeting en daar gaat het maar om toch! Ik heb met veel plezier jullie verslag gelezen mede vanwege de prachtige tochten die jullie hebben gemaakt en ongeveer op dezelfde manier (dirtroads) zoals wij graag vakantie houden in Amerika.Dude schreef:@ Marjan (Hekkie)
Ik wilde u op de meeting nog eens persoonlijk bedanken voor de dagelijkse leuke berichtjes in ons gastenboek afgelopen september maar ben dit totaal vergeten.![]()
![]()
Vandaar dat ik het toch nog even via de virtuele wereld doe ... Bedankt voor de leuke berichtjes in ons gastenboek !!![]()
Bart
Ik lees overigens sowieso graag liveverslagen van de forumleden en het gevoel een beetje mee te reizen vind ik heerlijk.....
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Contacteer:
Verbaasde me er ook over, je mag geen nachtwerk doen als je nog geen 18 jaar bent.Mickey99 schreef:![]()
![]()
Ik verbaasde me er over dat hij 's nachts ook nog aan het werk was. 's Middags had ik het idee dat hij een zaterdagmiddaghulpje was
In de horeca wordt wel meer een beetje gesjoemeld met de tijden en leeftijden.