Ik vertrek over minder dan 3 weken naar NYC voor de eerste keer en had nog een paar vraagjes.
1) Omdat ik met KLM vlieg moet ik m'n 2de koffer bijbetalen. Maar nu las ik ergens dat als je hier in NL al je 2de koffer in checkt je hem in NY als je weer vertrekt weer opnieuw moet betalen? En wat nou handiger is om je 2de koffer hier al aan te schaffen of toch maar op de terug vanuit NY?
2) Ik wil daar naar de kapper gaan(ja, serieus wil me haar laten styleren bij een Chinees zaakje) kan je dat ergens in Chinatown doen en is t te vertrouwen?
3) Hoeveel parfums kopen is normaal? (heb namelijk een waslijst en wil graag weten wat t minimun aantal is, zodat ik geen probs krijg bij de Douane).
4) Ook wil ik daar een moskee gaan bezoeken Islamic Center of Ny. Maar ik kan op google alleen t adres en telefoonnummer vinden. Terwijl ik eigenlijk hun emailadres zoek ivm wat vraagjes. Misschien dat iemand mee wil/kan zoeken?
5) En als je schoenen koopt, bijv hakken. Kan je die zonder problemen in je koffer doen? (niet dat bij terugkomst een hak eraf ligt).
6) Waar je t beste je geld om kan wisselen?
Okay dat was t volgens mij wel, alvast bedankt. Ik baal alleen dat de dollar omhoog is gegaan haha. En kan niet wachten tot t zover is
Liefs Sa.