Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Gilroy Premium outlets

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Manonneke

Gilroy Premium outlets

Bericht door Manonneke »

Hoi hoi,

Maandag 15 februari rijden wij vanaf Sequoia naar Gilroy om daar te overnachten (ipv Santa Cruz)
Nu heb ik ontdekt dat hier een giga Premium outlet zit! :D

http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=23

Is hier wel eens iemand geweest :?:

Groetjes,

Manon
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Gilroy Premium outlets

Bericht door nieuwenoord »

Ja hoor, al een paar keer. Afgelopen zomer nog. Gilroy is best lekker om eens te shoppen. Ik weet dat mijn vriendinnen in Chowchilla, toch op zo'n 2 uur rijden van Gilroy, er regelmatig gaan winkelen. Vorig jaar stonden er wel wat winkels leeg door de crisis, maar er was nog genoeg over.

Het ligt makkelijk, langs de 101 en je kan er volop parkeren. Het terrein is vrij uitgestrekt. Wij hebben Gilroy al twee keer gebruikt als startplaats om de camper in te richten en inkopen te doen, er zit ook een grote Wal*Mart supercenter.
Manonneke

Bericht door Manonneke »

Dank je Monique!

Het ziet er in ieder geval goed uit en ze zijn tot 9 uur 's avonds open, dus dat wordt shoppen! :wink:

Trouwens, voor jullie ook nog maar bijna 3 weekjes he? JEAH!!!

Groetjes,

Manon
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Ik vond Gilroy ook heel prima om te shoppen. Niet zo extreem groot als sommige Premium Outlets maar dat heeft ook wel weer z'n voordelen.
Ben je al aangemeld als VIP shopper? Dan kun je weer veel extra kortingen krijgen.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Manonneke schreef:
Trouwens, voor jullie ook nog maar bijna 3 weekjes he? JEAH!!!

Groetjes,

Manon

Bijna TWEE weekjes :-)
marijkedb
Amerikafan

Bericht door marijkedb »

Gilroy Premium Outlets is zeker de moeite waard. Ik ging er geregeld naartoe (zo'n 4 keer per jaar) toen we nog in San Francisco woonden. Ga vooral lunchen bij In 'n Out Burger die op het terrein zit, zij hebben de beste burgers in Californie.
Living the American Dream? Volg onze avonturen in San Francisco.
RoyBergen
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door RoyBergen »

houd ons op de hoogte van je reis, ik heb zelf ook al zitten te denken aan een beetje shopping daar..... We lezen wel hoe je het vond..... :-)
Paeperi
Amerika-ontdekker

Bericht door Paeperi »

Kan iemand mij vertellen of de Abercrombie outlet er nog zit op de site van Gilroy Premium outlets staat van wel maar ik meen mij te herinneren dat ik een reisverslag van iemand heb gelezen dat de winkel van A&F er niet meer zat. Wie of wie is onlangs bij deze outlet geweest en kan mij vraag beantwoorden?
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Waarom stuur je geen mailtje aan de outlet zelf?
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

Paeperi schreef:Kan iemand mij vertellen of de Abercrombie outlet er nog zit op de site van Gilroy Premium outlets staat van wel maar ik meen mij te herinneren dat ik een reisverslag van iemand heb gelezen dat de winkel van A&F er niet meer zat. Wie of wie is onlangs bij deze outlet geweest en kan mij vraag beantwoorden?
Staat ook nog op de abercrombie.com store locator, neem dus aan van wel
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer